Mainos

Silloin harvoin, kun ketuttaa...

• 950 683
  • 5 614

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Käyttäjä on saanut kokonaispanoksestaan pelikiellon.
Mä olen alkanut ajattelemaan, että ehkä ei edes ansaita enempää. Siis ihan sataprosenttisella varmuudella tässä on ollut todella huonoa tuuriakin taas vaihteeksi. MUTTA olen jostain perverssistä syystä alkanut nauttimaan näistä monien palstalaisten päivittäisistä vinkunoista. Sen puolesta jopa tappiot tuottavat minulle nautintoa, kun tiedän pässien rääkyvän niitä teurastattaessa.

Suosikkijoukkue
Lukko
Mä olen alkanut ajattelemaan, että ehkä ei edes ansaita enempää. Siis ihan sataprosenttisella varmuudella tässä on ollut todella huonoa tuuriakin taas vaihteeksi. MUTTA olen jostain perverssistä syystä alkanut nauttimaan näistä monien palstalaisten päivittäisistä vinkunoista. Sen puolesta jopa tappiot tuottavat minulle nautintoa, kun tiedän pässien rääkyvän niitä teurastattaessa.
Tämä viimeinen kommentti kertoo sinusta totutun paljon.

Sinun tyyli on jo pitkän aikaa ollut haukkua muita kirjoittajia idiooteiksi, pässeiksi, huonoiksi faneiksi jne, jos ne ei ole sinun kanssa samaa mieltä tai ne kannattaa sinun mielestä väärin. Kritisoijat on idiootti vinkujia... Erittäin usein vähätteleviä kommentteja muista faneista. Kaikkea hyvää silti.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä viimeinen kommentti kertoo sinusta totutun paljon.

Sinun tyyli on jo pitkän aikaa ollut haukkua muita kirjoittajia idiooteiksi, pässeiksi, huonoiksi faneiksi jne, jos ne ei ole sinun kanssa samaa mieltä tai ne kannattaa sinun mielestä väärin. Kritisoijat on idiootti vinkujia... Erittäin usein vähätteleviä kommentteja muista faneista. Kaikkea hyvää silti.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Turha tästä on yrittää ristiinnaulita itseään.

JarOfFlies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Todella hämmentävää settiä.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No onkyllä erikoista jos toisten kirjoituksista saa jotain nautintoja. Taitaa ruveta menemään anonyymi nettikirjoittelu liikaa ihon alle.
Kyllä vaan minä saan niistä nautintoa. Itse asiassa se ruokkii minua samalla kun kylven vuohen veressä ja luen jatkoajan Lukko-palstaa. Vähän valkopesua ehkä kommenttisi noin muuten.

Sairasta? Myönnän sen mutta tiedostan ongelmani ja olen avun piirissä, varsinkin näin Halloweenina.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Aletaanko tässä olemaan jo lähellä "liejua ja lehmänpaskaa". Ei kai sentään.

Halloweenin haamut varmaan häiritsee itse kutakin.

JarOfFlies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä vaan minä saan niistä nautintoa. Itse asiassa se ruokkii minua samalla kun kylven vuohen veressä ja luen jatkoajan Lukko-palstaa. Vähän valkopesua ehkä kommenttisi noin muuten.

Sairasta? Myönnän sen mutta tiedostan ongelmani ja olen avun piirissä, varsinkin näin Halloweenina.
Tähänkin ongelmaan on varmasti lääkettä saatavana. Erikoinen tyyli eräillä palstankäyttäjillä alkaa vittuilemaan muille käyttäjille jos mielipiteet poikkeaa omista. Kyllä kummastutti seurata entisenkin jäsenen Parryn noitajahtia, joka muistutti joltain ala-asteikäisten tarkkislaisten räkänokkien kokoontumiselta. Toivoisin ainakin itse vaikka Lukon kannattaminen välillä raskasta onkin, niin ettei tarvitsisi ruveta keskenään fanien kesken vääntämään.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Parry-klaaniin kuuluminen pitäisi tarkoittaa automaattista rikepistettä. Minusta täällä on muutenkin niin myrkyllinen ilmapiiri, että ihan turha pahoittaa mieltään yksittäisistä vittuiluista, varsinkin kun ei ole suoraan itseen kohdistettu.

Toki jokainen voi tuntea piston sydämessään.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rehellisesti sanottuna en katsonut HPK peliä enkä myöskään eilistä Pelicans peliä. Sanotaan näin, että aina Lukko kiinnostaa, mutta kyllä tätä paskaa Lämsäkiekkoa on nähty liian pitkään Lukossa. Viime kausi oli jo tuskaa ja sama jatkuu.

Lähinnä tässä tuon esille, että ihmisillä on muitakin menoja. Mitä enemmän Lukko valuu syviin vesiin, sitä enemmän ihmiset järjestävät asioitaan muiden menojen mukaan kuten allekirjoittanut. Jos olisi mitään merkkejä siitä, että mentäisiin parempaan suuntaan, niin varmasti katsoisin pelit. Nykyään vaan tulee se fiilis pelejä katsoessa, että "miten tää voi olla vieläkin näin paskaa?".

Lukko ei ole ollut Lämsän aikana missään vaiheessa lennossa. Jotenkin se tuntuu ihan uskomattomalta. Luulis, että joskus tulis edes suonenveto. Nyt ollaan niin hajuttomia, mauttomia ja värittömiä ettei tosikaan. Mulle ei oo tullut koko Lämsän läsnäolon aikana sellaista fiilistä, että hitto et tullaan lujaa pleijareissa.

Täytyy sanoa, että palstalta huokuu syvä huolestuneisuus Lukon otteisiin. Normaalisti jaksettaisiin huomata sekin, että Ässät tosiaan on vähemmän otteluita pelanneena meidän edellä. Tällä hetkellä keskustelu pyörii täysin meidän paskuudessamme ja Tomi vaan suoristelee krakaa, kun kengän näytöistä kysellään.

Näköjään Rauman Lukon UTJ ja/tai hallitus uskoo Lämsään ja faneilla on tyytyminen tähän. Mikään pakko ei onneksi ole laittaa pennosia tähän touhuun, eikä Lukon organisaatio onneksi kaadu siihen, että faneja jää tulematta hallille.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Kaks peliä käynyt nyt tällä kaudella paikan päällä. Eilinen, koska poika halusi sushia ja Lukon peliin. Eli Tokyo sushin kautta Äijänsuolle. Ensimmäinen tapahtuma oli loistava ja jälkimmäinen paska. Voitte varmaan kuvitella kumpaan tulee mentyä ilomielin uudestaan.
Poika 12v. joka ei enempiä jääkiekkoa seuraa paitsi Lukon pelejä silloin tällöin totesi, että muuten oli kiva päivä ja jäähallilla parasta oli etsiä niitä pelikaani-kortteja joilla sai ilmaisen juoman. Lukko oli kuulemma aika huono.
Ei hänelläkään juuri mikään suuri into noussut lähteä uudelleen peliin. Kattellaan kevväämmällä, jos vielä kerran lähtis katsomaan Lämsän kiekkoa. Muuten kotisoffalla telkkarista. Säästyy aikaa, kun ei tarvi lähteä mihinkään.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä minua ainakin harmittaa, kun Hartikaiset, Filppulat ja Vataset palaa kasvattajaseuroihinsa vielä hyvässä peli-iässä, samalla kun meidän harvoja tähtistatuksen omaavia pelaajia tekee jatkosoppareita Sveitsiin.

Ei siis missään nimessä osoittavaa sormea vaikka Virtasta ja Raantaakin kohti ja ymmärrän ihan täysin miksi haluaa(vat) pelata Sveitsissä, mutta kyllä silti jossain alitajunnassa vituttaa, että eivät Raumalle palaa.

Saarijärvet, Saarelat ja Heinolatkin varmaan tulevaisuudessa löytävät paremman paikan kuin Rauma.

Lukkoukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Phoenix Coyotes
Pikkasen pistää harmittamaan kun ennestään kovat Tampereen seurat vahvistaa rosteria maajoukkuetauolla kohtuu kovilla nimillä. (Quenneville, Šustr, Svejkovsky) Ei sillä, olen kohtalaisen tyytyväinen tämän kauden rosteriin, mutta jotain tuo vaatisi. Ehkä Šustr:n kaltaisen järkäleen seriffiksi/pelotteeksi (Peters ei ole ollut sitä)...tai sitten vaikka sen toimivan pelitavan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä minua ainakin harmittaa, kun Hartikaiset, Filppulat ja Vataset palaa kasvattajaseuroihinsa vielä hyvässä peli-iässä, samalla kun meidän harvoja tähtistatuksen omaavia pelaajia tekee jatkosoppareita Sveitsiin.

Ei siis missään nimessä osoittavaa sormea vaikka Virtasta ja Raantaakin kohti ja ymmärrän ihan täysin miksi haluaa(vat) pelata Sveitsissä, mutta kyllä silti jossain alitajunnassa vituttaa, että eivät Raumalle palaa.

Saarijärvet, Saarelat ja Heinolatkin varmaan tulevaisuudessa löytävät paremman paikan kuin Rauma.
Sanotaan nyt, että sitten ainakin korpeaa todella pahasti jos Virtanen, Raanta, Allu, Vili, Heinola vetävät joskus muuta pelipaitaa Suomessa pelatessaan päälle kuin Lukon paitaa. Ja sama pätee muutaman ulkkarinkin kanssa (Tomppa, Danny)...

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pikkasen pistää harmittamaan kun ennestään kovat Tampereen seurat vahvistaa rosteria maajoukkuetauolla kohtuu kovilla nimillä. (Quenneville, Šustr, Svejkovsky) Ei sillä, olen kohtalaisen tyytyväinen tämän kauden rosteriin, mutta jotain tuo vaatisi. Ehkä Šustr:n kaltaisen järkäleen seriffiksi/pelotteeksi (Peters ei ole ollut sitä)...tai sitten vaikka sen toimivan pelitavan.

Sustr ei nähdäkseni eroa Alex Petersistä millään tavalla pelaajana, tai no on sillä kovempi CV, mutta onko yhtään kovempi oman maalin edessä tai kuittivihon kanssa niin en kyllä tiedä. Quenneville olisi voinut sen sijaan olla hyökkäykseen ihan kiva lisä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nooo, Hartikaiseen jos vaikka Allua vertaa, niin aikaa palata Lukkoon on vielä seitsemän vuotta. Filppulaan kolmetoista vuotta. Voi olla että virtasjesseä ei Lukossa nähdä enää, mutta eikös Lukko muuten ole omat kasvatit onnistunut kotiuttamaan ihan ok tasolla: Niskala, Vehanen, Elo. Aika vähänhän heitä on ollut.

Vatanen on todella kova pelimies liigaan, jos vaan moti riittää. Tuon statuksen paluumuuttajan löysäily kun näyttäisi pahalta, vaikka se taitojen puolesta mahdollista olisikin.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä paljonko valmentajalla on merkitystä, mutta ei ole Lämsän aikana Lukkoon tullut suomalaisia tähtipelaajia. Nousiaisen voi ehkä sellaiseksi laskea, mutta muuten on hiljaista.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Tapparan vahvistukset eivät yllätä. Onhan siellä lisäksi ainakin avainpuolustaja Juolevi ollut sivussa koko kauden, samoin Rafkin oli pitkään poissa. Tapparassa on syksyn pelannut yllättävän paljon junnuja, läpimurron tehneistä ainakin Rautiainen lähtee nuorten kisoihin. Nyt myös veroraja on ohitettu, joten seuralle halvempaa palkata ulkkareita.

Lukolla ei minusta rosterista jää kiinnii, on laajutta ja nelosketjua myöden kokemusta. Mm Ponthus iskenyt hyviä tehoja SHL:ssa ja viime kaudella Liigassa 15 maalia, pelannut nelosketjussa ja välillä jopa 13. hyökkääjänä. Hyvin vähät minuuttinsa pelaavat Ylitalo, Lenni ja Korkka eivät juuri mahdu kokoonpanoon, sekin kertoo paljon

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Sanotaan nyt, että sitten ainakin korpeaa todella pahasti jos Virtanen, Raanta, Allu, Vili, Heinola vetävät joskus muuta pelipaitaa Suomessa pelatessaan päälle kuin Lukon paitaa. Ja sama pätee muutaman ulkkarinkin kanssa (Tomppa, Danny)...
Täysin samaa mieltä. Yksi ei kuitenkaan ole sellainen, joka Suomessa enää pelaa koskaan. Danforth on aivan oikea pesunkestävä NHL-pelaaja, joka lopettaa uransa myös sellaisena. Lukon paras pelaaja, jota olen itse saanut etuoikeuden seurata.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy