Tuomas Suominen. Cjyyl
Weissflog
Onko se nyt allekirjoittaneen vuoro?
Teemu Pulkkinen ja vuoroon Pete
Napataan Antti Erkinjuntti joka ei käsittääkseni ole mennyt vielä kaupan.
Anteeksi edellinen tyhjä viesti. Kännykkäsekoilua... JOS Erkinjuntti on jo mennyt niin silloin otan Camillo Miettisen. Itse en vaan löydä Erkinjuntin nimeä.
Anteeksi edellinen tyhjä viesti. Kännykkäsekoilua... JOS Erkinjuntti on jo mennyt niin silloin otan Camillo Miettisen. Itse en vaan löydä Erkinjuntin nimeä.
Kokoonpanoketjussa on Bluesissa, mutta listassa saman varausnumeron (94th) kohdalla lukee Mika Niemi.
Tässä on nyt muutkin sekoillut, koska Erkinjuntti on Mikke11:n kokoonpanossa ykösketjun vasemmassa laidassa ja kokoonpanoketjussa ilmoittaa, että Erkinjuntti varattu kierroksella seitsämän, mutta listalla näkyy sitten ihan toinen nimi. Ja Erkinjunttia ei käsittääkseni ole varattu...
Mika Niemi. Vuoroon Vilperi.
Niin, olisi erittäin suotavaa jos näistä "varauksenvaihdoista" ilmoittaa jotenkin. Itse olin siinä uskossa että Erkinjuntti on mennyt, mutta ilmeisesti Mikke11 on käynyt jälkeenpäin muuttamassa varauksensa.
Mika Niemi. Vuoroon Vilperi.
Tässä on se sekoilua aiheuttanut kohta. Olin aikaisemmin kysynyt vilperiltä, saanko vaihtaa pelaajaa, jos sitä ei ole vaihdettu vielä. Sitten vaihdoin Erkinjuntin Niemeen, mutta päätin ottaa sen pois, kun ajattelin, ettei jotain kolmen vuoron takaisia pelaajia tietenkään saa vaihdella. Unohdin tähän viestiin laittaa takaisin Erkinjuntin.
Otan kumman tahansa, sillä mun tyriminen oli. Vaikka Erkinjuntti siis on valintani.