Liittyy asiaan millä tavalla?
Tiedä sitten miten asia on mennyt, mutta vahvasti olen kyllä sitä mieltä, että aloite tuli sieltä naapurileiristä. Tuossa vaiheessa tosin se järjen jättiläinen oli jo poistettu paikalta.
Mitä tulee tuohon kahden eri seuran kannattamiseen henkeen ja vereen, en pitäisi sitä ollenkaan erikoisena. Jos pitää sekä jääkiekosta että kotimaisesta jalkapallosta, on luonnollista että raumalainen kannustaa sekä Lukkoa että Pallo-Iiroja. Allekirjoittaneessa ei tosin tuo kotimainen potkupallo herätä juuri mitään tunteita.
Liittyy siten, että Stetson ihmetteli kun Sportin fanit eivät pystynyt vastaamaan RB:n huutoihin. Näin mä sen ainakin ymmärsin, että tarkoitettiin että fanit jäivät jalkoihin, eikä pystyneet huutamaan kilpaa 5x isompaa ryhmää vastaan. Saatoin toki ymmärtää väärinkin, mikäli, niin my bad.
Jep, en mä usko että Sportin fanit ovat olleet täysin puhtaita pulmusia, mutta en mä tiedä onko nyt kovin järkevää maalin tullessa huitoa sinne vieraskannattajille ja näyttää että tulkaa tappelemaan tänne.
Aika jännä tilanne kun koitan pitää vieraan paikkakunnan faniryhmän puolia ja kritisoin kotikaupungin faniryhmää, tai jäännöksiä siitä..