Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Juu. Otti korviin ja pisti vihaksi.Tuli muuten yhtäkkiä mieleen, että nousi karvat pystyyn eilen, kun HPK pelin selostaja puhui kahteenkin otteeseen kettupaidoista!
Juu. Otti korviin ja pisti vihaksi.Tuli muuten yhtäkkiä mieleen, että nousi karvat pystyyn eilen, kun HPK pelin selostaja puhui kahteenkin otteeseen kettupaidoista!
Tämä viimeinen kommentti kertoo sinusta totutun paljon.Mä olen alkanut ajattelemaan, että ehkä ei edes ansaita enempää. Siis ihan sataprosenttisella varmuudella tässä on ollut todella huonoa tuuriakin taas vaihteeksi. MUTTA olen jostain perverssistä syystä alkanut nauttimaan näistä monien palstalaisten päivittäisistä vinkunoista. Sen puolesta jopa tappiot tuottavat minulle nautintoa, kun tiedän pässien rääkyvän niitä teurastattaessa.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Turha tästä on yrittää ristiinnaulita itseään.Tämä viimeinen kommentti kertoo sinusta totutun paljon.
Sinun tyyli on jo pitkän aikaa ollut haukkua muita kirjoittajia idiooteiksi, pässeiksi, huonoiksi faneiksi jne, jos ne ei ole sinun kanssa samaa mieltä tai ne kannattaa sinun mielestä väärin. Kritisoijat on idiootti vinkujia... Erittäin usein vähätteleviä kommentteja muista faneista. Kaikkea hyvää silti.
Todella hämmentävää settiä.Mä olen alkanut ajattelemaan, että ehkä ei edes ansaita enempää. Siis ihan sataprosenttisella varmuudella tässä on ollut todella huonoa tuuriakin taas vaihteeksi. MUTTA olen jostain perverssistä syystä alkanut nauttimaan näistä monien palstalaisten päivittäisistä vinkunoista. Sen puolesta jopa tappiot tuottavat minulle nautintoa, kun tiedän pässien rääkyvän niitä teurastattaessa.
Sitä samaa mitä jonkun tolkun ihminen joutuu lukemaan päivittäin, jos tänne eksyy.Todella hämmentävää settiä.
No onkyllä erikoista jos toisten kirjoituksista saa jotain nautintoja. Taitaa ruveta menemään anonyymi nettikirjoittelu liikaa ihon alle.Todella hämmentävää settiä.
Kyllä vaan minä saan niistä nautintoa. Itse asiassa se ruokkii minua samalla kun kylven vuohen veressä ja luen jatkoajan Lukko-palstaa. Vähän valkopesua ehkä kommenttisi noin muuten.No onkyllä erikoista jos toisten kirjoituksista saa jotain nautintoja. Taitaa ruveta menemään anonyymi nettikirjoittelu liikaa ihon alle.
MInun tapoihin ei ole kuulunut eikä kuulu arvostella toisa. Puolustaudun tarvittaessa mutta en hyökkää. Aika suuri ero.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Turha tästä on yrittää ristiinnaulita itseään.
Tähänkin ongelmaan on varmasti lääkettä saatavana. Erikoinen tyyli eräillä palstankäyttäjillä alkaa vittuilemaan muille käyttäjille jos mielipiteet poikkeaa omista. Kyllä kummastutti seurata entisenkin jäsenen Parryn noitajahtia, joka muistutti joltain ala-asteikäisten tarkkislaisten räkänokkien kokoontumiselta. Toivoisin ainakin itse vaikka Lukon kannattaminen välillä raskasta onkin, niin ettei tarvitsisi ruveta keskenään fanien kesken vääntämään.Kyllä vaan minä saan niistä nautintoa. Itse asiassa se ruokkii minua samalla kun kylven vuohen veressä ja luen jatkoajan Lukko-palstaa. Vähän valkopesua ehkä kommenttisi noin muuten.
Sairasta? Myönnän sen mutta tiedostan ongelmani ja olen avun piirissä, varsinkin näin Halloweenina.
Se kaveri kyllä antoi ihan siinä missä saikin.Kyllä kummastutti seurata entisenkin jäsenen Parryn noitajahtia, joka muistutti joltain ala-asteikäisten tarkkislaisten räkänokkien kokoontumiselta.
Säästyy myös aika paljon rahaa (bensa, liput ym. kulutus hallilla) Vuoden ympäristöteko siis samalla.Säästyy aikaa, kun ei tarvi lähteä mihinkään.
Sanotaan nyt, että sitten ainakin korpeaa todella pahasti jos Virtanen, Raanta, Allu, Vili, Heinola vetävät joskus muuta pelipaitaa Suomessa pelatessaan päälle kuin Lukon paitaa. Ja sama pätee muutaman ulkkarinkin kanssa (Tomppa, Danny)...Kyllä minua ainakin harmittaa, kun Hartikaiset, Filppulat ja Vataset palaa kasvattajaseuroihinsa vielä hyvässä peli-iässä, samalla kun meidän harvoja tähtistatuksen omaavia pelaajia tekee jatkosoppareita Sveitsiin.
Ei siis missään nimessä osoittavaa sormea vaikka Virtasta ja Raantaakin kohti ja ymmärrän ihan täysin miksi haluaa(vat) pelata Sveitsissä, mutta kyllä silti jossain alitajunnassa vituttaa, että eivät Raumalle palaa.
Saarijärvet, Saarelat ja Heinolatkin varmaan tulevaisuudessa löytävät paremman paikan kuin Rauma.
Sustr ei nähdäkseni eroa Alex Petersistä millään tavalla pelaajana, tai no on sillä kovempi CV, mutta onko yhtään kovempi oman maalin edessä tai kuittivihon kanssa niin en kyllä tiedä. Quenneville olisi voinut sen sijaan olla hyökkäykseen ihan kiva lisä.Pikkasen pistää harmittamaan kun ennestään kovat Tampereen seurat vahvistaa rosteria maajoukkuetauolla kohtuu kovilla nimillä. (Quenneville, Šustr, Svejkovsky) Ei sillä, olen kohtalaisen tyytyväinen tämän kauden rosteriin, mutta jotain tuo vaatisi. Ehkä Šustr:n kaltaisen järkäleen seriffiksi/pelotteeksi (Peters ei ole ollut sitä)...tai sitten vaikka sen toimivan pelitavan.
Nooo, Hartikaiseen jos vaikka Allua vertaa, niin aikaa palata Lukkoon on vielä seitsemän vuotta. Filppulaan kolmetoista vuotta. Voi olla että virtasjesseä ei Lukossa nähdä enää, mutta eikös Lukko muuten ole omat kasvatit onnistunut kotiuttamaan ihan ok tasolla: Niskala, Vehanen, Elo. Aika vähänhän heitä on ollut.Kyllä minua ainakin harmittaa, kun Hartikaiset, Filppulat ja Vataset palaa kasvattajaseuroihinsa vielä hyvässä peli-iässä, samalla kun meidän harvoja tähtistatuksen omaavia pelaajia tekee jatkosoppareita Sveitsiin.
Pikkasen pistää harmittamaan kun ennestään kovat Tampereen seurat vahvistaa rosteria maajoukkuetauolla kohtuu kovilla nimillä. (Quenneville, Šustr, Svejkovsky) Ei sillä, olen kohtalaisen tyytyväinen tämän kauden rosteriin, mutta jotain tuo vaatisi. Ehkä Šustr:n kaltaisen järkäleen seriffiksi/pelotteeksi (Peters ei ole ollut sitä)...tai sitten vaikka sen toimivan pelitavan.
Täysin samaa mieltä. Yksi ei kuitenkaan ole sellainen, joka Suomessa enää pelaa koskaan. Danforth on aivan oikea pesunkestävä NHL-pelaaja, joka lopettaa uransa myös sellaisena. Lukon paras pelaaja, jota olen itse saanut etuoikeuden seurata.Sanotaan nyt, että sitten ainakin korpeaa todella pahasti jos Virtanen, Raanta, Allu, Vili, Heinola vetävät joskus muuta pelipaitaa Suomessa pelatessaan päälle kuin Lukon paitaa. Ja sama pätee muutaman ulkkarinkin kanssa (Tomppa, Danny)...