SM-Liigan Otteluseuranta To 22.9.2011

  • 42 503
  • 144

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Tässä näkee jääkiekkojoukkueen ja "jääkiekkojoukkueen" eron. Toisella kolme ylivoimaa putkeen ja saa varmaan yhteensä kaksi vetoa maalia kohti, toinen saa yhden siirretyn rangaistuksen aikana pyöriteltyä kiekon heti maaliin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja SaiPa jättää jumbosijan! Ainakin toistaiseksi.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
"Siä äijät huutaa naama punaisena ja aina on 7-0, 8-0, 9-0."

HIFK-Hilparako tämä peli on?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saravo on mun idoli!

Jos tuosta ajattelee, että maali kerrallaan niin vapise Marco Bjurström, täältä tulee positiivisuus.

Saan veikkaukselta pikkaisen rahaa 200 Hifk yli maalin voitto. Silti kyllä pikkaisen vituttaa, miksi minulle jää fiilis, että Tappara ei edes tullut pelaamaan.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Riksmanilla kahteen erään 11 torjuntaa, ei taida koko ottelussa mennä 20 rikki. Hyvä leppoisa paluu loukkaantumisen jälkeen. Taitaa käydä keskiverto harjoituksesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Saan veikkaukselta pikkaisen rahaa 200 Hifk yli maalin voitto. Silti kyllä pikkaisen vituttaa, miksi minulle jää fiilis, että Tappara ei edes tullut pelaamaan.

Arvaa vaan paljonko Kaijonmaa Makkonen ja Kangasniemi ottavat veikkauselta Hifk yli maalin voitolla?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvaa vaan paljonko Kaijonmaa Makkonen ja Kangasniemi ottavat veikkauselta Hifk yli maalin voitolla?
Onneksi liigassa on minusta kaikilla edes kohtuullinen liksa. Ei oikeasti tarvitse tätä pelätä ja tästä olen aidosti iloinen.

Viittaan siihen, että jos esim. ROPS pelaajille oli tarjottu asunto+ruoka+500 euroa kuussa niin aika kova houkutus jostakin 50 000 pelata vähän huonommin. Näin alas ei ole menty sm-liigassa siitä olen varma.

Sunnuntaina ryhtiä Tapparalle, lauantain voi vetää vielä samalla tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Sunnuntaina ryhtiä Tapparalle, lauantain voi vetää vielä samalla tasolla.

Huomenna kaadetaan narrit kotona. Se on selvä.

Tänään olisi kyllä hyvä edes yksi maali saada.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sunnuntaina ryhtiä Tapparalle, lauantain voi vetää vielä samalla tasolla.
Tappara pelaa Jokereita vastaan perjantaina, lauantaina Tapparalla ei ole peliä.

Ottaisiko Jokerit huomenna kerrankin täydet pisteet Tampereelta Tapparan vieraana?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tämä ottelu ja kesän harjoituspelit mukaan laskettuna Tappara on voittanut viimeisistä 29 ottelusta 2 varsinaisella peliajalla. Taivas varjele.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sunnuntaina ryhtiä Tapparalle, lauantain voi vetää vielä samalla tasolla.

Soon huomenna jo!

Perkele, mun huominen veto perustu Jokereiden kahden maalin voittoon, mutta nyt tuo tuskin edes vieraissa saa yli 2kerrointa jos edes avataan jokaiselle bookkerille.

Tappara! divariin ! vai miten ne vastustajan fanit vuorohuutelivat joskus :).

En oo ihan koko peliä kattonu, mutta onko Tapparalla ollu yhtään maalintekopaikkaa edes sellaista että olisi voinut mennä parin pompun kautta?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
joo, tasoero on toki selvä, mutta kyllä Tapparan pelaamien on halutonta.. Olisin kyllä aika huolissani tosta joukkeen tilasta (jos oisin kannattaja). Mutta auttaako se Hirvosen vaihto mitään, jos asenne on tollanen?
 

d2uce

Jäsen
Tapparahan suorastaan leikittelee ja HIFK joutuu juoksemaan perässä.
 

d2uce

Jäsen
Onhan tuo Peltosen mailankäyttö aika ysäriä välillä, nyt jopa niistä vihelletään jäähyjäkin.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Tapparan vertaaminen paskaan loukkaa paskaa.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Lukemat voisivat olla paljon rumemmat jos tuo IFK vaan viitsisi pelata.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Ja Jokela niittaa nätisti 6-0. Kyllähän noita vetoja katselisi Jokereissakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös