Jokereiden markkinointipäällikkö pelasti 2 metriä ennen Areenan jätepuristinta. Rullakossa on nyt jossain Kekun toimistossa. Joku saa uusiokäyttää jos nappaa.Turku away. Junalla tullaan.
Jokereiden markkinointipäällikkö pelasti 2 metriä ennen Areenan jätepuristinta. Rullakossa on nyt jossain Kekun toimistossa. Joku saa uusiokäyttää jos nappaa.Turku away. Junalla tullaan.
kun katsoin tuota Jokereiden tifon YouTube-pätkää niin olin aivan tohkeissaan että joku on vihdoin älynnyt ottaa halliin soitettavaksi Transformers Soundtrackilta Scorponokin.
... Missäs ne Jyväskylän tifot on jos ei tämä kelvannut?
Mitäs seuraavaksi apinoidaan ulkomailta. Lehmänkelloja Sveitsistä vai jänisräikkiä Norjasta. Odotan jännityksellä.
Veikkaisin että aika harva sillä ylpeilee, ainakin henk. koht. ennemminkin vituttaa mutta näin menee legendaarinen "koodisto". Toivotaan että Jokerit keksivät uusiokäyttöä. Tuollaiselle 400 neliön maalatulle ja teipatulle muoville on vain jo vähän vaikeampi keksiä fanien toimesta kierrätyskäyttöä kun maalaamattomalle.Ja musta on naurettavaa ylpeillä sillä, että kaikki tifomateriaali on "kertakäyttökamaa" ja lentää roskikseen kerran jälkeen.
Järjetöntä. Sama olisi toiminut uudestaan ja missä vaan.Jokereiden markkinointipäällikkö pelasti 2 metriä ennen Areenan jätepuristinta. Rullakossa on nyt jossain Kekun toimistossa. Joku saa uusiokäyttää jos nappaa.
Järjetöntä. Sama olisi toiminut uudestaan ja missä vaan.
Mites Jyväskylässä on sitten katsomot jos ei isompaa pysty toteuttamaan? Eikö oikeasti ole mitään paikkaa?
Mikä se viesti tässä oli? "Hei! Me ollaan täällä!", niinkö?
Mielestäni tifot ovat kunnianosoituksia kannattamaa seuraa kohtaan tai jotain seuran yksittäistä henkilöä kohtaan. Ei sellaisia "look at us, we can do this" -tyyppisiä juttuja.No mikä sen viestin pitäisi olla? Eikö riitä vielä tässä vaiheessa, kun koko touhu on Suomessa aika lapsenkengissä, että jengi on fiiliksissä ja tunnustaa värejä näkyvästi+ääneen? Ihme asenne.
Tuhatpäinen kannattajayhteisö ei liity kannattamaansa seuraan mitenkään?Mielestäni tifot ovat kunnianosoituksia kannattamaa seuraa kohtaan tai jotain seuran yksittäistä henkilöä kohtaan. Ei sellaisia "look at us, we can do this" -tyyppisiä juttuja.
Mielestäni tifot ovat kunnianosoituksia kannattamaa seuraa kohtaan tai jotain seuran yksittäistä henkilöä kohtaan. Ei sellaisia "look at us, we can do this" -tyyppisiä juttuja.
Jokereiden fanit ja tifot ovat kaikki paskoja. Lähdetään siitä.
Jaan tavallaan puoliksi näkemyksesi. Mielestäni joukkueen kannattamisen kannalta tifot ovat toisarvoisia. Kivahan jälkikäteen kuvia on katsoa, mutta konkreettisesti joukkuetta autetaan huutaen ja laulaen (sekä tietysti psyykkaamalla vastustajaa ja yrittäen vaikuttaa tuomareihin).Askartelu on tietysti kivaa, mutta en ole ikinä tajunnut tifojen ideaa. Mitäs seuraavaksi apinoidaan ulkomailta.
Jaan tavallaan puoliksi näkemyksesi. Mielestäni joukkueen kannattamisen kannalta tifot ovat toisarvoisia. Kivahan jälkikäteen kuvia on katsoa, mutta konkreettisesti joukkuetta autetaan huutaen ja laulaen (sekä tietysti psyykkaamalla vastustajaa ja yrittäen vaikuttaa tuomareihin).
Pelaajana suhtautuisin tifoon vähän samalla tavalla kuin saadessani ruusun vaikkapa valmistujaisissa. Ihan kiva sellainen saada ja arvostan sekä otan sellaisen vastaan, mutta parin minuutin päästä en enää muista, mihin sen olen pistänyt.
Käypäs kysymästä Ville Koholta muistaako mitään tifoista.Pelaajana suhtautuisin tifoon vähän samalla tavalla kuin saadessani ruusun vaikkapa valmistujaisissa. Ihan kiva sellainen saada ja arvostan sekä otan sellaisen vastaan, mutta parin minuutin päästä en enää muista, mihin sen olen pistänyt.
En mä suhtaudu nuivasti millään muotoa. Tifoilu ei ole mitenkään minulta pois ja ihan kiva noita on katsoa jälkikäteen, kuten totesinkin. Sen vuoksi sanoinkin jakavani vain puoliksi doublepeneratorin näkemyksen, koska ei minulla ole mitään sitä vastaan, että tällaista "apinoidaan" ulkomailta.No samaan kastiin voisi tietysti sitten laskea rummun hakkaamisen tai ilman paitaa kannustamisen. Mielestäni suomalaisen katsomokulttuurin ongelma on juuri tuo, että kaikkeen uuteen suhtaudutaan nuivasti ja kannustaminen on sitä joukkueen nimen hokemista. Ei minun mielestäni ainakaan katsomokulttuurin ainoa funktio ole auttaa joukkuettaa, katsomossa on myös tarkoitus viihtyä.
Tästähän tifoilussa nimenomaan on kysymys pääasiassa.Mun mielestä tifoilu on yksi parhaista fanien välisistä voimainmittelöistä. Tämä on se oikea tapa pullistella ja kokeilla kelta löytyy isoimmat cojonesit, eikä se, että tapellaan jossain parkkipaikalla.
Tottakai katsomossa on myös tarkoitus viihtyä, mutta tifon esilläolo on pieni osa itse ottelutapahtumasta. Sen vuoksi se on viihtymisenkin kannalta mielestäni toissarvoista.
Juuri tätä olen koko ajan ajanut takaa. Ensin juurruuttaa tsäntti- ja laulukulttuuri ja sen jälkeen miettiä tifoja.Tästä sinällään samaa mieltä, että ensisijaisesti ääneenkannattaminen pitäisi olla kondiksessa, sen jälkeen näitä muita juttuja. Noh, RB:llä ja EP:llä äänenkäytöllinen puoli myös toimii, joten helposti voi irroittaa vähän kermaa kakun päälle tifoilemalla.
Juuri tätä olen koko ajan ajanut takaa. Ensin juurruuttaa tsäntti- ja laulukulttuuri ja sen jälkeen miettiä tifoja.
Ei esim. joku Tappara-fanien tifo jaksaisi kiinnostaa yhtään, jos hallista on muuten hiljaista kuin kirkonmenoissa. Tämä siis ihan esimerkkinä satunnainen seura valittuna.
Tämä on vain oma mielipiteeni, mutta ehkä kyseessä on se ettei ole haluttu käydä matkimaan täysin tuota lauluteemaa jalkapallokulttuurista vaan on haluttu pitää jotain omaakin.Tätä samaa asiaa olen moneen otteeseen ihmetellyt Suomessa. Isot heilutusliput, kaksikeppiset, överit jne. ollaan apinoitu jo aikoja sitten, mutta minkä takia ei olla heti oltu apinoimassa chänttejä?