SM-Liiga fantasiadrafti 1.2.2005 alkaen

  • 14 395
  • 325

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Pakistoon todellinen avojään pommittaja ja huippuvarma tasainen suorittaja joka osaa tehdä pisteitäkin: Tuomas Eskelinen

Vuoroon Ghost
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Pakistoon kiekollista huippuosaamista: Jari Korhonen.

EDIT: Vuoroon Kazka.
 

Kyle

Jäsen
Nythän tämä lähti ihan järkyttävän nopeesti kulkemaan ja samalla meni kaikki seuraavat varaukseni, yhtä lukuunottamatta, joten varaukseni on:
Antti Virtanen.


Vuoroon punasydän.
 

The Rock

Jäsen
Jälleen sain oikeuden suorittaa lisää pelaajavarauksia Ässille. Mitä ilmeisimmin on tapahtumassa vallanvaihto johtoportaassa, vink vink.

5. kierroksen varaus: Porin Ässät ylpeänä esittää seuraavan pelaajan rosteriinsa. Varmasti ainakin puoli Poria kusee hunajaa tämän pelaajan edessä: Sami Torkki

6. kierroksen varaus: Seuraava kierros aloitetaan tulevaisuuden huippupelaajalla, joka on tällä kaudella viimeistellyt jo 11 maalia varsin kehnossa joukkueessa. Miehellä on ikää vasta 19v joten todellinen timantti ui nyt haaviimme: Petteri Nokelainen

Seuraavana vuorossa: punasydän
 

Kyle

Jäsen
Kakkosketjun sentteriksi oli paljon ehdokkaita, mutta vaaka kallistui lopulta viimme kauden tehoketjun sieluun Brett Harkins:iin.

Vuoroon Bozik.
 

Kyle

Jäsen
Minä olen saanut Espoon sinisten "salaiset" listat käsiini ja täten suoritän hänen seuraavan varauksen.
Espoon siniset varaa ************in.


Vuoroon Kazka.

EDIT; ulkomaalaiskiintiö olikin täynnä, gege antakoon lisä sanktiot jos siihen löytyy aihetta ;).
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Ai PRKL! Mun moka en huomannut että Espoon siniselle tuli MacLeanin varauksen jälkeen ulkomaalaiskiintiö täyteen, joten ei kai tässä ole muuta mahdollisuutta kuin mitätöidä edellinen siirto ja tehdä uusi. Toivottavasti tämä ei haitannut Kaiza:kan suoritusta.
Joten Espoon sinisten korvaava varaus on Antti Hulkkonen.

Vuoro edelleen Ghostilla.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Pakkohan se on sentteriosasto riittävyys varmistaa ja ottaa vähitellen vertyvä kanukki.

Josh Holden
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Ghost
Pakkohan se on sentteriosasto riittävyys varmistaa ja ottaa vähitellen vertyvä kanukki.

Josh Holden

Ja taas vietiin nenän edestä.... Noh...Täydennetään ykkösketju todellisella tsempparilla ja ikitaistelijalla joka on tällä kaudella tehnyt pisteitäkin hienosti. Tällä miehellä on myös sopiva määrä hulluutta: Jyrki Louhi .

Vuoroon Lakaisija.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Vuoro taisi siirtyä hetki sitten Johdolle. Liekö sitten Johdon pitänyt edelleen varata Lakaisijallekin?
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti gege dA mAn

EDIT: Niin ja espoon siniset oli lähettänyt listan mulle, mutta itse en ole koneella tänään, enkä huomenna. Kuka haluaa ottaa myös sen vastaan??

Onkohan gege pistänyt kellekkään listaa? Mun mielestä voisimme hypätä hänenkin yli koska hän mainitsi ettei tänään ole koneella, joten miksi turhaan odottaa kuusi tuntia.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Gegen lista on minulla ja hänen varauksensa on Juha Lind

Vuoroon Boomhauer.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Puolustukseen kokemusta ja tulivoimaa viivalle: Kari Martikainen
7.:llä vuorolla hyökkäykseen taitava kuopiolainen, joka on hieman alisuorittanut tällä kaudella: Janne Laakkonen

Takaisin Boomhauerille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös