Viestin lähetti T.Ruutu #44
Jaa, mun mielestä täällä Helsingissä vihataan TPS:ää eniten. HIFK, Jokerit ja Blues tietysti, yllätys yllätys, ovat suosiossa täällä. (Anteeksi pienimuotoinen chattaus)
Mainittakoon, että Lauttakylän Lujan tyttömaalivahti on käynyt Metaani Clubhockeyssä tryoutilla kaudella 97-98. Vaikkei Metaanit vielä liigassa pelaakaan.Viestin lähetti Jonde
Täällä Huittisissa löytyy eniten Tappara ja TPS faneja, HPk ja Kärppä faneja on myös muutama
Viestin lähetti Toupal
Niin, eli mitkä joukkueet ovat suosittuja kotiseudullasi(siis jos asut EI-liigapaikkakunnalla)? Johtuu mistä, näkyy miten jne..?
Omasta paikkakunnastani Savonlinnasta voinee sanoa sen verran, että ainakin kun itse vielä 1990-luvun alkussa/puolessavälissä olin pikkunaskali, niin kaikki olivat joko Jokereiden tai TPS:n kannattajia. Niin, paitsi minä, joka tuolloin olin vielä "Tapparan miäs" ja julistin Jiri Kuceraa ym. parhaaksi pelaajaksi jne(tästä sitten sainkin lähes kärsiä).
Eli kuinka lie nykyään?
Viestin lähetti Roku
Panelia ja Kiukainen taitavat jakautua puoliksi Lukon ja Ässien kannatajien kesken, ehkä Ässien kannattajilla kumminkin on pieni miesylivoima noissa pitäjissä. Harjavalta ja Nakkila ovat jo kokonaan Ässien aluetta.
Viestin lähetti Rocco
Itse olen huomannut että Vaasassa on paljon Kärppä-faneja. Varmaankin siksi koska vielä avoimen Divarin aikana pelasimme Kärppiä vastaan todella hyviä ja tasaisia otteluita.
Viestin lähetti Tilatiili
Minulla oli 70-80-luvun taitteessa Tappara-takki, siskopuolen pojalta pieneksi jäänyt. Ns. Kuhmoisten-perintöä. Puolustaudun sillä, että äitini vastasi pukeutumisestani ja toisekseen en edes tiennyt, mitä se ristinomainen merkki tarkoitti. Nyt tiedän, että se liittyy raamatulliseen sanontaan, jonka mukaan jokaisella meistä on ristimme kannettavanamme.
Viestin lähetti Roku
...Köyliö on Ässien reviiriä...
Viestin lähetti Tilatiili
Minulla oli 70-80-luvun taitteessa Tappara-takki, siskopuolen pojalta pieneksi jäänyt. Ns. Kuhmoisten-perintöä. Puolustaudun sillä, että äitini vastasi pukeutumisestani ja toisekseen en edes tiennyt, mitä se ristinomainen merkki tarkoitti. Nyt tiedän, että se liittyy raamatulliseen sanontaan, jonka mukaan jokaisella meistä on ristimme kannettavanamme.
90-luvun puolessa välissä varmaan joka toinen pikkunulikka esiintyi Rinkelinmäellä Anaheimin liigajoukkueen kannatuslippalakki päässänsä. Mielestäni se oli rienaavaa.
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Se mitä itsekin ihmettelen, on että miksei Blues-faneja ole ilmeisesti edes olemassa? Mä tiedän jopa muutaman tyypin jotka kannattaa KalPaa ja SaiPaa (kaikella kunnioituksella), mut miksei kukaan Bluesia? Luulisi joukkueelle joka pelaa hienossa hallissa ja on SM-liigan NY Rangers (rahaa palaa vähän helvetisti, tulokset samaa luokkaa kuin omalla suosikillani Ässillä) löytyvän edes näitä kannattajia jotka vaihtaa suosikkiaan useammin kuin sukkiaan. Mutta ei.
Se mitä itsekin ihmettelen, on että miksei Blues-faneja ole ilmeisesti edes olemassa?
Asun Kemissä ja suurin osa paikallisista on (yllätys) Kärppä-faneja. Täällä näkyy sama trendi kuin Etelä-Suomessa asuessani; TPS ja Jokerifaneja löytyy syystä tai toisesta syystä.
Se mitä itsekin ihmettelen, on että miksei Blues-faneja ole ilmeisesti edes olemassa?....