SM-liigan kannattajatoiminnan lieveilmiöt

  • 9 435
  • 52
Suosikkijoukkue
Lukko
Toki koski, mutta en edelleenkeen ymmärrä miten saat siitä viestistäni sellaisen kuvan että viittaisin siinä millään tavalla sivullisten tappeluhalukkuuteen.

Nimimerkki Värilasiton kirjoitti pitkän viestin, kuinka tuollainen chantti voi vaarantaa sivullisten terveyden. Sinä lainasit viestiä, ja olit sitä mieltä ettei muutamat raumalaiskirjoittajat hiffaa asian menevän juuri näin. Jos et sitä tarkoittanut, sinun olisi ehkä pitänyt lainata jokin muu kirjoitus tai ainakin täsmentää omaa tekstiäsi koskemaan niitä chanttailijoita.

Hohhoijaa, enhän minäkään ole väittänyt että sinä olisit sanonut että sitä ei voisi sellaiseksi tulkita, vaan niinkuin juuri itse tuossa sanot, että se ei ole itsessään mikään kutsu, tosin sen voi sellaiseksi tulkita. Lue vaikka se viestini uudelleen ja ehkä huomaat että näin olen sanonut koko ajan.

"Sinäkin olit sitä mieltä että se ei ole sellaiseksi tarkoitettu, ja vaikkei olisikaan, niin ei pitäisi mielestäni olla kovin vaikea ymmärtää että vieraiden keskuudessa se saatetaan sellaiseksi tulkita, eikö niin?"

Joo, oikeassa olet. Mutta tuo lopetus tuossa vähän erikoinen tuohon kohtaan ja antoi vaikutelman, että minä en muka ymmärtäisi mihin tuollainen chantti voi johtaa.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Kyllä sinä sanoit myös että on parempi olla hiljaa etteivät sivulliset saa turpaan. Sinulla on petrattavaa ihan kaikessa.

Ajattelet asiaa ihan täysin väärin. Pakoilu jonkun vieraskatsomon chantin tai huudon tai provoisoinnin taakse siinä vaiheessa kun asiaankuulumattomat henkilöt joutuvat kärsimään on sairasta ja kaukana länsimaisesta oikeustajusta.

Niin, voin olla hiljaa, etten tahallani provosoi ylimääräistä. Kuuluu myös kohteliaisiin käytöstapoihin. "On parempi" ei ole sama kuin "ei ole sallittua". En vain itse näe syytä tahallani aiheuttaa ongelmia joko itselleni tai muille.

Sinä et ymmärrä, mitä ajattelen, selvästikään. En ole missään vaiheessa väittänyt, etteikö syy olisi sen henkilön, joka menee toisen pahoinpitelemään. Minä tiedostan, että noin voi käydä. Jos et mitään syy-seurausta tuossa näe, niin sitten et näe. Asiasta ei varmaan kannata jankkaa enää montaa sivua.

Ja on varmasti petrattavaa, valmiitahan täällä ei olla kukaan. Paitsi ehkä Juhani Tamminen.
 

Surtr

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkki Värilasiton kirjoitti pitkän viestin, kuinka tuollainen chantti voi vaarantaa sivullisten terveyden. Sinä lainasit viestiä, ja olit sitä mieltä ettei muutamat raumalaiskirjoittajat hiffaa asian menevän juuri näin. Jos et sitä tarkoittanut, sinun olisi ehkä pitänyt lainata jokin muu kirjoitus tai ainakin täsmentää omaa tekstiäsi koskemaan niitä chanttailijoita.
Niin, liittyi se siinä mielessä siihen viestiin että tilanteessa jossa joku yksilö/ryhmä aloittaa provosoinnin jossa annetaan ymmärtää oma tappeluhalukkuus, niin se myös tiedostettaisiin. Näin ei nyt ilmeisesti kaikkien kohdalla ole ollut, enkä tarkoita nyt sinua.

Edit. Ja mainittakoon nyt vielä uudestaan että minulla ei ole ongelmia niiden myllyjen suhteen, ei itseasiassa edes noiden chanttien suhteen, vaikkei oltaisikaan valmiita sen jälkeen myllyttämään, mutta siinä vaiheessa saattaa paska lentää tuulettimeen ilman että mitään enää kysytään, ja se olisi hyvä tiedostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös