SM-liiga draft 07-08

  • 39 174
  • 511

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Mitäs jos kaikki managerit laittaisivatkin 13 joukkuetta paremmuusjärjestyksessä Derbylle YV:nä eikä Derby osallistuisi itse ollenkaan äänestykseen? Tämä siksi, ettei rankkaamiseen vaikuttaisi esimerkiksi pelaaminen tai taktikointi?
Tämä sopii hyvin. Odotellaan nyt vielä Derbyn hyväksyntä/suostumus asialle, niin voidaan sitten laittaa listat hänelle menemään.
 

Janda

Jäsen
Mitäs jos kaikki managerit laittaisivatkin 13 joukkuetta paremmuusjärjestyksessä Derbylle YV:nä eikä Derby osallistuisi itse ollenkaan äänestykseen? Tämä siksi, ettei rankkaamiseen vaikuttaisi esimerkiksi pelaaminen tai taktikointi?
Muuten erittäin hyvä idea, mutta Derbyn jengi kyllä kärsii siitä jos ei Derby pääse ollenkaan äänestämään. Tilanne on tietysti eri jos niitä sijoituksia ei lasketa pelkästään yhteen vaan lasketaan niistä keskiarvot.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Muuten erittäin hyvä idea, mutta Derbyn jengi kyllä kärsii siitä jos ei Derby pääse ollenkaan äänestämään. Tilanne on tietysti eri jos niitä sijoituksia ei lasketa pelkästään yhteen vaan lasketaan niistä keskiarvot.
Derbyn jengi ei kyllä kärsisi vaan hyötyisi siitä, että hänen äänestysvuorollaan kukaan muukaan ei saisi pisteitä.
 

Janda

Jäsen
No riippuu tietysti kumminpäin ne pisteet lasketaan. Itse luulin, että laitetaan järjestykseen 1-13 ja siten vähiten sijoituspisteitä saanut on paras jne.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mietin vain sitä Derbyn kohdalla, että sittenhän hänellä on vain yksinään mahdollisuus nähdä mitä muut ovat rankanneet ja hän pystyy ainoastaan taktikoida tämän mukaan?

Noh, eipä tämä kai nyt niin vakavaa ole? Että eiköhän Derbykin voi laatia oman rankinginsa.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Ei tämä kummiskaan mikään BB-talo ole, että päiväkirjahuoneeseen mennään nimeämis pisteet kertomaan.

Uusi ketju. Derby laittaa kaikki kokoopanot sinne ja arvionti voi alkaa!
 

The Rock

Jäsen
Tjaah... kaippa se on mun vuoro menny jo ajat sitte ohi, mutta ei se mitään. Otettavahan se viimeinenkin tuikitärkeä palanen joukkueeseen on.

22. kierroksen varaus: Ville Uusitalo
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös tuota paremmuutta voisi ratkoa myös Liigapörssin tyyliin, siten että paras olisi selvillä vasta runkosarjan jälkeen. Eli pelaajille annettaisiin pisteitä vaikkapa ihan samalla tavalla kuin Liigapörssissä ja lopussa katsottaisiin kenen joukkueilla on eniten pisteitä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Jos olen ollut tässä draftissa mukana niin kai minulla sitten on oikeus äänestää paremmuudesta ihan niinkuin te muutkin? JYPin viimeinen varaus: Erkka Leppänen. Avaan tuon pisteketjun illemmalla kunhan paremmin ehdin (lue. jaksan)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös