SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2011-2012

  • 3 553 376
  • 3 677

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Koskiranta on isokokoinen, vielä kehityskelpoinen, hyvä joukkupelaaja (korjatkaa SaiPa-kannattajat jos olen väärässä), tunnollinen puolustussuuntaan ja omaa ihan kohtuulliset kädetkin. Kaiken kaikkiaan näen Koskirannassa hyvin paljon samoja piirteitä kuin Petri Pakaslahdessa, joka ei ollut mikään suurin stara meille tullessaan, mutta josta lopulta kuoritui useampivuotinen luottomies ja kannattajienkin suosikkipelaaja. Ihan loogista jos Keklu on miehen palveluksista kiinnostunut, toivottavasti onnistuu yrityksessään.

Lisäisin tuohon vielä sen, että mies on kokoisekseen erittäin nopea. Melkoinen timantti on kyseessä joka kaipaa vain vähän hiomista. Ottaisin kiljuen KalPaan, mutta kyllä se Keräläkin käy.

Oli minulla huhukin. Vapaiden markkinoiden ollessa yhtä kuivat kuin HIFKin pöksyt on KalPa päättänyt ostaa puolustajan. Kerho on ainakin tarjonnut Mäkelän Tuukkaa. Hinnasta ei ole paskankaan hajua.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Oli minulla huhukin. Vapaiden markkinoiden ollessa yhtä kuivat kuin HIFKin pöksyt on KalPa päättänyt ostaa puolustajan. Kerho on ainakin tarjonnut Mäkelän Tuukkaa. Hinnasta ei ole paskankaan hajua.

Tähän ainoa hyväksyttävä syy on se, että T73 haluaa lähteä hakemaan kruunua uralleen ennen lopettamista. Jos tämä tarjous on seurajohdon idea, niin loppuu ton porukan tukeminen hetkeks. Kuinka päin vittua voi oikein vetää? Tilalle varmaan joku Terzi Määttä.
 

Ralph

Jäsen
Tuukka Mäkelä loppukaudeksi KalPaan näyttämään taitonsa ja nappaamaan mahdollisesti mitalinkin. Sitten ensi kaudeksi takaisin Kerhoon, ei yllättäisi.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikka Mäkelästä diggaankin ja eräänlainen seuraikoni jo onkin, pelillisesti ei ole merkittävä menetys. Voisi sanoa etä kaikista helpoiten korvattavissa oleva ruutu on fyysisen oman pään luudan ruutu. Ja ehdottomasti ensikaudeksi takaisin, jos vaan itse haluaa.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Kerho on ainakin tarjonnut Mäkelän Tuukkaa. Hinnasta ei ole paskankaan hajua.
Halleluujaa perkele! Miksi Kerho TARJOAISI varmasti hinnaltaan melko halpaa ja fanien suurta suosikkia mikkihiiri-KalPaan? Ei mitään järkeä, voitko tarkentaa mitä tarjoitat tuolla tarjoamisella?
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Halleluujaa perkele! Miksi Kerho TARJOAISI varmasti hinnaltaan melko halpaa ja fanien suurta suosikkia mikkihiiri-KalPaan? Ei mitään järkeä, voitko tarkentaa mitä tarjoitat tuolla tarjoamisella?

Varsinkin kun ottaa huomioon, että meillä on tällä hetkellä muutenkin ruhtinaalliset seitsemän pakkia rosterissa ja niiden takana pelkästään a-junnuja. Olisihan tuo melkoista oman oksan sahaamista, kun tuo karsintaviivakaan kovin kaukana ole.

Tuossa tapauksessa jostain pitäisi kaiken järjen mukaan olla vähintään pari pakkia tulossa....vaikea uskoa tähän huhuun.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Kerho on purkanut Barneyn sopimuksen. Nyt Timo Tuplakäry puhelinta käteen ja soitto vaan Kallioniemelle, että naks naks.
 

Haalariosasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oli minulla huhukin. Vapaiden markkinoiden ollessa yhtä kuivat kuin HIFKin pöksyt on KalPa päättänyt ostaa puolustajan. Kerho on ainakin tarjonnut Mäkelän Tuukkaa. Hinnasta ei ole paskankaan hajua.

Vai niin vähän on tarjontaa. Mikähän lie tarjonta rapakon takana, esim. ahl:ssä. Olisi itse asiassa mielenkiintoista kuulla kuinka "vapaasti" sieltä äijät voi vaihtaa vanhan mantereen puolelle kesken sopimuksin vai onko kyse välirahasta vai? Niin ja itsellä ei ole hajua minkä hintaluokan janttereita esim ahl:ssä pelailee tai kuinka paljon täytyy maksaa Euroopan visiitistä. Viisaammat valottakoon näitä markkinoita ja tarjontaa.

Ja ettei mene aivan ohi aiheesta niin tiedä kuinka tähän "Mäkelä" huhuun pitäisi suhtautua. Hiukan kaksijakoiset mielikuvat miehestä. Iso ja kova kyll joo mutta muistelen että usein Kuopion visiitillä olisi ollut vaikeuksissa omassa päässä ja seurausta siitäkö, istuntoja on ainakin piisannut. Toisaalta tämän voi kyllä unohtaa mikäli uskoo ylen maanantaista juttua missä K. Kapanen toteaa että "SM-liigassa ei kuitenkaan ole tällä hetkellä tarjolla KalPaa kiinnostavia puolustajia".
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässistä lienee tammikuussa kaupan varmasti liukas laitahyökkääjä Patrick Yetman (maalihanat tukossa Ässissä) ja todennäköisesti isokokoinen puolustaja Juho Mielonen (on koko kauden ollut Kiven rotaation ulkopuolella ja useammassa seurassa lainalla). Mielenkiintoista nähdä kelpaavatko nämä sankarit millekään SM-liigaseuralle, Yetmania oltiin joulukuussa ainakin kovasti viemässä lahden taakse Ruotsiin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ässistä lienee tammikuussa kaupan varmasti liukas laitahyökkääjä Patrick Yetman (maalihanat tukossa Ässissä) ja todennäköisesti isokokoinen puolustaja Juho Mielonen (on koko kauden ollut Kiven rotaation ulkopuolella ja useammassa seurassa lainalla). Mielenkiintoista nähdä kelpaavatko nämä sankarit millekään SM-liigaseuralle, Yetmania oltiin joulukuussa ainakin kovasti viemässä lahden taakse Ruotsiin.

Yetman kelpaisi ainakin minulle Ilvekseen, sillä loukkaantuneina on laitureista Niinimäki, Rask, Sointu ja Kantola. Junnuista löytyy paikkaajia, mutta varsinkin Niinimäkeä ja Raskia korvaamaan täytyisi löytää myös laatua. (Siis jos tavoite on 10. joukkoon)

Myös SaiPaan Yetman olisi nähdäkseni sitä mitä lääkäri määräisi.

Toisaalta, molemmat joukkueet kärsivät maalintekokammosta, joten auttaisiko samasta vaivasta kärsivä ulkomaanelävä asiaa?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Yetman kelpaisi ainakin minulle Ilvekseen

Yetmanilla putki todellakin kulkee ja työnteko on korkealla tasolla mutta kun tehoja ei tule niin niitä ei tule. Ympäristönvaihdos voisi tehdä hänelle poikaa?
 

Ralph

Jäsen
Antakaa se Patrick Yetman Kerholle! Juuri vapautettiin Barney Yetmanin tieltä. Nopeaa maalintekijää Kerhon kokoonpano huutaisi.
 
Yetman kelpaisi ainakin minulle Ilvekseen, sillä loukkaantuneina on laitureista Niinimäki, Rask, Sointu ja Kantola.

Mutta kannattaako Ilveksen hukata vähiä varojaan ja vahvistaa joukkuettaan kun loppukausi on kuitenkin pelkkää pelailua kun tavoitteeseen ei päästy? Näin ainakin muistan tästä ketjusta aiemmin lukeneeni.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mutta kannattaako Ilveksen hukata vähiä varojaan ja vahvistaa joukkuettaan kun loppukausi on kuitenkin pelkkää pelailua kun tavoitteeseen ei päästy? Näin ainakin muistan tästä ketjusta aiemmin lukeneeni.

Tuon kirjoitukseni, mihin viittaat, jälkeen on loukkaantunut hyökkääjistä Niinimäki, Rask, Kantola, Sointu ja pakeistakin Mäkinen. Ja kuten varmasti huomasit, kirjoitin myös: (Siis jos tavoite on 10. joukkoon).

Lisäksi meillä on antaa vaihdossa pakki tai maalivahti (ei välttämättä juuri Ässiin) joten rahaa ei välttämättä edes kuluisi.
 
Tuon kirjoitukseni, mihin viittaat, jälkeen on loukkaantunut hyökkääjistä Niinimäki, Rask, Kantola, Sointu ja pakeistakin Mäkinen. Ja kuten varmasti huomasit, kirjoitin myös: (Siis jos tavoite on 10. joukkoon).

Onko sillä väliä kuinka moni pelaaja on loukkantunut jos siis kausi kuitenkin on jo paketissa?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Onko sillä väliä kuinka moni pelaaja on loukkantunut jos siis kausi kuitenkin on jo paketissa?

Älä nyt esitä tyhmää. Otan esimerkin. Voin sanoa tällä hetkellä, että KalPa voittaa mestaruuden, mutta tottakai tilanne muuttuu jos tärkeitä pelaajia loukkaantuu kentällinen. Mukavaa että pidät minua noin kovana kiekkotietäjänä ja auktoriteettinä, että otat sanani täysin faktana. Ei sillä. Uskon edelleen että Ilves pitää näilläkin junnuilla SaiPan takanaan, mutta tavoitteen saavuttaminen on möhlitty mahdottomaksi jo aikaa sitten. Toki taistella pitää vielä 10. paikasta, mutta tapahtukoot se näillä miehillä.

Palataas huhuihin.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Vähän sama asia jos Sergei Bubka aikoinaan olisi hypännyt ilman seivästä seiväshypyssä ihan vaan sen takia, että ei kiinnosta niin tuskin olisi päässyt samanlaisiin tuloksiin :D

Offtopic, mutta kun tuon Bubkan nyt puheeksi otit, niin pakko sanoo et oli se kova jäbä: hyppäs yli 6 metriä seipäässä. Mitähän se oliskaan hypänny selvinpäin ? ;D

Eiköhän Redenbachin seuraava osoite ole joku ECHL tai vielä alempi semi-pro sarja.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Äijänsuon viimeiset huhut kantautuivat tänään korviini. Muutama mielenkiintoinen juttu tuli kuultua.

Ensiksi valmennuksesta. Ei kuulemma muutuisi kuin sen suhteen, että Dufva hyppää puikkoihin ja Vuori siirtyisi porrasta alaspäin. Muut jatkaisivat.

Maalivahti osastolle kuului sen verran, että monet olivat kuulleet, että Vehanen palaisi Lukkoon jo ensi kaudeksi.

Muita nimiä mitä pyöriteltiin olivat Jarno Koskiranta ja Jukka Peltola. Koskirantaa pidettiin varmana ja yhdessä pöydässä oli huhu liikkellä, että Peltola tulisi Dufvan mukana Tapparasta isomman tilin ja paremman näytönpaikan perässä.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensiksi valmennuksesta. Ei kuulemma muutuisi kuin sen suhteen, että Dufva hyppää puikkoihin ja Vuori siirtyisi porrasta alaspäin. Muut jatkaisivat.

En tiedä, onko tämä teille lukkolaisille jo selvää faktaa, mutta varmasta lähteestä saamani tiedon mukaan Dufvan apuvalmentajaksi tulee myös JyPissä maalivahtina toiminut Harri Tammiruusu. Tieto on sen verran varma, että olen valmis vaikka myymään itseäni, jos ei pidä kutiansa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Koskirantaa pidettiin varmana ja yhdessä pöydässä oli huhu liikkellä, että Peltola tulisi Dufvan mukana Tapparasta isomman tilin ja paremman näytönpaikan perässä.

Koskirantaan alan uskoa, nimimerkki mirasanekin puheli etta Koskirannan ensi kauden seura on lukko, ja han on yleensa tietanyt saipan asiat (ja lukon siirrot) erittain hyvin.

Myos Vehasen paluu tuntuu aika todennakoiselta, koska Norosta ollaan viemassa tapparaan huhuissa ja onhan Pete siella jo tarpeeksi rahoja kerannyt. Nyt on aika tulla voittamaan pari mestaruutta raumalle kun on robottivalmentajakin tulossa.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Niille jotka pelkäsivät tai toivoivat Scott Barneyn rantautuvan omaan joukkueeseen, niin tämän aamun Hämeen Sanomien tietojen mukaan Barneyn uusi joukkue löytyy Sveitsin B-liigasta. Joukkueen nimestä ei ollut mainintaa.
 

chubster

Jäsen
En tiedä, onko tämä teille lukkolaisille jo selvää faktaa, mutta varmasta lähteestä saamani tiedon mukaan Dufvan apuvalmentajaksi tulee myös JyPissä maalivahtina toiminut Harri Tammiruusu. Tieto on sen verran varma, että olen valmis vaikka myymään itseäni, jos ei pidä kutiansa.

Itse olen kuullut myös luotettavasta lähteestä saman. Tämä on ainakin minun kirjoissani 100% varma "huhu", eli siis fakta. Voin myös myydä itseäni eniten tarjoavalle, jos jostain syystä ei pidä kutiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös