Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 891 169
  • 5 356

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ollaan 5, 10 ja 15 ottelun kuntopuntareissa jokaisessa sijalla 12.

Se on ihan ilmiselvää että jotain alettava tapahtumaan hyvinkin pian.
 

RobarinMitja

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaumanLugu, Florida Panthers
Vielä raskaampaa on seurata joka ikisen tappion jälkeen itkua tällä palstalla. Voittoja ja tappioita tulee ja menee ja ne kuuluvat kilpaurheiluun. Ei mikään ihme jos joukkue alisuorittaa, jos julkisella paikallakin saavat arvostelua
Jos ei peli kulje sen takia että julkisella paikalla tulee arvosteluja, niin on kyllä joka ikinen äijä väärällä alalla.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vielä raskaampaa on seurata joka ikisen tappion jälkeen itkua tällä palstalla. Voittoja ja tappioita tulee ja menee ja ne kuuluvat kilpaurheiluun. Ei mikään ihme jos joukkue alisuorittaa, jos julkisella paikallakin saavat arvostelua

Luuletko, että Lukko on tuossa joku poikkeus?

Ollaan 5, 10 ja 15 ottelun kuntopuntareissa jokaisessa sijalla 12.

Se on ihan ilmiselvää että jotain alettava tapahtumaan hyvinkin pian.

Käsittämätöntä tuolla nipulla - oikeasti. Mitä vittua?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vielä raskaampaa on seurata joka ikisen tappion jälkeen itkua tällä palstalla. Voittoja ja tappioita tulee ja menee ja ne kuuluvat kilpaurheiluun. Ei mikään ihme jos joukkue alisuorittaa, jos julkisella paikallakin saavat arvostelua
Jo kaikkien arvostama ja ikuisesti kunnioittamani Pekka Virta valitti tästä myrkyllisestä suhtautumisesta Lukkoon. Moni verhoaa överikritiikkinsä siihen valheelliseen huntuun, ettei se merkitse ammattijoukkueelle mitään. Pekan mielestä se oli väärin ja niin se on omastakin mielestä.

Tottakai tulos painaa juuri nyt jokaisella, mutta ei se nyt niin voi olla, että jokaisen tappiopelin jälkeen kaikki on pelkkää kusta ja paskaa. Siis ei mitään hyvää missään. Tosin tätä se oli ennen JVDT alkuakin ja se oli vuodenvaihdetta. Niin ne takit silloinkin kahisi.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vielä raskaampaa on seurata joka ikisen tappion jälkeen itkua tällä palstalla. Voittoja ja tappioita tulee ja menee ja ne kuuluvat kilpaurheiluun. Ei mikään ihme jos joukkue alisuorittaa, jos julkisella paikallakin saavat arvostelua
En tiedä tarkoititko minua tällä, mutta voit viestihistoriasta tarkistaa että olen täällä yleensä peräämässä malttia enkä haukkumassa ketään. Tuli vain nyt todettua että tekee hyvää ottaa nyt pari peliä taukoa katsomisesta. Ensi perjantaille on jo liput turkuun. En mä kannatusta enkä toivoa lopeta.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
En tiedä tarkoititko minua tällä, mutta voit viestihistoriasta tarkistaa että olen täällä yleensä peräämässä malttia enkä haukkumassa ketään. Tuli vain nyt todettua että tekee hyvää ottaa nyt pari peliä taukoa katsomisesta. Ensi perjantaille on jo liput turkuun. En mä kannatusta enkä toivoa lopeta.
En tarkoittanut ketään nimeltä enkä varsinkaan sinua.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Pakko nyt tuutata vielä voittopelin jälkeen tännekin, kun vituttaa ihan huolella meidän parhaan pelaajan telominen pukuhuoneen puolelle. Arellilta täysin vastuuton taklaus kolmantena pelaajana selkäpuolelle vahingoittamistarkoituksessa.

Toinen mikä pelin loppupuolella alkoi vituttaa oli puolisukeltaja-pullasorsien jatkuva jäähyjen kalastelu. Tuomareille propseja siitä, että vasta viidennestä jäässä kiemurtelusta laittoivat sitten Stenqvistin boksiin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sellaisen ilmiön olen huomannut, että en halua katsoa muiden joukkueiden pelejä, esim loppuhetkiä. Luullakseni se johtuu siitä että minua alkaa vituttaa jos/että jotkut ovat Lukkoa edellä pelillisesti. Tällaista ilmiötä en ole havainnut ties moneenko kauteen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tarkoitus oli huomenna lähteä peliin pidemmän matkan takaa. Seurattuani tänään Lukon edesottamuksia, on erittäin helppo olla lähtemättä. Miksi laittaa rahaa kiinni ja käyttää vähäinen vapaa-aika sellaiseen, joka tuottaa mielipahaa? Tätä menoa halliin ei mene enää moni muukaan, joka asuu paljon lähempänä hallia.

Lukko, herätä minut, kun teitä taas kiinnostaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarkoitus oli huomenna lähteä peliin pidemmän matkan takaa. Seurattuani tänään Lukon edesottamuksia, on erittäin helppo olla lähtemättä. Miksi laittaa rahaa kiinni ja käyttää vähäinen vapaa-aika sellaiseen, joka tuottaa mielipahaa? Tätä menoa halliin ei mene enää moni muukaan, joka asuu paljon lähempänä hallia.

Lukko, herätä minut, kun teitä taas kiinnostaa.

Välimatka itsellä myös paljon, mutta olen silti käynyt kausittain matseissa. Tällä kaudella en ole käynyt Raumalla yhdessäkään pelissä. Ja en aio käydä niin kauan kuin tuo Lämsä on peräsimessä.

Jos joku on valevalmentaja niin tuo.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi laittaa rahaa kiinni ja käyttää vähäinen vapaa-aika sellaiseen, joka tuottaa mielipahaa? Tätä menoa halliin ei mene enää moni muukaan, joka asuu paljon lähempänä hallia.

Lukko, herätä minut, kun teitä taas kiinnostaa.

Samoja ajatuksia. Ke 20.12. olisi HIFK-Lukko. Samana iltana pojan säbäjengin syyskauden päätös ja vanhemmat vs. lapset peli. Ei tarvitse hirveästi harkita, kumpi tuottaa enemmän iloa koko perheelle. (Puhumattakaan kuinka v*tun kalliita Hifkin kotimatsien liput ovat.)

Elämä on valintoja ja ihmiset yleensä valitsevat mieluummin kivoja kuin vittumaisia asioita.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se hassuhattu oli eksynyt Turkuun. Kiitos Lukkofanit ry?
No ei kai Lukkofanit Ry:llä ole asiaan kanssa mitään tekemistä tai vaikutusmahdollisuuksia?
Eihän?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei ellei ole mennyt heidän mukanaan. Jos mennyt yksikseen niin mitähän sitä edes voisi tehdä?
Eikös tuo aika avoimesti heidän kanssaan ole vielä liikkunut? Muistaakseni joltain vierasmatkalta oli kuvia bussista, joissa kyseinen hemmo oli mukana. Täällä niin luki jos oikein muistan
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös tuo aika avoimesti heidän kanssaan ole vielä liikkunut? Muistaakseni joltain vierasmatkalta oli kuvia bussista, joissa kyseinen hemmo oli mukana. Täällä niin luki jos oikein muistan

Liikkui myös aiemmin, olihan herralla pohjilla jo aiemmin tuomio lapsen hyväksikäytöstä. Ei se silloinkaan menoa haitannut, niin tuskin uusi tuomio tilannetta muutti. Porukassa on niitä, jotka tuon hyväksyvät.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lämsän paskakiekko, Saukkosen selostus lisättynä mylvivän Karri Kiven kommentoinnilla on lähes parasta ikinä antia. Miten helvetissä en keksinyt mitään muuta puuhaa 17-19.30 väliin.
Eiköhän Kiven tehtävä ole juuri pitää Saukkonen hereillä selostuskopissa. Eilen oli Saukkoselta niin uninen selostus että odottelin koskakohan mies nukahtaa kokonaan. Mikä olisi tietysti ollut pelkkää plussaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Lämsän paskakiekko, Saukkosen selostus lisättynä mylvivän Karri Kiven kommentoinnilla on lähes parasta ikinä antia. Miten helvetissä en keksinyt mitään muuta puuhaa 17-19.30 väliin.
Samaa olin tulossa kiroamaan. Just aukes lähetys ja Kivi kimittää kovaan ääneen Lukon hyvistä esityksistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös