Viestin lähetti Kiisa
Mauri, no problems. Ilo olla avuksi.
Nyt tuli paineita; tässähän joutuu vielä kieliäkin ryhtyä opiskelemaan...huokaus...;)
Viestin lähetti Kiisa
Mauri, no problems. Ilo olla avuksi.
Viestin lähetti mauri
Ei se välttämättä tyhmyyttä ole - se voi olla hauskaakin. Kyllähän sitä itsekin tulee silloin tällöin tehtyä vedonlyönnin seurauksena jotain noloa...Vaan miksi sitä aina pitäisi niin järkevä tai sovinnainen olla? Tapaus "Haluatko miljonääriksi!" on edelleenkin mysteeri...
Viestin lähetti varjo
...oikeinkirjoituksesta en ole koskaan jaksanut välittää koska ei minulla ole tarvetta jakaa ajatuksiani muille. Jos joku haluaa saada selvää niin ottakoon, minulle merkitsee enemmän sisältö kuin ulkokuori.
Viestin lähetti varjo
...Eli siis pointtini on se että jos ihmisten "tiedesivistys" on tätä mitä se on niin pelottaakin ajatella että periaatteessa samat ihmiset tekevät päätöksiä esim. ydinvoimasta, geeniruoasta ym. ja sitten äänestävät päätöstensä mukaan.
Viestin lähetti Kidd
Bastilla pelottavan samankaltaisia ajatuksia lähes samalla kellonlyömällä :D Off topic, mutta tuosta aikakoneesta olen tullut siihen johtopäätökseen, että jos aikakone olisi joskus tulevaisuudessa keksitty, mehän tietäisimme jo siitä. Aikakoneellahan olisi menty ajassa taaksepäin, sanotaan nyt vaikka Jeesuksen oletettuun elinaikaan, joten me nykyajan ihmisethän siinä tapauksessa tietäisimme siitä....
Viestin lähetti Bast
Sen sijaan varmempi merkki aikakoneen mahdottomuudesta on se, ettei kukaan ole käynyt meidän luonamme tulevaisuudesta eikä minkään kansan tarustoissa tietääkseni ole kertomuksia tulevaisuudesta tulleista olennoista.