Toejoen Veikko
Jäsen
Jos Sport karsii, niin kirkkaasti Sportin puolella. Toivon liigaan Ässät-Sport-otteluita. Jukureiden karsiessa aika fifty-fifty.
Edit. Olen siis sitä mieltä että liigaa pelaa tällä juuri ne joukkueet jotka sinne kuuluvat. Ruotsista pitäisi ottaa tämän asian suhteen mallia, jossa jumbo tippuu suoraan jne.
e. Sitä en tosin muista/tiedä tehtiinkö kabinettipäätös alunperin Pelsun pitämiseksi vai Kärppien nostamiseksi. Valistunut veikkaus on jälkimmäinen.
Meikäläinen on aina Daavidin puolella Goljattia vastaan, riippumatta lajista. Joten mestisjengejä on kannatettu ja tullaan kannattamaan näissä karkeloissa. Tänä vuonna joutuu tekemään poikkeuksen syystä tai toisesta. Ehkä joku toinenkin vuosi.
Täällä ollaan myös Mestis-joukkueen puolella. Uusi joukkue toisi hiukan väriä tähän paikalleen jämähtäneeseen liigaan.
Pelicansin puolella tottakai, Dwaipen ja Jyssyn takia osittain. Mikäli Töpselit olisivat joutuneet karsintoihin, niin siinä tapauksessa olisin 100%:sti Mestisjengin wagonissa.
No mulle Pelsut on aina ollut aika hmv joukkue, niin periaatteessa ainakin kauden verran se Mestis-joukkue kiinnostaisi minua enemmän kuin Pelsut.
Lähtökohtaisesti olisin muutenkin heikomman Mestis-jengin puolella, mutta Jukurit on poikkeus. Se joukkue ei tarjoa mitään. Sysipaskan hallin, jossa finaaleissakin yleisömäärä jää alle 3000:en. Ei tuollaisilla porukoilla liigassa mitään tehdä. Lahdessa sen sijaan on uskollinen yleisö ja katsomossakin meininkiä. Sitten kun Mikkelissä saataisiin edes jonkinmoista kiekkohuumaa aikaiseksi, niin liigaan vaan, mutta niin kauan ku meininki on myö vaan pelataa ku se on niin kivvoo niin pysykää poissa.
Kas kun et Latvalan ja Laitisen takia myös.
Mikäli ottelupari on Pelicans-Jukurit, hypätään Jukureiden Bandwagoniin. Mikäli Vaasan's Port tekee ihmeet ja voittaa mestiksen finaalin, pitää tarkemmin asiaa harkita mihin vankkuriin sitä loikkaa.
Itse olen iloinen siitä, että Pelicans saa mahdollisuuden heittää pois se "säälistä mukana-viitta" joka harteillaan se on joutunut liigakaukaloissa pyörimään siitä asti kun se Kärppien pudottamana otettiin kolmanneksitoista joukkueeksi liigaan mukaan.
Kuka ymmärtää kristillistä retoriikkaa, ymmärtää että Pelsut on liigassa "ei omien töittensä tähden, vaan yksin armosta".