SM-liiga draft 07-08

  • 39 189
  • 511

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
lake79 antoi varauslistan minulle eli Ilves varaa maalivahdikseen Tero Leinosen. Vuoroon Janda ja Jokerit
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tappara ottaa Ryan Vescen.
 

The Rock

Jäsen
vilperi (HPK) vuorossa siis tällä hetkellä. Perkele mice, arvaa kenet olisin ottanut seuraavalla vuorollani? :(
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
vilperi (HPK) vuorossa siis tällä hetkellä. Perkele mice, arvaa kenet olisin ottanut seuraavalla vuorollani? :(
Heh, onneksi ehdin ajoissa. Täältä muuten lähdetään kohta illaksi pois, että jos ei kohta tule vilperiä kehiin niin pääsee vasta aamulla varaamaan seuraavan.
 

The Rock

Jäsen
Heh, onneksi ehdin ajoissa. Täältä muuten lähdetään kohta illaksi pois, että jos ei kohta tule vilperiä kehiin niin pääsee vasta aamulla varaamaan seuraavan.

No laita yksityisviestillä haluamasi pelaaja, niin vaikkapa minä voin sen sulle varata jos draft kerkeää sun 5.kierroksen vuoroon asti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hpk varaa Joonas Vihon.
 

The Rock

Jäsen
4. kierroksen varaukseni on: Anssi Salmela

Tuplavuoroon jälleen: Derby (JYP)
 

The Rock

Jäsen
5. kierroksen varaukseni on: Juhamatti Aaltonen

Varausvuoroon: vilperi (HPK)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HPK varaa Antti Virtasen.

Seuraavaksi vuoroon Tampereen Tappara ja Mice.

Itselläni on töitä lauantain ja sunnuntain 7.45-17.45. Olisin mielissäni, jos jollekin voisi antaa varauslistan. Mutta täytyy tomia nopiaan:D...
 

The Rock

Jäsen
micen valtuuttamana varaan Tapparalle Lee Sweattin.

Vuoro siirtyy nimimerkille lintu (HIFK), joten ei muuta kuin Derby taas hommiin.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
HIFK: Lennart Petrell. Päivittelen tuota avausviestiä illemmalla paremmalla ajalla
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Morrown valtuuttama Jussi Pesonen ykkösen laitaan...

Blues vuorossa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Russian Rocket varaa Kärpille Jori Lehterän
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suurkiitos Derbylle, oikeastaan juuri ne jampat jotka halusinkin, tulivat. :)

Tuli oltua Lahdessa katsomassa pelejä, huomenna olen pois 10:00-23:00, joten Derby jos jaksat niin saat uuden listan jälleen, hiton menot.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Suurkiitos Derbylle, oikeastaan juuri ne jampat jotka halusinkin, tulivat. :)

Tuli oltua Lahdessa katsomassa pelejä, huomenna olen pois 10:00-23:00, joten Derby jos jaksat niin saat uuden listan jälleen, hiton menot.
Anna tulla vaan, ei mulla ole muutakaan elämää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös