Silloin harvoin, kun ketuttaa...

• 974 226
  • 5 766

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taidan minäkin purkaa kiukkuani tänne. En niinkään Lukon häviöstä, vaan maalivahdin poisotto kahden maalin tappioasemassa viimeisellä minuutilla alivoimalla. Uskoiko Lukon valmennus, että tehdään kaksi maalia tuossa tilanteessa? Toki on sanottava, että osaksi kiukun syynä on, että tulosveto meni pieleen juuri tuon viimeisen maalin takia.
No helpotti oloa tämä vuodatus. Hyvää joulua kaikille Lukko-kannattajille, niin ja tietysti myös Lukon porukalle.
Koska vahingonilo on aidointa iloa, ja koska mulla oli Tulosvedossa molemmille joukkueille 5-2 voitto, niin mulle se lopun maalivahdin poisotto kahden maalin tappioasemassa toi hiukan pelirahaa.

Ei sillä kuuhun mennä, kun en isoilla panoksilla pelaa vaan 1 eurolla per tulos, mutta saa sillä kumminkin pelattua muutaman Tulosvedon joulunaluspäivinä.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Minua vituttaa reagoimattomuus ja pelaajien vakiopaikat kokoonpanossa. Kalle kyllä kehuu kuinka paljon Lämsä painaa hommia joukkueen eteen. No ei tee tarpeeksi tai tekee vääriä asioita, kun selkeästi homma ei toimi.

Sama homma pelaajilla. Luulisi nyt paskan ottelun jälkeen sen verran vituttavan, että seuraavassa matsissa olisi asenne kohdillaan. No onko? Ei ole. Ihan sama käänteisesti. Luulisi hyvän matsin antavan itseluottamusta ja kantavan seuraavaan otteluun. No ei kanna.

On ihan vitun pitkät seuraavat 1,5 kautta. Mä en vaan jaksa uskoa, että tuo tuosta kääntyy. Mikään ei ainakaan viittaa siihen. Miten voikin vituttaa näin paljon?

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Mua vituttaa nämä kommentit Lämsästä:

-Se viesti, mitä joukkueelta tuli oli selkeä; joukkue pitää Lämsän tavasta valmentaa ja se osaaminen, jonka päävalmentajamme tuo joka päivä kaikkien käyttöön, on todella korkealla tasolla, Sahlstedt taustoittaa.

– Lisäksi siihen on oltu tyytyväisiä, miten Lämsä on saanut vietyä pelaajia eteenpäin.

Päävalmentajana Lämsä on ahkera ja sitoutunut sekä todella utelias peliä kohtaan.

– Se aika, jonka Tomi käyttää joukkueen eteen on aivan uskomaton. Siellä ei jätetä ainuttakaan kiveä kääntämättä ja keinoja joukkueen menestymiseen etsitään jatkuvasti lisää. Sen mitä olen itse nähnyt ja kuullut, niin meillä on todella sitoutunut ja asialle vihkiytynyt valmentaja, joka haluaa myös itse oppia päivittäin lisää, Lukon toimitusjohtaja Jukka Kunnas kommentoi.

Tämä nyt on ihan paskapuhetta. Täyttä höpöhöpöä.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Ei pysty, ei kykene…liian hapokasta…

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen nyt sulatellut paikam bääl näkemääni kiekkonäytöstä. En osaa vieläkään sanoa yhtään mitään. Kilo sitä itseäänkin lämmittäisi enemmän kuin nämä tämän päivän joululahjat. Ja ne erikoistilanteet, ihan karmeaa kuraa. Ylivoimassa ei pienintääkään ideaa, ei laukauksia. Haudotaan vaan, jos joskus satutaan saamaan alueelle. Liiga tarjoaa huipputuomaroinnin.

Ja jos jotakin posia on pakko kaivaa, Peters pelasi hyvän pelin. Siitä kertonee myös se, ettei hänen ketjunsa ole noussut täällä. Taitaa olla viimeinen kerta vähään aikaan hallille, katsellaan vuoden 2026 pitsiturnauksessa, jos sattuisi kiinnostamaan tuote

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
- Se aika, jonka Tomi käyttää joukkueen eteen on aivan uskomaton. Siellä ei jätetä ainuttakaan kiveä kääntämättä ja keinoja joukkueen menestymiseen etsitään jatkuvasti lisää. Sen mitä olen itse nähnyt ja kuullut, niin meillä on todella sitoutunut ja asialle vihkiytynyt valmentaja, joka haluaa myös itse oppia päivittäin lisää, Lukon toimitusjohtaja Jukka Kunnas kommentoi.

Voihan tuo paikkansa pitää, mutta siinä voi piillä myös ongelmia. Nykypäivänä saatavilla olevan tiedon määrä on valtava verrattuna edes kymmenen vuoden takaiseen vastaavaan ja silloin pitää kyetä erottamaan se informaatio, josta on hyötyä ja osata soveltaa sitä. Aika lailla samat tiedot muidenkin seurojen päävalmentajilla on, mutta he voivat ottaa sieltä eri asioita mukaan ja päätyä hyvin erilaiseen lähestymistapaan.

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Minä olin aivan varma, että totta kai molari otetaan pois viimeistään, jos ylivoimakuvio saadaan valmiiksi. Olen todella pettynyt Lämsän toimintaan tuossa tilanteessa. Täydellistä pelisilmän puutosta, sanoisin.
Tämä oli itsellekin suuri yllätys ja ihmetyksen kohde. Samaa mieltä, valmennukselta täydellinen nukahtaminen.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Ketjun otsikko on sikäli virheellinen, että tänään ja eilisen illan jälkeen, aina ajatellessani Lukkoa, alkaa lievästi sanoen ketuttamaan huolella. Ehkä ajan myötä ketutuksen taso laimenee ja tämänkin kanssa on jatkettava elämää toistaiseksi. Lukko jääkiekkojoukkueena ei jätä fanejaan kylmäksi. Voi tätä aaltoilevaa tunteidenkirjoa, jota Lukon johtoporras kannattajilleen tarjoaa.

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hc Lämsän vaade
Minulle taas otsikko osuu hyvinkin. Harvemmin ketuttaa, kun Lukon häviöt Lämsän alaisuudessa ei paljon ketuta. Tätä päivää en olisi uskonut tulevan.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ketjun otsikko on sikäli virheellinen, että tänään ja eilisen illan jälkeen, aina ajatellessani Lukkoa, alkaa lievästi sanoen ketuttamaan huolella. Ehkä ajan myötä ketutuksen taso laimenee ja tämänkin kanssa on jatkettava elämää toistaiseksi. Lukko jääkiekkojoukkueena ei jätä fanejaan kylmäksi. Voi tätä aaltoilevaa tunteidenkirjoa, jota Lukon johtoporras kannattajilleen tarjoaa.
Tunne se on vitutuskin.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ei nähdä tilanteiden taakse vaan pelkästään lopputulema.
Juu se kyllä vituttaa. Pelin olisi pitänyt olla joku 7-0 maalipaikkojen mukaan.

Nyt tuli liian vähän hyvää "hyvien" joukkueiden maalierovertailuun.

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Mua ketuttaa, että Kainulainen ja Nyman mahtuvat pelaavaan kokoonpanoon.

Ei mulla ole faktaa, mutta jos Hämäläinen on kunnossa, niin aina ennen Nymania. Siellä tulee vielä välillä joku oksennus suuhun kentällisistä pättävälle pistää se yv:lle, eli ei kiitos. Kainulainen vois paistaa vaikka makkaraa Hämeenlinnassa, äidin grillissä ko eikö se vielä siellä asu. Raukka.

Vähän liian negaa voiton jälkeen, mutta näillä mennään!

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy