Juu..u, täytyy vissiin virittää peilit niin, että vessastakin pystyy "päivystämään" ;) Toivottavasti kuitenkaan Filppula ei ollut listoillasi. Mulle tämä on aika helppoa, kun duunissa olen käytännössä koko ajan koneen ääressä ja täällä himassakin kone on radion kuuntelun vuoksi jatkuvasti auki. Aika helppo siitä sitten vilkuilla mitä draftissa tapahtuu.Viestin lähetti Espoon Siniset
Missasin vuoron noin kymmenellä minuutilla, sitä se teettää kun käy otteluissa. [/B]
Viestin lähetti Ghost
Olisiko palstalla joku draftiin osallistuja, jolle voisi lähettää listaa pelaajista, jonka varaisi puolestani? Lähden töihin vartin päästä ja sen jälkeen ehdin koneelle vasta yhdeksän jälkeen.
EDIT: Pistänpä menemään jälkeeni vuorossani olevalle pancorille kun ei vapaaehtoisia löytynyt.
Viestin lähetti Kazka
Ykkösketjun täydentää Kai Nurminen
Seuraavaksi Ghost
Jees. Ja näin sen täytyy olla, jos tulee jotakin epäselvyyksiä, niin yksi eli sinä päätät. Muuten tästä hommasta ei tule yhtään mitään. Se opittiin viimeksi, että yhden pitää päättää.Viestin lähetti gege dA mAn
.Yksinkertaista, eikö?? :)
Viestin lähetti gege dA mAn
Tässä tapauksessa, kun Lakaisija on antanut listansa Johdolle, niin heidän yhteisaika varauksille on se 6 tuntia, eikä 12 tuntia. Se nyt vaan menee niin. Näin päätän ja tämä tulee toimimaan jatkossakin näin tässä draftissa.
Elikkä vuoro siirtyy mulle 06.52, mutta aion varata kuitenkin jo tänään klo 24.00 jälkeen, sillä aamulla en ole paikalla tuohon aikaan ja mikäli Johto varaa sen jälkeen kun olen varannut ja ennen 06.52 niin minun varaukseni peruuntuu, mikäli Lakaisija tai Johto olisi halunnut varata minun varaamani pelaajan.
Yksinkertaista, eikö?? :)
EDIT: 06.37 ---> 06.52
Viestin lähetti Johto
Juu, hyvin mielenkiintoisia sääntöjä. No, oli miten oli, niin Lakaisijan varaus on Marko Kiprusoff ja Johdon varaus on Eero Somervuori.
edit. eli jos tietää että ei ole tiettyyn aikaan paikalla niin voi varata etukäteen ja siirtää samalla vuoron seuraavalle?
Viestin lähetti gege dA mAn
EDIT: Niin ja espoon siniset oli lähettänyt listan mulle, mutta itse en ole koneella tänään, enkä huomenna. Kuka haluaa ottaa myös sen vastaan??
Viestin lähetti Buccaneer
Ilmeisesti Boomhaueria ei nyt kuulu, joten teen varaukseni 4.:lle ja 5.:lle kierrokselle, jonka jälkeen Boomhauer voi jatkaa toiset 6 tuntia miettimistä, jos siltä tuntuu.
Viestin lähetti Ghost
Ei saa jatkaa miettimistä, koska edellinen vuoro on rästissä.
EDIT: Tai siis kyllä miettiä edelleen saa ja varatakin heti kun kerkiää, mutta vuoro siirtyy kyllä eteenpäin.