MikeSilence
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hokki
Kaupasta tarttui mukaan Estrella kypsytetty juusto & merisuola sipsejä ja täytyy sanoa, että oli kyllä positiivinen yllätys. Juuston makua oli sopivasti ja toimi hyvin myös ranch dipin kanssa.
Itse en ole näitä vielä uskaltanut ostaa, kun vieroksun vauvasuuna kaikkea muuta juustoa kun normaali emmental-edam tms. ja cheddar. Onko näissä nyt jotain vuohenperseen makua vai maistuuko ihan niin sanotulle normijuustolle? Koska juustosipseistä muuten tykkään kyllä.Kaupasta tarttui mukaan Estrella kypsytetty juusto & merisuola sipsejä ja täytyy sanoa, että oli kyllä positiivinen yllätys. Juuston makua oli sopivasti ja toimi hyvin myös ranch dipin kanssa.
Kyseinen tuote oli aiemmin nimetty Parmesan sipseiksi, jos tämä auttaa yhtään.Itse en ole näitä vielä uskaltanut ostaa, kun vieroksun vauvasuuna kaikkea muuta juustoa kun normaali emmental-edam tms. ja cheddar. Onko näissä nyt jotain vuohenperseen makua vai maistuuko ihan niin sanotulle normijuustolle? Koska juustosipseistä muuten tykkään kyllä.
Ei säväyttänyt.Olihan ne kantarelli-estrellat hyvä uutuus? @Leon
Mulla päinvastoin. Juustosipsit käy kunhan ei ole naksuja. Niiden koostumukseen en oo vaan tottunut koskaan.Juusto ei nyt ihan hirveästi sytytä mua sipsin makuna. Juustonaksut toki ihan eri juttu.
Olethan testannut Lidlin chilimaustetut cashew pähkinät? On aivan ykköspähkinät itelle. Menee sellasenaan sekä käy hyvin myös ruokiin salaateista vaikkapa wokkeihin.Pähkinäpuolella Taffelin chilit ja Estrellan se joku itämainen kuorruttamaton versio verrokkina koukuttavuuteen.
Tää on niin totta.Taitaa nykyään paras sipsi olla Estrellan karamellisoitu punasipuli. Lähes täydellinen maku.
Taitaa nykyään paras sipsi olla Estrellan karamellisoitu punasipuli. Lähes täydellinen maku.
Oli pois jonkin aikaa mutta nyt löytyy taas. Pakkauksen väri vaihtunut.Vaimoni suosikki, mutta ei ole viime aikoina ollut kauppojen hyllyssä.
Ainakin jossain kohtaa näitä myytiin vain "sadonkorjuu" erikoiserissä, mutta nyt kyseinen tuote on siirtynyt vakiovalikoimaan ja samalla hyvin eri näköiseen pussiin.Oli pois jonkin aikaa mutta nyt löytyy taas. Pakkauksen väri vaihtunut.
Ei pidä moittia vaimosi makuaVaimoni suosikki, mutta ei ole viime aikoina ollut kauppojen hyllyssä.
Brittienglannin mukainen kirjoitusasu. On hyvä sipsi. 4/5. Juurikin tulisuus ja raikkaus siinä kisuttelevat toisiaan antoisasti. Jokin silti puuttuu. Ehkä se on sourcream, joka täydentäisi makuyhdistelmän.Täl hetkellä on testissä uutuus Pringles-maku Sizzlin spicy mexican chilli (huomaa kirjoitusvirhe nimessä :D) & lime flavour. Tää sipsi on outo yhdistelmä tulisuutta ja raikkautta. Suu palaa mutta itse maku on miellyttävä.
Ei vitsit. Kattelin noita kaupassa, mutta jätin sinne. Nyt alkoi harmittamaan. Kantarellimakuiset olivat omaan makuun ainakin jees.Estrellan kausimaku eli tryffelisipsit, nää on muuten hiton hyviä! Ostakaa ihmeessä vielä kun näitä saa
Eilen ostin pussillisen näitä ja ovat kyllä hyviä.OLW Tilli & Ruohosipuli perunalastut 175g
Legendaariset OLW sipsit valtaavat Suomen!OLW Tilli & Ruohosipuli on klassikkomaku joka ei petä.urjalanmakeistukku.fi
Täytyy varmaan käydä seuraavaksi hakemassa kun Urjalassa päin pyörii.
Näitähän myydään Rustassa myös isoissa pusseissa.Eilen ostin pussillisen näitä ja ovat kyllä hyviä.
Hassu juttu kyl, et itekin tykkäsin noista alussa ihan sikana, mutta kyllästyin kuitenkin makuun muutaman pussin syötyäni.Himo iski paahdettu voi & chili sipseihin. Meinaa mennä niitä pikkasen liikaa.