Sledge Hammer!
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Viinasen valisematta jättämiseen ei ole voinut olla myös vaikuttamatta se, että hän pelasi viime kaudella Mestistä ja Vihko A-junioreiden SM-liigaa.
Viestin lähetti Jaska85
Peter Ton olisi tosin ansainnut parhaan maalintekijän palkinnon koska (ainakin minun mielestäni) hän on parempi kuin Viitakoski.
Viestin lähetti Roomie
Itseäni ärsytti suunnattomasti tuo, että Vladimir Machulda oli all-stars joukkueessa laitettu nimenomaan Jokerien mieheksi.
Viestin lähetti Huuhaa
Voin vakuuttaa, että aiemmin SM-liiga.fi -sivuilla vuoden tulokkaana oli kyllä Lehtonen. Siis silloin, kun tuon palkintolistan SM-liigan sivuilta tänne Jatkoaikaan suoraan kopioin.
Viestin lähetti L-Mies
Cobol:Olisithan sinä voinut vastatessasi kertoa syyt, miksi pidit Lehtosen valintaa aivan oikeana. Sen sijaan aloit solvaamaan. L-Mies
Viestin lähetti Isaksson
Ihanko totta? Käy nyt vaikka itse katsomassa tämän viestiketjun ensimmäistä viestiä. Sitä jonka suoraan SM-liigan sivuilta kopioit. Mitä siinä lukee vuoden tulokkaan kohdalla.
Viestin lähetti Roomie
Itseäni ärsytti suunnattomasti tuo, että Vladimir Machulda oli all-stars joukkueessa laitettu nimenomaan Jokerien mieheksi. Mielestäni olisi ollut parempi laittaa Saipa miehen nimen perään.
Mutta toisaalta, onko tuolla merkitystä kun kerran yksilöitä palkitaan. Mitä Lappeenrantalaiset ovat mieltä? :rolleyes:
Viestin lähetti Huuhaa
Niin kai, kun korjasin sen=Laitoin Lehkosen tilalle Vihkon. Etkö huomannut, että olen editoinut sitä viestiä myöhemmin. Sen takia, kun korjasin sen tulokkaan kohdan oikein! Editoin siis tuota aloitusviestiä vähän yli tunti sen jälkeen, kun olin kopioinut palkintolistan, ja avannut tämän viestiketjun.
Viestin lähetti Jaska85
MTV3 näytti äsken että Joonas Vihko on kauden tulokas ja se pitää paikalla olleen setäni mukaan paikkansa. SM-Liiga oli näköjään vähän ryssinyt...
Viestin lähetti Huuhaa
AARO KIVILINNAN MUISTOPALKINTO ? KAUDEN PARAS SEURA
TPS
Viestin lähetti polvipetteri
Miten tuo voi olla mahdollista? Onko tuo joku tyyliin "Joka vuosi TPS:lle menestyksestä riippumatta jaettava" -palkinto vai mitä? Liigasta löytyy ainakin kolme seuraa, jolle tuo palkinto olisi voitu myöntää ennen turkulaisia.