Kuulostaa vähän samalta kuin Oikian "mausteinen Matilda", joka maistuu lihapiirakalta kaikilla mausteilla. Erikoinen sekin.Kävin Bulgariassa, ja tietenkin kiinnosti paikallinen sipsivalikoima. ,siellä oli vaikka kuinka erilaisia uusia makuja, tarttui kotiinviemisiksi mm.muutama pussi Kebab style sipsejä, en tommoseen makumaailmaan ole missään törmänny.
Mulle nuo etikkasipsit on sinällään hyviä, että niitä menee se 30 grammaa kerralla. Pussi riittää pitkään. Parempi siis, jos jakaa jonkun kanssa, ettei tarvitse 3 viikon päästä avaamisesta vielä syödä niitä.Kaupasta mukaan tarttui Estrellan Maalaissipsejä, salt & vinegar. Vähän liian vinegar minun makuun, mutta joku varmaan tykkää näistäkin.
Lapset ja nuoret ainakin ahmivat mieluusti voittajalaatua. Minusta nuo maistuvat liian sokerisilta. Olisiko siinä sitten syy suosiollekin.Pulinat pois, kansa on puhunut:
Tässä on paras sipsi – yksi maku on hurmannut suomalaiset täysin
Sipsihyllyn parhaimmisto on selvillä. IS:n äänestyksen kärkisijat jakautuivat klassikoille, mutta listalla on myös kiinnostavia uutuuksia.www.is.fi
Mun mielestä ne maistuu jotenkin tunkkaiselta. Se vähärasvaisempi versio oli parempi aikanaan.Lapset ja nuoret ainakin ahmivat mieluusti voittajalaatua. Minusta nuo maistuvat liian sokerisilta. Olisiko siinä sitten syy suosiollekin.
Kääntäisin tuon toisin päin, eli 88% mielestä tuo ei ole paras sipsi.Pulinat pois, kansa on puhunut:
Tässä on paras sipsi – yksi maku on hurmannut suomalaiset täysin
Sipsihyllyn parhaimmisto on selvillä. IS:n äänestyksen kärkisijat jakautuivat klassikoille, mutta listalla on myös kiinnostavia uutuuksia.www.is.fi
Broadway löytyy kolmessa eri pussikoossa, se keskikokoinen on bueno.Toi Broadwaykin on 325 grammaa. Eikä noita yleensä pysty kesken jättää. Heittää hanskat tiskiin, nostaa kädet pystyyn ja luovuttaa. Mausteet jättää kovan maun suuhun ja ikenet ja kitalaki on kipeänä kun kourallinenhan se on pakko tunkea suuhun ja kännissä jauhaa kuin mikäkin hevonen. Meinasin jo kirjoittaa yhden Sinkkuelämää sarjassa näytelleen nimen. Huh. Oli läheltä piti tilanne.
Listalta kypsytetty juusto on hyvää tai silloin ostin jokusenkin pussin kun oli edellisellä nimellä, jos on samaa. Pitää noita paria muutakin Estrellaa maistaa. Taffelin Ranch on aina perusvarma valinta, juustonaksujen ohella. Ne on siitä hyviä ettei riko hampaita kun hitto jotkut sipsit on niin kovia.
Näitä tuli ennen syötyä aika paljonkin, mutta nykyään meinaa närästää ja tulee helposti aika paha olo. Mikähän lie. Hyviä ovat kyllä ja hintakin oikein kohtuullinen.Tuli köyhänä hetkenä ostettua pirkan barbecue pussi enkä kyllä ollenkaan muistanut että oli näin hyviä. Maistuu voimakkaasti juuri sille mille pitääkin että grillausmausteelle
Pari kertaa tullut ostettua samalta merkiltä kermaviilin & sipulin makuisia kaurasipsejä. Nuo kaurasipsit kyllä tosi hyviä ja suosittelen maistamaan!Mulla on nyt ekaa kertaa testissä Oikian sipsit, tämmöinen kuin Rehti Rosetta eli juuston ja punasipulin makuisia perunalastuja. Ei valittamista maussa!
Kai se on vaan tuo maku klassinen grillimauste.Minä olen tykästynyt näihin tämmöisiin Taffelin Grills Classic -sipseihin, joissa on juuri sopivasti mausteisuutta, mutta kertokaapa onko minulla jokin vika muistissa, vai miksi nämä ovat "klassikko-osastoa". Ei tällaisia koskaan aiemmin ole valmistettu?
Kai se on vaan tuo maku klassinen grillimauste.