Isabella#19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilmala och Solna
Vackert IFK med era skyltar "KOM IGEN ILVES". Kaikkihan me haluamme Ipan säilyvän?
Hyvin hyvin odotettu kommentti Jokeri-kannattajalta jolle maailman napa on oma joukkue.
Et sitten yhtään idiootimpaa kuvaa voisi itsestäsi antaa? Mitäköhän huomiota tällä mahdollisesti huorataan? IFK:n faneilla tuskin on jatkossakaan tarvetta alleviivata omaa erinomaisuuttaan vaan kunnioitusta voi ja pitääkin jakaa myös vastustajille. Ilveksen nykytilanne vituttaa ihan vilpittömästi todella monia muiden seurojen fanejakin, vanha ja menestyksekäs seura on raiskattu osaamattoman johdon toimesta. Tähän erityisesti IFK-fanina on helppo samaistua. Jos tämän kaltaista solidaarisuutta ja vastustajan kunnioittamista ei kykene ymmärtämään, se on voi voi. Oma joukkue, vaikka se kuinka rakas olisikin, ei ole koko kiekkoilevan maailman keskipiste.Läpinäkyvää huomiohuorausta. Hienoa toki jos tykkää United Smile -meiningistä. Oliskohan Hesari tällä kertaa hereillä, kun viikko sitten Turun tapahtumat ei paljon kiinnostanut?
Oma joukkue, vaikka se kuinka rakas olisikin, ei ole koko kiekkoilevan maailman keskipiste.
Mä oon samaa mieltä. Parasta kunnioittamista on käsitellä vastustajia tosissaan, mutta rehellisesti. Liigajoukkueita käsitellään vakavasti otettavina vastustajina ja kriisiseuroille sitten jaetaan sääliä. Sympatialle olen ainakin itse melko allerginen, mutta jos Tampereella tämänkaltaisesta tempauksesta tykätään, niin eihän se keltään ole pois. HIFK-fanit kiillottavat joka tapauksessa kilpeään mediassa, joten tifon motivaattorit ovat lopputuloksen kannalta merkityksettömiä. Mitään negatiivista tuolla ei voi saada aikaan.Mulle tarpeeksi kunnioitusta esim. paikallisvastustajalle on jo se, että se menee muiden edelle kiinnostavimpana vastustajana, joka on ylivoimaisesti hienointa voittaa. Totta helvetissä oma joukkue on se tärkein! En ole sitäkään sanonut missään vaiheessa, että muut ovat merkityksettömiä.
No voi herranjestas ny sentään! Miten tästäkin jotkut saavat vedettyä marttyyrinviitat päällensä? Nyt niitä valoja päälle!Varauksettomasti samaa mieltä Jokeriarskan ja Variksen kanssa. Vähän tuli sellainen fiilis, että tässä nyt haetaan oman kilven kiillotusta. "Oi, ovatpas nuo IFK-kannattajat mahtavia faneja, kun tuolla tavalla huomioivat toisiakin joukkueita. On ne paljon parempia faneja kuin nuo huligaaninarrit!".
Pari kertaa olen tästä Jokereita kannattavan ystäväni kanssa jutellut ja aina ollaan tultu siihen tulokseen, että vastapuolen Mestikseen tippuminen tai konkurssi olisi aivan totaalisen perseestä. Fan Clubin puolesta en lähde edelleenkään puhumaan, mutta itse olisin valmis vastaavanlaiseen tempaukseen jopa Jokereiden puolesta jos tilanne olisi sama, vaikka jo ihan sen takia että ajatus liigakaudesta ilman paikallispelejä on aika ankea.Varmasti oltaisiin Jokerien vastaavassa asemassa kokemassa myötätuntoa tänne päin...
Varmasti oltaisiin Jokerien vastaavassa asemassa kokemassa myötätuntoa tänne päin... Ja hyvä niin. SM-liigan oman Hermanni Hiiren asema pysyköön siellä.
No voi herranjestas ny sentään! Miten tästäkin jotkut saavat vedettyä marttyyrinviitat päällensä? Nyt niitä valoja päälle!
Läpinäkyvää huomiohuorausta. Hienoa toki jos tykkää United Smile -meiningistä. Oliskohan Hesari tällä kertaa hereillä, kun viikko sitten Turun tapahtumat ei paljon kiinnostanut?
Pari kertaa olen tästä Jokereita kannattavan ystäväni kanssa jutellut ja aina ollaan tultu siihen tulokseen, että vastapuolen Mestikseen tippuminen tai konkurssi olisi aivan totaalisen perseestä.
Vai onko huomiohuorausta nimenomaan IFK:n tekemä kunnianosoitus?
Ilveksen nykytilanne vituttaa ihan vilpittömästi todella monia muiden seurojen fanejakin, vanha ja menestyksekäs seura on raiskattu osaamattoman johdon toimesta.
Hemmetin hyvin kirjoitettu. Tärkein pointti on se, että jos Ilves-henkiset tästä liikuttuivat - kuten kommenttien perusteella on pääteltävissä - voi tempausta pitää hyvinkin onnistuneena. Ei ole Jokerien tai muidenkaan jengien kannattajien asia arvioida kunnianosoituksen sopivuutta. Mitään negatiivista tuollaisella ei tosiaan voi saada aikaan ja se, oliko fanien tarkoituksena vilpittömästi toivottaa tsempit, kiillottaa omaa kilpeään vai molempia, on sekin lopulta ihan sama.Parasta kunnioittamista on käsitellä vastustajia tosissaan, mutta rehellisesti. Liigajoukkueita käsitellään vakavasti otettavina vastustajina ja kriisiseuroille sitten jaetaan sääliä. Sympatialle olen ainakin itse melko allerginen, mutta jos Tampereella tämänkaltaisesta tempauksesta tykätään, niin eihän se keltään ole pois. HIFK-fanit kiillottavat joka tapauksessa kilpeään mediassa, joten tifon motivaattorit ovat lopputuloksen kannalta merkityksettömiä. Mitään negatiivista tuolla ei voi saada aikaan.
Sama seura palkitsi Raimo Helmisen, kun hän pelasi viimeisen vieraspelinsä Helsingin Jäähallissa.
Raipe sai muistaakseni kukkapuskan aika lailla jokaisella liigapaikkakunnalla sinä keväänä.
Näin on.Raipe sai muistaakseni kukkapuskan aika lailla jokaisella liigapaikkakunnalla sinä keväänä.
Raipe sai muistaakseni kukkapuskan aika lailla jokaisella liigapaikkakunnalla sinä keväänä.