SM-liiga draft 2008-2009

  • 41 116
  • 535

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Hämäläinen77 valtuutti minut kertomaan valintansa joutuessaan itse ukkosmyrskyn kouriin.

Eli TPS valitsee maalille Tuomas Tarkin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
JYPin ensimmäinen pelaaja on: Jari Viuhkola
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Hieman elättelin toiveita ykkösvahdin sainaamisesta ekalla kierroksella, mutta kaikki kuusi vaihtoehtoani meni alta momentin. Otetaan sitten ykkösen keskelle Jori Lehterä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Olen online kokoajan. Antakaa roster niin "noproblemo"!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sinne meni nenän edestä tavaraa, joten otetaan Steve Kariya. Vilperille tuplavuoro.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Elä hötkyile. Jos vaikka viidennellä kiekalla pääset mukaan niin eiköhän se Viitakoski ole sinua varten vielä silloinkin vapaana.

:D .. Reps*
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

14. HPK - Vilperi (21.54 - 22.54)
15. HPK - Vilperi (21.54 - 22.54)

16. Ässät - Peruspata
17. Pelicans - AnFa
18. Saipa - Infamous
19. JYP - Lampinen
20. TPS - Hämäläinen 77

Se on tosin kyllä kaksi tuntia se vuoron kesto :D...

Pahoittelut, että olette joutunut odottaa.

KalPan ykkösvaraus on, Ben Eaves.

Oltaisiin kernaasti odotettu myös vielä vähän enemmän aikaa... Ei muuten mutta valmistauduin tässä jo varaamaan ensimmäiseksi Ben Eavesin, piru sinua! :D

HPK:n ensimmäinen varaus: Mika Lehto
HPK:n toinen varaus: Kristian Kuusela

Niin ja vuoro Peruspadalle.
 
Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ja seuraavaksi:


16. Ässät - Peruspata (8:24 asti)
17. Pelicans - AnFa
18. Saipa - Infamous
19. JYP - Lampinen
20. TPS - Hämäläinen 77
21. Kalpa - Russian Rocket
22. Lukko - TimanttiLada
23. Jokerit - Kolokettu
24. Tappara - Hockey Nator
25. Kärpät - abc
26. HIFK - Lake 79
27. Blues - Lauri
28. Ilves - Speed
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Alexander Salak, vuoroon Pelicans ja AnFa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Maalivahdit näyttää menevän sen verran vauhdilla, että otetaan nyt Pekka Tuokkola.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Tanan Infaumos :)

JYPin ykkösmaalivahdiksi Juha Pitkämäki!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Varausvuoron maksimiaika?

Mitäs arvon managerit ovat mieltä onko kaksi tuntia sopiva vai liian lyhyt tai vastaavasti liian pitkä aika yhden varausvuoron maksimikestoksi? Olisiko syytä muuttaa aikaa vai mennäänkö tällä?
 

abc

Jäsen
Mitäs arvon managerit ovat mieltä onko kaksi tuntia sopiva vai liian lyhyt tai vastaavasti liian pitkä aika yhden varausvuoron maksimikestoksi? Olisiko syytä muuttaa aikaa vai mennäänkö tällä?

Tuo kaksi tuntia on juuri sopiva aika. Välillä tuntuu kyllä liian pitkältä, mutta toisaalta oman vuoron tullessa ei välttämättä ihan heti satu Jatkoajassa istumaan.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jep kaksi tuntia on sopiva, ainakin näille kriittisille alkukierroksille. Sellainen käytäntö on ollut joissain drafteissa mihin itse olen osallistunut, että jos varaajalla on paikkaamaton rästi alla, niin hänen yli voisi hypätä suoraan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mitäs arvon managerit ovat mieltä onko kaksi tuntia sopiva vai liian lyhyt tai vastaavasti liian pitkä aika yhden varausvuoron maksimikestoksi? Olisiko syytä muuttaa aikaa vai mennäänkö tällä?

Mielestäni ihan sopiva, koska itse ainakin kerkeän seuraavaksi koneen ääreen korkeintaa klo 16.30 huomenna joten kiirettä tulee kerkeänkö ajoissa paikalle.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Anteeksi, oli mennyt aivan silmien ohi koko ketju:
Jos saan vielä anteeksi, varaisin

1. Varaus: Ilkka Heikkinen

Edit jäätyminen :)
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Omasta mielestäni kyllä 2h on liian lyhyt.
Esim 8-16 voisi olla 4h ja sen jälkeen 16-22 sitten se 2h, mutta katsotaan nyt.
 
Viimeksi muokattu:

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Omasta mielestäni kyllä 2h on liian lyhyt.
Esim 8-16 voisi olla 4h ja sen jälkeen 16-22 sitten se 2h, mutta katsotaan nyt.

Jep ja sitten voisi tehdä vielä seuraavat lisäykset. Keskiviikkoisin ja torstaisin varausaika olisi 8-18 välillä 6h, koska olen silloin yleensä työmatkalla. Tarvittaessa noita päiviä voisi muuttaa. Jos draft venyy kuukauden niin silloin voisi olla varausaika 12h ettei lomalla tarvitsisi koko ajan päivystää koneen ääressä.

Ei perkele mitään tälläisiä venkoiluja! Draftiin osallistuessa oli jo selvä, että varausaika on 2h eikä tätä nyt ainakaan kannata lähteä kasvattamaan. Jos ei pääse itse koneelle niin laittaa niitä listoja pelaajista muille. Ja jos tämäkin tuntuu liian vaikealta niin voi varmaan luovuttaa joukkueensa jollekkin uudelle managerille, kun tuntuu jonossakin heitä olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös