SM-liiga draft 07-08

  • 39 179
  • 511

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mice krapulassa? 11:35 vuoroon IFK, joten saadaan varmaan taas odottaa se kolme tuntia, saatanan saatana.

Ja miten helvetissä Virkkusen Teemu oli vielä vapaana? Mitähän mää olin ottanut kun katsoin että varattu jo aikaa sitten ja sen takia en ottanut miestä.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tapparaan Niko Nieminen. Sori pojat viivästyksestä :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
14:35 alkaa sitten Jokereiden vuoro, hereillä sitten.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Uskomatonta ettei kukaan ole vielä miestä ottanut, mutta Espoon lupaus Camillo Miettinen Ilvekseen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sorry, luulin että hyppäisitte vieläkin vuoroni yli mutta luettuani viestin taisinkin vain kirjoittaa, että perjantaisen vuoroni saa hypätä yli. Hypätkää sitten jatkossakin vaan aina vuoroni yli, varaan sitten rästivuoroja. Nyt vaan helvetin kiireistä aikaa mulla eikä valitettavasti ehdi tietokoneelle kuin silloin tällöin.

Samuli Piiroinen ja Juha Kiilholma.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tomas Sinisalo tepsin neloseen.

Pahoittelen viivytystä joku helvetin aivopieru jotten tajunnut
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Otettasko seuraavasta kierroksesta lähtien vaikka tunti aikaa varata? Sais jonkun rotin tähän touhuun ja loppumaankin joskus tämän. Ei kuitenkaan hirmu paha ole enää jos jää vähäks aikaa rästiin oma vuoro.

Mielipiteitä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Otettasko seuraavasta kierroksesta lähtien vaikka tunti aikaa varata? Sais jonkun rotin tähän touhuun ja loppumaankin joskus tämän. Ei kuitenkaan hirmu paha ole enää jos jää vähäks aikaa rästiin oma vuoro.

Mielipiteitä.

Mulla ainakin menee rästeille sitten, töissä taas kun olen aamusta iltapäivään. Mutta samapa tuo.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Otettasko seuraavasta kierroksesta lähtien vaikka tunti aikaa varata? Sais jonkun rotin tähän touhuun ja loppumaankin joskus tämän. Ei kuitenkaan hirmu paha ole enää jos jää vähäks aikaa rästiin oma vuoro.

Mielipiteitä.
Totta on,että kyllä tämä draft on kestänyt kauhean kauan ja ennen kaikkea omaa varausvuoroaan saa odotella kuin kuuta nousevaa.Hyvällä tuurilla voi päästä joka kolmas päivä varailemaan.Jotain täytyisi tehdä,joten minulle käy tuo tunnin varausaika lopuille kierroksille.Sääli että näinkin mielenkiintoinen peli pilataan piiitkillä odotusajoilla...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Lukko: Otto Honkaheimo. Helvetti kun tässä meinaa muistaa kaikkia joiden varaukset olen luvannut hoitaa. Jatkakaa...
 

M10

Jäsen
Juha Gustafsson Pelicansiin pyörittämään ylivoimaa. Enää puuttuu kaksi nelosen laituria ja kakkosveska.

Next up abc ja Blues
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt olisi niin hyvä,jos ne säännöt olisivat vielä tallella...Mutta säännöissä luki että 2 maalivahtia,8 puolustajaa ja 12 hyökkääjää.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Joo, kyllä se pitää olla tuo 2 maalivahtia, 8 pakkia ja 12 hyökkääjää kaikilla.
 

The Rock

Jäsen
Kysymys kuuluukin: riittävätkö jäljellä olevat pakit?

Toki, samapa se mulle on. Ei tuolla taida olla enää kuin junnuja ja kuraa jäljellä, joten ei sillä niin väliä mitä jamppoja sinne 4. pakkipariin saa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kysymys kuuluukin: riittävätkö jäljellä olevat pakit?

Toki, samapa se mulle on. Ei tuolla taida olla enää kuin junnuja ja kuraa jäljellä, joten ei sillä niin väliä mitä jamppoja sinne 4. pakkipariin saa.

Onhan Espoon Bluesilla yksistään joku 16 liigatason pakkia. Eikä Samuli Suhonen mahdu silti pelaamaan.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Taas laahaa. Eli Kärpillä aikaa 12.50 asti jonka jälkeen vuoroon Blues.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kärppien varausvuoro päättyi.Vuoro siirtyy Espoon Bluesille ja Abc:lle!Nyt Abc pikaista toimintaa niin peli jatkuu sujuvasti eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös