Viestin lähetti Hai
Jokerifanien logiikalla Saipa ja Pelicans ovat todella vittumaisia vastustajia ja kovia kotijoukkueita. Kuvitteleeko ihan oikeasti joku että tuo areenan huono sijoitus ei johtuisi mistään muusta kuin huonosta tunnelmasta. HIFK:n päätös olla siirtymättä areenalle on kyllä pelastanut brändin. Jokerithan on yritys jonka tavoitteena on tuottaa voittoa, HIFK on toistaiseksi vielä urheiluseura ja toivottavasti pysyy.
Sä et taida ymmärtää sarkasmia joten...
Kuinka moni Julli elää vielä siinä omassa elektro pippelisään sanoessa, että "nordiksella on ylivoimaisesti liigan kovin tunnelma", ainakin sinä taidat... Koskas olet viimeks vieraillut Areenalla. Mä olen käynyt tänävuonna henkilökohtaisesti noin tusinassa pelissä areenalla ja parissa nordiksella. Voin vakuuttaa, että joka näillä parina kertana nordiksella tunnelma
ei ole ollut yhtä hyvä kuin noin puolessa tusinassa Hartwallin pelejä tälläkaudella. En sitä kiellä etteikö tunnelmaa vielä nordiksella olisi vaan sanon sitä, että mielestäni teidän tunnelmanne on tippunut parin vuoden takaisesta kun taas meillä se on monen mielestä noussut. Eli päivitä tietosi! ;)
Niin palkat. Tietysti unelma tilanne olisi se, että palkat nousisi ilman seurojen talouden heikkenemistä, mutta se taitaa olla ainakin vielä utopiaa? Uusi tv-sopimus saattaisi pelastaa jonkun verran? Omasta mielestäni liigan olisi korkea aika nostaa runkosarjan ja playoffien palkintorahoja! On ehkä hieman kuvitteellista verrata huippu-fudista ja sm-liigaa keskenään, mutta käsitykseni mukaan runkosarjan voitosta saa rahaa 100 000euroa kun fudiksessa yhden champions leaguen ottelun voittamisesta saa 250 000 puntaa joka on noin 400 000euroa ja vaikka pelejä ei voittaisikaan niin pelkästä liigaan osallistumisesta saa käsitykseni mukaan noin 1 500 000 puntaa joka on jotain 2 500 000 euroa? Nyt en tarkoita sitä, että tällaisia summia tulisi maksaa sm-liigassa vaan sitä, että nyt olisi jo korkea aika nostaa noita palkintorahoja koska minun mielestäni ne on panostuksiin nähden aivan liian pienet...
Esit: sanamuotoja