SM-liiga draft 2008-2009

  • 41 189
  • 535
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Jep ja sitten voisi tehdä vielä seuraavat lisäykset. Keskiviikkoisin ja torstaisin varausaika olisi 8-18 välillä 6h, koska olen silloin yleensä työmatkalla. Tarvittaessa noita päiviä voisi muuttaa. Jos draft venyy kuukauden niin silloin voisi olla varausaika 12h ettei lomalla tarvitsisi koko ajan päivystää koneen ääressä.

Ei perkele mitään tälläisiä venkoiluja! Draftiin osallistuessa oli jo selvä, että varausaika on 2h eikä tätä nyt ainakaan kannata lähteä kasvattamaan. Jos ei pääse itse koneelle niin laittaa niitä listoja pelaajista muille. Ja jos tämäkin tuntuu liian vaikealta niin voi varmaan luovuttaa joukkueensa jollekkin uudelle managerille, kun tuntuu jonossakin heitä olevan.

Itselle ei ole mikään ongelma, mutta monella voi olla vaikeaa 8-16 välisenä aikana.

Mennään näin sitten.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vuorossa ilmeisesti Hämäläinen77?

Allekirjoittanut yrittää töistä kuikuilla keskustelupalstaa, saadaan tosiaan tätä draftia nyt vauhtiin vaan. Kesken en kyllä jätä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joo, varausvuoron maksimipituutena pysyy 2 tuntia. Ja mitään poikkeuksia ei aleta sorvaamaan. Ja mikäli managerilla on alla yksi kierros varaamatta niin hänen yli "hypätään". Ja kolmesta myöhästymisestä lentää pihalle ja tulee uusi manageri tilalle. Ja laittakaa tosiaan mieluusti varausviestinne loppuun kenen vuoro on seuraavaksi draftata. Pysynee selvempänä tämä...
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eli siellähän on Hämäläinen77 jo rästissä ja Russian Rocket on tällä hetkellä vuorossa, jonka varausaika on 9.03-11.03.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Voi voi, teitä jotka ovat osallistuneet eikä ole paikalla vuoron tullessa.. Toivottavasti joku nyt vain lopettaisi, niin minä tartun ohjaksiin.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät

36. KalPa - Russian Rocket
35. Lukko - TimanttiLada
34. Jokerit - Kolokettu
33. Tappara - Hockey Nator
32. Kärpät - abc
31. HIFK - Lake 79 (16.01 - 18.01)


Rästissä:
30. Blues - Lauri
27. Blues - Lauri
 
Viimeksi muokattu:

abc

Jäsen
Kukas täällä päivystäisi tänään tuonne 15.00->, mahdollisesti jopa 16.30 asti. Voisin laittaa listaa YV:nä, ettei minun seuraava vuoroni viivyttäisi..

edit: löytyi, eli Speed ilmoittaa seuraavan varaukseni.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Varaan lake79:n puolesta Ryan Kellerin.

Kiitos!

Stefan Öhman meni sitten juuri viimeisenä miehenä ennen mun varausta, joten plan b käyttöön.

Se olis sitten Laurin vuoro. Valitettavasti joudun käymään asioilla, mutta tulen tuon oman seuraavan ajan sisällä kyllä jo helposti takaisin varaamaan.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Nyt ilmeisesti rästiin edellisen vuoronsa jättäneen Laurin yli voidaan hypätä suoraan, ja vuoro olisi taas lake79:llä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jeps! Sori että kesti:

HIFK:hon ensi kaudella toivottavasti tasoaan lisää nostava SaiPan Jarkko A. Immonen

Edit: Vuoroon ABC
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ja mainitaan vielä tähän väliin, että siis jos jollain on edellinen vuoro käyttämättä niin hänen yli voi hypätä seuraavalla draftauskierroksella, niin kuin nyt ollaankin Laurin tapauksessa tehtykin.

Tämä taas osaltaan on aikalailla eripurassa tuossa avausviestissä olevan säännön kanssa siitä, että mikäli draftaajalla on kolme peräkkäistä vuoroa rästissä niin hänet potkaistaan pihalle. Tätä voisi tuosta ekasta pykälästä huolimatta noudattaa myös. Vaikka niin, että yli hypätyn draftaajan ylihypätty vuoro otetaan huomioon tässä. Eli jos niitä draftauksia ei kuulu tuon ylihypätyn vuoronkaan aikana niin lasketaan se tässä tapaukseksi myöhästyneeksi. Olikohan tarpeeksi vaikeasti sanottu? :D... (Laitetaan selventävä esimerkki: Mikäli Lauri ei olisi tehnyt noita rästidraftauksiaan aikavälillä 16.01-18.01 mikä olisi ollut ilman aiemman kierroksen myöhästymistä hänen varauskierroksensa, niin olisi Laurin tämänkin meneillään olevan kierroksen draftaus laskettu myöhästyneeksi.)

No anyway... Seuraavaksi siis vuorossa ABC ja hänen vuoronsa kestää aina 18.32 asti.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
En ole varma että pitäisikö minun varata abc:n puolesta, hän sanoi olevansa poissa 16:30 asti.

Minulla on hänen listansa, joten varaanko vai en?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole varma että pitäisikö minun varata abc:n puolesta, hän sanoi olevansa poissa 16:30 asti.

Minulla on hänen listansa, joten varaanko vai en?

Veikkaan, että hän varaisi tuon saman listan mukaisesti kenties? Siitä vain!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös