SM-Liiga fantasiadrafti 1.2.2005 alkaen

  • 14 395
  • 325

The Rock

Jäsen
Mahtiankan ollessa estynyt astuu vara-GM kuvaan ja suorittaa seuraavanlaiset varaukset Ässille.

3.kierroksen varaus: Mies Kärpistä, polkukone ja todellinen maalipyssy luojan armosta. Hyvät naiset ja herrat - Petr Tenkrat

4. kierroksen varaus: Jälleen Kärppien pelaaja päätyy rosteriimme. Ykkösketjun keskelle mies, joka on yksi SM-liigan parhaista kotimaisista senttereistä, sekä Petr Tenkratille tuttu pelaaja - Jari Viuhkola

Vuoroon: punasydän
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Espoon Siniset
Missasin vuoron noin kymmenellä minuutilla, sitä se teettää kun käy otteluissa. [/B]
Juu..u, täytyy vissiin virittää peilit niin, että vessastakin pystyy "päivystämään" ;) Toivottavasti kuitenkaan Filppula ei ollut listoillasi. Mulle tämä on aika helppoa, kun duunissa olen käytännössä koko ajan koneen ääressä ja täällä himassakin kone on radion kuuntelun vuoksi jatkuvasti auki. Aika helppo siitä sitten vilkuilla mitä draftissa tapahtuu.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Olisiko palstalla joku draftiin osallistuja, jolle voisi lähettää listaa pelaajista, jonka varaisi puolestani? Lähden töihin vartin päästä ja sen jälkeen ehdin koneelle vasta yhdeksän jälkeen.

EDIT: Pistänpä menemään jälkeeni vuorossani olevalle pancorille kun ei vapaaehtoisia löytynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti Ghost
Olisiko palstalla joku draftiin osallistuja, jolle voisi lähettää listaa pelaajista, jonka varaisi puolestani? Lähden töihin vartin päästä ja sen jälkeen ehdin koneelle vasta yhdeksän jälkeen.

EDIT: Pistänpä menemään jälkeeni vuorossani olevalle pancorille kun ei vapaaehtoisia löytynyt.

Jep, minulla on vähän sama ongelma, lähden tässä kohtapuolin viikonlopuksi Itä-Suomeen, ja tulen vasta sunnuntaina takaisin.

Lähetin Johdolle listan omista haluamistani pelaajista, ja kiitän ja kumarran nöyrästi, jos hän kykenee puolestani varaamaan, jos ei, niin ei kai tämä siihen vielä kaadu, varaillaan rästit sitten sunnuntaina.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Bluesin seuraava varaus on voimahyökkääjä, joka osaa tehdä pisteitä, mutta myös jäähylukemat ovat yleensä suuria.

Shayne Toporowski
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Kazka
Ykkösketjun täydentää Kai Nurminen

Seuraavaksi Ghost

VOI V***TU! Siinä meni se mies ketä olin juuri hakemassa... Mutta ei auta itku markkinoilla. Ghostin suomin valtuuksiin varaan hänelle ensin Antti Aallon.

Sitten oman joukkueen kimppuun ja ykkösketjun oikeaan laitaan Marko Jantunen.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Toivottavasti Johto ei ole lähtenyt lakaisijan kanssa maalle... Kenen vuoro nyt on menossa, kun Lakaisija ilmoitti ettei pääse tänään varaamaan? Onko siis menossa Johdon oma vuoro, vai onko Johdolla nyt 12 tuntia miettimisaikaa?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakkohan se kait niin on olla, että lakaisijan vuoro ja sitten Johto. Huomenna hommaan varmaan saadaan vauhtia.
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Tässä tapauksessa, kun Lakaisija on antanut listansa Johdolle, niin heidän yhteisaika varauksille on se 6 tuntia, eikä 12 tuntia. Se nyt vaan menee niin. Näin päätän ja tämä tulee toimimaan jatkossakin näin tässä draftissa.

Elikkä vuoro siirtyy mulle 06.52, mutta aion varata kuitenkin jo tänään klo 24.00 jälkeen, sillä aamulla en ole paikalla tuohon aikaan ja mikäli Johto varaa sen jälkeen kun olen varannut ja ennen 06.52 niin minun varaukseni peruuntuu, mikäli Lakaisija tai Johto olisi halunnut varata minun varaamani pelaajan.

Yksinkertaista, eikö?? :)


EDIT: 06.37 ---> 06.52
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti gege dA mAn
.Yksinkertaista, eikö?? :)
Jees. Ja näin sen täytyy olla, jos tulee jotakin epäselvyyksiä, niin yksi eli sinä päätät. Muuten tästä hommasta ei tule yhtään mitään. Se opittiin viimeksi, että yhden pitää päättää.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti gege dA mAn
Tässä tapauksessa, kun Lakaisija on antanut listansa Johdolle, niin heidän yhteisaika varauksille on se 6 tuntia, eikä 12 tuntia. Se nyt vaan menee niin. Näin päätän ja tämä tulee toimimaan jatkossakin näin tässä draftissa.

Elikkä vuoro siirtyy mulle 06.52, mutta aion varata kuitenkin jo tänään klo 24.00 jälkeen, sillä aamulla en ole paikalla tuohon aikaan ja mikäli Johto varaa sen jälkeen kun olen varannut ja ennen 06.52 niin minun varaukseni peruuntuu, mikäli Lakaisija tai Johto olisi halunnut varata minun varaamani pelaajan.

Yksinkertaista, eikö?? :)


EDIT: 06.37 ---> 06.52

Juu, hyvin mielenkiintoisia sääntöjä. No, oli miten oli, niin Lakaisijan varaus on Marko Kiprusoff ja Johdon varaus on Eero Somervuori.

edit. eli jos tietää että ei ole tiettyyn aikaan paikalla niin voi varata etukäteen ja siirtää samalla vuoron seuraavalle?
 
Viimeksi muokattu:

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Viestin lähetti Johto
Juu, hyvin mielenkiintoisia sääntöjä. No, oli miten oli, niin Lakaisijan varaus on Marko Kiprusoff ja Johdon varaus on Eero Somervuori.

edit. eli jos tietää että ei ole tiettyyn aikaan paikalla niin voi varata etukäteen ja siirtää samalla vuoron seuraavalle?

Pahoittelen tätä tapausta, mutta ajattelin draftin etenemistä. Olisi kuitenkin varmaan pitänyt odottaa sinun varaustasi ensin. Mitään tästä en kuitenkaan hyötynyt, vai? Jos jommalla kummalla teistä olisi ollut Boumedienne kiikarissa, niin olisitte saanut hänet ottaa ja minä olisin joutunut varamaan uuden pelurin.

Nyt vuoro on siis Boomhauerilla ja loppuu 12.00.

Ja tuohon toiseen kysymykseen, että ei. Tämä ei tule toistumaan minunkaan osallani. Jos drafti etenee siihen tahtiin, että en ehdi varaamaan ennen klo 14.00 niin voinko lähettää listan jollekin?? Vapaaehtoisia?

EDIT: Niin ja espoon siniset oli lähettänyt listan mulle, mutta itse en ole koneella tänään, enkä huomenna. Kuka haluaa ottaa myös sen vastaan??
 
Viimeksi muokattu:

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Ilmeisesti Boomhaueria ei nyt kuulu, joten teen varaukseni 4.:lle ja 5.:lle kierrokselle, jonka jälkeen Boomhauer voi jatkaa toiset 6 tuntia miettimistä, jos siltä tuntuu. Yllättävän hyviä pelimiehiä oli vielä tarjolla muuten. En olisi uskonut näitä enää saavani.

Tarvitsen puolustukseen johtajan,joten 4. varaus: Rostislav Klesla ja sitten lisää tehoa hyökkäykseen todellisella tuhattaiturilla 5. varaus: Jarkko Ruutu
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Buccaneer
Ilmeisesti Boomhaueria ei nyt kuulu, joten teen varaukseni 4.:lle ja 5.:lle kierrokselle, jonka jälkeen Boomhauer voi jatkaa toiset 6 tuntia miettimistä, jos siltä tuntuu.

Ei saa jatkaa miettimistä, koska edellinen vuoro on rästissä.

EDIT: Tai siis kyllä miettiä edelleen saa ja varatakin heti kun kerkiää, mutta vuoro siirtyy kyllä eteenpäin.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Viestin lähetti Ghost
Ei saa jatkaa miettimistä, koska edellinen vuoro on rästissä.

EDIT: Tai siis kyllä miettiä edelleen saa ja varatakin heti kun kerkiää, mutta vuoro siirtyy kyllä eteenpäin.

Eli vaikka seuraavaksi on Boomhauerin 5. vuoro, niin koska hänellä on 4. rästissä, niin vuoro hyppäsikin suoraan seuraavalle eli gegelle? Onko näin?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Näinhän se meni. Tästähän sovimme jo ennen draftin alkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös