SM-liiga draftin 2008-2009 runkosarjaäänestys

  • 4 707
  • 70
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Mutta kuten sanoin jo, niin itselleni tämä peli on ainakin ollut suunnilleen 50/50- leikkiä ja kilpailua, joten eipä tämän kai nyt näin virallista tarvitse sentäs olla.

Hyvin on menty tähän asti.

Tosiaan jos sit mietitään se seuraava kierros rauhassa?
Itse ajattelin esimerkiksi vaihtaa hieman ketjukoostumuksia jne :D
Ehdotan sellaista, että sitten kun tämä on tehty, katsotaan mennäänkö ns. uusilla tuomareilla vai vieläkö managerit äänestää.
Sen jälkeen Vilperi Avaa uuden ketjun. Postaa sinne jokaisen joukkueen kokoopanon aloitusviestiin. Nyt on hieman epäselkeät jos päädytään uusiin tuomareihin. Osalla on tässä ketjussa ja osalla siellä kokoonpanot ketjussa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyvin on menty tähän asti.

Tosiaan jos sit mietitään se seuraava kierros rauhassa?
Itse ajattelin esimerkiksi vaihtaa hieman ketjukoostumuksia jne :D
Ehdotan sellaista, että sitten kun tämä on tehty, katsotaan mennäänkö ns. uusilla tuomareilla vai vieläkö managerit äänestää.
Sen jälkeen Vilperi Avaa uuden ketjun. Postaa sinne jokaisen joukkueen kokoopanon aloitusviestiin. Nyt on hieman epäselkeät jos päädytään uusiin tuomareihin. Osalla on tässä ketjussa ja osalla siellä kokoonpanot ketjussa.

Käy minulle. Kunhan tauko ei ole niin iso, että se vie suurimman kiinnostuksen draftista pois.

Vielä tästä äänestyksestä, että myönnettäköön että itsekin pohdin sitä pitäiskö äänestys hoitaa yv:llä vai julkisesti tässä ketjussa. Tulin sitten siihen johtopäätökseen että tämä tapa on kuitenkin paras, sillä tosiaanhan ei kukaan olisi pystynyt mitenkään kontrolloimaan minun tekemisiäni joka varmasti olisi siten epäluuloja herättänytkin. Mutta tuskin olisin silti fuskannut, mutta kuitenkin:D...
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Käy minulle. Kunhan tauko ei ole niin iso, että se vie suurimman kiinnostuksen draftista pois.
.

Itse olen kysynyt KalPan puolelta Micco! tuomarointi hommiin. Hän kirjoittaa paljon ja tuntee mielestäni Sm-liigan pelaajat läpikotoisin.
Jokainen jatkoon mennyt manageri voi itse ehdottaa kenet haluais mukaan tuomaroimaan. YV viestillä vaan lähestymiset ja ilmoittaa tänne tai vilperille YV:llä jos on saanut tuomarin.

Fewe0 taisi muuten ilmoittautua jo mukaan tuomarointiin.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
1. Pelicans
2. HPK
3. TPS
4. KalPa
5. JYP
6. SaiPa
7. Jokerit
8. Lukko
9. Blues
10. HIFK
11. Kärpät
12. Ässät
13. Tappara

Siinä on lista, perustelen kun ehdin.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Micco! osallistuus tuomarointiin, jos päädytään siihen ratkaisuun!

Tähän mennessä siis tuomariksi olisi tyrkyllä:
Fewe0
Micco!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Micco! osallistuus tuomarointiin, jos päädytään siihen ratkaisuun!

Tähän mennessä siis tuomariksi olisi tyrkyllä:
Fewe0
Micco!

Mun puolesta voidaan ainakin päätyä tähän ratkaisuun. Sillä ehdolla tietenkin, mikäli kaikki managerit itse hoitavat omalle joukkueelleen ns. asiantuntijan, poisluettuna tietenkin Kärppien manageri, jonka ns. asiantuntijaksi on Fewe0 jo lupautunut. Ja sitten kun manageri on saanut hoidettua omalle joukkueelleen ns.asiantuntijan niin hän ilmoittaa siitä tällä tai tulevalla palstalla.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Juu en kyllä minäkään etsimiseen asti veny, etenkin kun näyttää että jään jatkokierroksilta katkerasti paitsi. Osa kanssamanagereista ei ilmeisesti paljoa seurannut JYPin viimekauden loppua, ja Tuokkolan edesottamuksia siellä kun epäilevät miehen riittävyyttä...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
1. Pelicans
2. HPK
3. TPS
4. Blues
5. Tappara
6. Ilves
7. KalPa
8. Jyp
9. Kärpät
10. Lukko
11. Jokerit
12. SaiPa
13. Ässät

Perustelut myöhemmin, lauantaina voisin yrittää jos saan nukuttua pitkästä aikaa kunnon yöunet.

Mitä joukkueeseen tulee näin jälkikäteen, niin reisillehän tämä taas meni. En vaan riittänyt kun tosipaikassa piti miehet listasta löytää. Jos ensi kaudella vähennys osanottajien määrään? Vaikka 9-10 draftaajaa, niin jää ns. laatumiehiä enemmän tarjolle.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Juu en kyllä minäkään etsimiseen asti veny, etenkin kun näyttää että jään jatkokierroksilta katkerasti paitsi. Osa kanssamanagereista ei ilmeisesti paljoa seurannut JYPin viimekauden loppua, ja Tuokkolan edesottamuksia siellä kun epäilevät miehen riittävyyttä...

Tarkoitus olisi, että vain jatkokieroksille joukkueille tuli ns. tuomari.
Jokaisella joukkueella olisi siis omat tuomari.
Jos menee liian vaikekaksi niin jatketaan alkuperäisellä suunnitelmalla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä joukkueeseen tulee näin jälkikäteen, niin reisillehän tämä taas meni. En vaan riittänyt kun tosipaikassa piti miehet listasta löytää. Jos ensi kaudella vähennys osanottajien määrään? Vaikka 9-10 draftaajaa, niin jää ns. laatumiehiä enemmän tarjolle.

Mutta sehän on justiin tämän tarkoitus, että on haastetta ja kaikki liigajoukkueet mukana draftissa :D...

Tässä alkuäänestyksen lopulliset tulokset, saattaa olla että teen vielä tarkastuslaskennan mutta olkaapas hyvät:

Pelicans 147
Kalpa 125
HPK 123
TPS 119
Ilves 109
Blues 104
Kärpät 101
JYP 81

Jokerit 74
Tappara 74
Saipa 71
Lukko 65
HIFK 58
Ässät 22

Eli niin siinä kävi, että nimimerkit Kolokettu, HockeyNator, Infamous, TimanttiLada ja lake79 sekä peruspata joutuvat katselemaan seuraavat äänestelykierrokset katsomon puolelta. Teidät on häädetty draft-talosta!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Miten tästä jatketaan, itse olen hitusen kujalla? :)
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Nopein ja helpoin tapa olisi, että playoffeihin päässeet managerit arvioivat voittajat pareista ja parien voittajat menee sitten yleisöääneestykseenn, mutta onko se paras ja fiksuin tapa?

Vaikeampi tapa olisi, että etsitään 8. jääkiekosta kaikki tietävää, kiekkokatsomoiden Petteri Sihvoset pelikirjoineen laittamaan joukkueet paremmuusjärjestykseen.
Tämän jälkeen 4. joukkuetta menisi sitten yleisöäänestykseen!

Sana vapaa. Itse kannatan jälkinmäistä vaihtoehtoa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nopein ja helpoin tapa olisi, että playoffeihin päässeet managerit arvioivat voittajat pareista ja parien voittajat menee sitten yleisöääneestykseenn, mutta onko se paras ja fiksuin tapa?

Vaikeampi tapa olisi, että etsitään 8. jääkiekosta kaikki tietävää, kiekkokatsomoiden Petteri Sihvoset pelikirjoineen laittamaan joukkueet paremmuusjärjestykseen.
Tämän jälkeen 4. joukkuetta menisi sitten yleisöäänestykseen!

Sana vapaa. Itse kannatan jälkinmäistä vaihtoehtoa.

Jälkimmäinen vaihtoehto tosiaan kuullostaisi mielenkiintoiselta, mikäli vain saataisiin tosiaan asiantuntevat nimimerkit arvioimaan näitä joukkueita. Itse en kyllä pysty sanomaan kuin HPK-kannattajien joukosta nimimerkkejä jotka tietävät normaalia enemmän jääkiekosta.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Ei auennut sitten pleijaripaikkaa Jokereille. Noo todellisessa SM-liigassa sitten eri tahti. Tehkää tosiaan kuinka teette, mutta se nyt ainakin on minusta turhaa että nyt jälleen samat äänestää neljä parasta. Tulokset kun pystyy laskemaan tällöin jo tämän runkosarjan perusteella.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
"Asiantuntijat" olisi varmaan parempi vaihtoehto, jos sellaiset vain saadaan. Riittääköhän halukkaita tuohon hommaan? Ei jaksaisi alkaa lähettelemään jotain yksityisviestejä muille käyttäjille..
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Jälkimmäinen vaihtoehto tosiaan kuullostaisi mielenkiintoiselta, mikäli vain saataisiin tosiaan asiantuntevat nimimerkit arvioimaan näitä joukkueita. Itse en kyllä pysty sanomaan kuin HPK-kannattajien joukosta nimimerkkejä jotka tietävät normaalia enemmän jääkiekosta.

Vilperi on siis hyvä ja etsii yhden sellaisen. Sitten puuttuisi enään viisi.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Ei auennut sitten pleijaripaikkaa Jokereille. Noo todellisessa SM-liigassa sitten eri tahti. Tehkää tosiaan kuinka teette, mutta se nyt ainakin on minusta turhaa että nyt jälleen samat äänestää neljä parasta. Tulokset kun pystyy laskemaan tällöin jo tämän runkosarjan perusteella.

Tämä oli erittäin hyvä pointti. Juuri siksi minunkin mielestä olisi parempi etsi vain uudet tuomarit.
Kyllä kahdeksan tuomaria saadaan varmasti mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Playoffs ketjun ehdin jo avaamaan!! Kyllä tuomarit löytyvät, toivottavasti jo huomenna päästään aloittamaan! Olisko järkevämpää ottaa 7 tai 9 tuomaria jos mennään playoff parettain? Silloin ei menisi äänet tasan.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mä voisin ilmoittautua tuohon arviointiporukkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös