Mainos

SM-liiga draft 2010-2011

• 41 149
  • 463

Fordél

Jäsen
Henri Heino Ilvekseen. Rooli totuttu, jossa kaveri on liigan kärkeä.

Lampinen, var så god!

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jaahas, jätkät ottanu kunnon loppukirin. Miika Huczkowski on valinta Daniel Sondellin viereen.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Toivotetaan tässä vaiheessa tervetulleeksi Ilveksen ensi kauden ykköshyökkääjä, Joonas Rask.

lake79

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Teemu Pulkkinen ja vuoroon Pete

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mä taidan tarvita pakin.
Otetaan tulevaisuuden puolustusliideri Teemu Eronen

Vilperi ole hyvä!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Napataan Antti Erkinjuntti joka ei käsittääkseni ole mennyt vielä kaupan.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Anteeksi edellinen tyhjä viesti. Kännykkäsekoilua... JOS Erkinjuntti on jo mennyt niin silloin otan Camillo Miettisen. Itse en vaan löydä Erkinjuntin nimeä.

Tässä on nyt muutkin sekoillut, koska Erkinjuntti on Mikke11:n kokoonpanossa ykösketjun vasemmassa laidassa ja kokoonpanoketjussa ilmoittaa, että Erkinjuntti varattu kierroksella seitsämän, mutta listalla näkyy sitten ihan toinen nimi. Ja Erkinjunttia ei käsittääkseni ole varattu...

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tässä on nyt muutkin sekoillut, koska Erkinjuntti on Mikke11:n kokoonpanossa ykösketjun vasemmassa laidassa ja kokoonpanoketjussa ilmoittaa, että Erkinjuntti varattu kierroksella seitsämän, mutta listalla näkyy sitten ihan toinen nimi. Ja Erkinjunttia ei käsittääkseni ole varattu...

Jaa, no minä kyllä olen varannut Erkinjuntin silloin. Ihan varmasti.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Mika Niemi. Vuoroon Vilperi.

Niin, olisi erittäin suotavaa jos näistä "varauksenvaihdoista" ilmoittaa jotenkin. Itse olin siinä uskossa että Erkinjuntti on mennyt, mutta ilmeisesti Mikke11 on käynyt jälkeenpäin muuttamassa varauksensa.

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Niin, olisi erittäin suotavaa jos näistä "varauksenvaihdoista" ilmoittaa jotenkin. Itse olin siinä uskossa että Erkinjuntti on mennyt, mutta ilmeisesti Mikke11 on käynyt jälkeenpäin muuttamassa varauksensa.

Kerron nyt, jottei tule enempää ongelmia. Muokkasin tuota viestiäni äsken.

Mika Niemi. Vuoroon Vilperi.

Tässä on se sekoilua aiheuttanut kohta. Olin aikaisemmin kysynyt vilperiltä, saanko vaihtaa pelaajaa, jos sitä ei ole vaihdettu vielä. Sitten vaihdoin Erkinjuntin Niemeen, mutta päätin ottaa sen pois, kun ajattelin, ettei jotain kolmen vuoron takaisia pelaajia tietenkään saa vaihdella. Unohdin tähän viestiin laittaa takaisin Erkinjuntin.

Otan kumman tahansa, sillä mun tyriminen oli. Vaikka Erkinjuntti siis on valintani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy