SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2011-2012

  • 3 553 205
  • 3 677
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Myos Vehasen paluu tuntuu aika todennakoiselta, koska Norosta ollaan viemassa tapparaan huhuissa ja onhan Pete siella jo tarpeeksi rahoja kerannyt. Nyt on aika tulla voittamaan pari mestaruutta raumalle kun on robottivalmentajakin tulossa.

Tottakai se on todennäköistä kun sopimuskin Kazanin kanssa ulottuu 2012-13 loppuun. Lukkohan ostaa sopimuksen irti noin vain.

Juttu asiasta.

Kaveri on KHL:n paras maalivahti ja tienaa ihan vitusti. Lähti kesken varman mestaruusjahdin tienaamaan, ja nyt sitten luopuu megatuloista palatakseen kotiin. Just joo.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tottakai se on todennäköistä kun sopimuskin Kazanin kanssa ulottuu 2012-13 loppuun. Lukkohan ostaa sopimuksen irti noin vain.

Juttu asiasta.

Kaveri on KHL:n paras maalivahti ja tienaa ihan vitusti. Lähti kesken varman mestaruusjahdin tienaamaan, ja nyt sitten luopuu megatuloista palatakseen kotiin. Just joo.

Huhujen mukaan Petellä on vain optio ensi kaudesta. Väitän, että Pete on jo tienannut itselleen lokoisat eläkepäivät. Lukkokin maksaa varmasti hyvin. Olisi varmasti parhaiten palkattu maalivahti liigassa.

Kesällä oli jo aistittavissa, että Pete pelaisi vielä yhden kauden Kazanissa ja sitten paluu Lukkoon tulisi ajankohtaiseksi.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulisi, että Vehanen haluaa pysyä Kazanissa niin kauan kuin mahdollista varsinkin, kun mies on kehunut viihtyvänsä perheineen kaupungissa hyvin.

No, ehkä hän vain haluaa takaisin himaan.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä, onko tämä teille lukkolaisille jo selvää faktaa, mutta varmasta lähteestä saamani tiedon mukaan Dufvan apuvalmentajaksi tulee myös JyPissä maalivahtina toiminut Harri Tammiruusu. Tieto on sen verran varma, että olen valmis vaikka myymään itseäni, jos ei pidä kutiansa.

Vielä kun tietäisi kuka tuo tuommoinen Harri Tammiruusu oikein on? Muuta kuin entinen maalivahti. Onko hän valmentanut jossain joskus?
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Suosikkijoukkue
HIFK
Summa, brutto tai netto.
Jos joku näistä kolmesta, niin ehdottomasti summa.

Mulla on vahvaakin vahvempi odööri nenussa, että IFK paikkaa sentterivajetta ensi kaudelle hommaamalla Sveitsistä joko JB:n tai GM:n. Eli tollanen kohtuullisen taitava rightin jannu IFK:n ykkössentteriksi maistuisi kyllä. Mitä sitten, jos jätkillä on kiva olla keskemmällä Eurooppaa, liksa on kovempi ja sitä rataa, kyllä ne IFK:hon halajaa kuitenkin. Huhujen lähde: Simon.
 

Ralph

Jäsen
Mulla on vahvaakin vahvempi odööri nenussa, että IFK paikkaa sentterivajetta ensi kaudelle hommaamalla Sveitsistä joko JB:n tai GM:n. Eli tollanen kohtuullisen taitava rightin jannu IFK:n ykkössentteriksi maistuisi kyllä. Mitä sitten, jos jätkillä on kiva olla keskemmällä Eurooppaa, liksa on kovempi ja sitä rataa, kyllä ne IFK:hon halajaa kuitenkin. Huhujen lähde: Simon.

Jos GM on Glen Metropolit, niin turha haaveilla, hänellä on jo sopimus Sveitsiin ensi kaudeksi. Sen sijaan JB:tä en keksinyt, pistepörssin top-100 löytyi yksi JB joka on kyllä right, mutta laituri eli Jaroslav Bednar. Hänelläkin on sopimus Sveitsiin ensi kaudeksi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mulla on vahvaakin vahvempi odööri nenussa, että IFK paikkaa sentterivajetta ensi kaudelle hommaamalla Sveitsistä joko JB:n tai GM:n.

Justin Bieber siirtymässä kiekkoilun ja brändin pariin?

Noin yleisesti ottaen, mitä tekemistä ensi kauden huhuilla on tämän kauden huhuja koskevan ketjun kanssa?

Vehasesta sen verran, että hyvinkin tuo kahden vuoden jatko voi sisältää pelaajan option toisesta kaudesta. Onkos se perhe siellä Venäjällä mukana?
 

zlatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos joku näistä kolmesta, niin ehdottomasti summa.

Mulla on vahvaakin vahvempi odööri nenussa, että IFK paikkaa sentterivajetta ensi kaudelle hommaamalla Sveitsistä joko JB:n tai GM:n. Eli tollanen kohtuullisen taitava rightin jannu IFK:n ykkössentteriksi maistuisi kyllä. Mitä sitten, jos jätkillä on kiva olla keskemmällä Eurooppaa, liksa on kovempi ja sitä rataa, kyllä ne IFK:hon halajaa kuitenkin. Huhujen lähde: Simon.

Jos se onkin vielä vanha herra Jan Benda, en kyllä tiedä, että pelaako kyseinen kaveri vielä jossain.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Jos se onkin vielä vanha herra Jan Benda, en kyllä tiedä, että pelaako kyseinen kaveri vielä jossain.

Pelaahan toki! Jan pelaa jokapaikanhöylänä Saksan liigassa.
Tältä kaudelta otteluita on Nürnberg Ice Tigersista ja EHC Münchenista. 32 matsia, 2+5 = 7 ja 8min.
 

Peacemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Vityaz Chekhov, Real Madrid
Mulla on vahvaakin vahvempi odööri nenussa, että IFK paikkaa sentterivajetta ensi kaudelle hommaamalla Sveitsistä joko JB:n tai GM:n.

Voisiko kyseessä olla kenties Jokereiden ex-puolustaja Jorma "Remontti-Reiska" Biisinen? Toisi maalineduskahinoihin kokoa ja näköä ja laittaisi pukukopin uuteen uskoon kuin vettä vaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Summa ja nettonahan ne palkat siellä maksetaan. Ihan vitusti on hyvä määritelmä vaikka vastassa onkin almighty RTK:n loppumaton payroll.

Ei tassa ole kyse siita pystyyko lukko rahalla houkuttelemaan Vehasta takaisin. Ei tietenkaan pysty. Lukko mahdollisti Vehasen lahdon kesken liigahistorian pisimman voittoputken, ja Pete on siita asti ollut kasvattiseuralleen kiitollinen siita etta han paasi tienaamaan tulevaisuutensa Venajalle. Tarkoitus on koko ajan ollut se etta takaisin pitaisi tulla, itse asiassa piti tulla kahden kauden jalkeen. Tassa ei siis puhuta siita mika olisi ns. "normaalitilanteessa" todennakoisyys, ei Vehasella ole mitaan muuta syyta vaihtaa takaisin lukkoon kuin kiitollisuus ja uskollisuus.

Pidan Vehashuhua paljon todennakoisempana kuin naita "kukkonen ja heikkinen" huhuja. Vehanen on oikeastaan lahes varma paluumuuttaja lukkoon, kyse on ainoastaan siita etta milloin se tapahtuu. Ja Vehasen itsensa mukaan tama on ihan lahitulevaisuuden asia.

Eli jos Williams on sanonut palaavansa ihan lahiaikoina Assiin ja pelaavansa siella uransa loppuun niin sitten se on lahella samaa todennakoisyytta. Mielestani Williamsin paluu assiin on kuitenkin lahes mahdoton ajatus, kun taas Vehasen paluu lukkoon on vain ajan kysymys. Lyhyen ajan.

Toivottavasti ette hirveasti yllaty ensi kesana tai sita seuraavana KUN Vehanen palaa lukkoon. Ei pitaisi, koska mies on itse ollut taysin avoin tuon suunnitelman suhteen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Eli sulla ei taas kerran ole mitään katetta väitteillesi. Arvasinkin.

Hah, ainahan mulla on katetta. Ei mulla faktaa ole mutta heitetään tommonen 500ke nettona, niin se omaan liksaan on ihan vitusti. Kysehän on kontekstista, verrataanko Frans Tuohimaahan vai Pekka Rinteeseen.

Et kai tällä hupipalstalla tosissaan vedä? :)

Pirneksen keississä oli kohtuullisen lähellä ja Bremberg meni metsään, mutta senhän toki myönsinkin suoraselkäisenä kaverina.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Peltola tulisi Dufvan mukana Tapparasta isomman tilin ja paremman näytönpaikan perässä.

Tuo jälkimmäinen peruste on siis näitä, millä perustellaan edellisen seuran kannattajille, ettei isompi tili olisi ollut se, mikä oikeasti ratkaisi seuravalinnan. Itse en usko, että Peltola saisi paremman näyttöpaikan Lukossa kuin Tapparassa, jossa tämä on jo nyt saanut reilusti vastuuta.

Lukossa tuskin löytyy paikkaa kärkiketjuista.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tuo jälkimmäinen peruste on siis näitä, millä perustellaan edellisen seuran kannattajille, ettei isompi tili olisi ollut se, mikä oikeasti ratkaisi seuravalinnan. Itse en usko, että Peltola saisi paremman näyttöpaikan Lukossa kuin Tapparassa, jossa tämä on jo nyt saanut reilusti vastuuta.

Lukossa tuskin löytyy paikkaa kärkiketjuista.

Sama kuin Kalle Sahlstedtin suomeen paluu....lahti hakemaan dynastiakarpista "suurempaa haastetta" kuin kasvattiseurastaan Lukosta. Nuo lopinat ovat tosiaan niin vasyneita juttuja, sanoisivat suoraan vaan etta raha ja menestystoiveet puhuu.
 
Älä nyt esitä tyhmää. Otan esimerkin. Voin sanoa tällä hetkellä, että KalPa voittaa mestaruuden, mutta tottakai tilanne muuttuu jos tärkeitä pelaajia loukkaantuu kentällinen. Mukavaa että pidät minua noin kovana kiekkotietäjänä ja auktoriteettinä, että otat sanani täysin faktana. Ei sillä. Uskon edelleen että Ilves pitää näilläkin junnuilla SaiPan takanaan, mutta tavoitteen saavuttaminen on möhlitty mahdottomaksi jo aikaa sitten. Toki taistella pitää vielä 10. paikasta, mutta tapahtukoot se näillä miehillä.

En löytänyt tuosta sinun KalPa-esimerkistäsi yhteyttä aiempaan keskusteluun paitsi loukkaantuneiden pelaajien osalta. Kuitenkin jos aiemmin julistat, että Ilveksen kausi on jo taputeltu ja mitään panosta ei ole, niin miksi joukkuetta yhtäkkiä pitäisi vahvistaa loukkaantumisten sattuessa? Eikö esimerkiksi omia lupaavia junioreita voida nostaa edustukseen ihan tulevaisuuttakin silmälläpitäen. Kun kerran loppukausi on pelkkää läpsyttelyä ilman mitään panosta mihinkään suuntaan. Ja ei, en pidä sinua suurena auktoriteettina tai kiekkotietäjänä, kiitos kysymästä. Sinun höpinäsi tyrmättiin jo silloin muutaman Ilves-henkisen kirjoittajan toimesta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että sinun mielestäsi joukkueesi kausi on jo taputeltu. Eli miksi hukata resursseja joukkueen vahvistamiseen vain vahvistamisen iloksi jos kerran panosta ei kertakaikkiaan tällä kaudella enää ole. Siksihän Koistinenkin oli helppo päästää menemään. Näin asian ainakin viimeksi perustelit vai kääntyikö rotsi? Voit vastata yv:llä jos et tänne kehtaa laittaa.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Maalivahti osastolle kuului sen verran, että monet olivat kuulleet, että Vehanen palaisi Lukkoon jo ensi kaudeksi.

Huhujahan nämä ovat mutta tätä tukee se, että Ak Bars etsii aktiivisesti uutta maalivahtia KHL huhuissa.

Lisäksi Vehasen kausi on ollut huonompi kuin edelliset ja pisteenä i :n päälle tuli aivotärähdys, jonka takia hän oli jo yhden pelin sivussa.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Tuolla toisella foorumilla eräs nimimerkki huhuilee että Pelicans julkistaisi ensi viikolla Pärssisen soparin.

Ei havaintoa onko suurempikin tietäjä vai mutuileeko vain. Itse en usko toteutuvaksi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huhujahan nämä ovat mutta tätä tukee se, että Ak Bars etsii aktiivisesti uutta maalivahtia KHL huhuissa.

Lisäksi Vehasen kausi on ollut huonompi kuin edelliset ja pisteenä i :n päälle tuli aivotärähdys, jonka takia hän oli jo yhden pelin sivussa.
Kyllä se totta on että Pete ei ole ollut tällä kaudella niin hyvä kuin aikaisemmilla kausillaan Kazanissa. Syytä on varmaan maalivahdissa itsessään kuin myös siinä että ei muukaan joukkue ole samaan pystynyt.

Sen takia olenkin varovaisen toiveikas että Pete tulisi jo ensi kaudeksi takaisin sopimuksestaan huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös