Sonny Burnett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Olisin päässyt Derbyyn perjantaina. Kyydit, ruoat, juomat, jne. Ei vaan pysty nyt. Liian hapokasta. Pyllypano ilman liukkaria tiedossa.
Vuorta ei voi syyttää yksinään siitä katastrofista. Täysin johdonmukainen jatkumo pitkän kakkosvalmentajan pestin jälkeen. Dufvan viimeisen välikauden jälkeen jengistä lähti pihalle muistaakseni 17? pelaajaa. Vuori joutui aloittamaan aika epäreiluista olosuhteista. Olihan se Vuoren suorittaminen heikkoa, mutta hänen piikkiinsä se sukellus ei yksin mene.Kyllä tästä on vielä hirvittävän pitkä matka siihen, kun Juha Vuori oli päävalmentajana. Ja siitä hetkestä vielä pidempi matka siihen, kun Lapa Laiho oli "UTJ". Ja siitä taas vielä pidempi matka Jarmo Tolvasen aikakauteen, ja siitä taas Omat pojat-projektiin, Freddy Lindforsiin ja oikeasti kamaliin vuosiin kasarilla ja ennen. Asiat on siinä mittakaavassa paremmin kuin ookoo.
Joo en mä sitä meinannutkaan, mitkä syyt oli noiden aikojen takia, vaan ihan subjektiivisesta näkökulmasta nuo olivat ihan helvetisti raskaampia aikoja kuin tämä nykyaika. Tai jos tilanne on se, että tämän ollessa kamalampi aika, niin onko sen ajan kokeva henkilö muuttunut? Kenties mestaruus muuttanut asennoitumista/ajattelutapaa, eikä suinkaan pitänyt kipinää yllä? Enkä nyt henkilökohtaisesti tarkoita millään lailla, mutta kyllä mä ainakin itse keksin heittämällä ihan vuositolkulla synkempiä aikoja näin kannattajan näkökulmasta.Vuorta ei voi syyttää yksinään siitä katastrofista. Täysin johdonmukainen jatkumo pitkän kakkosvalmentajan pestin jälkeen. Dufvan viimeisen välikauden jälkeen jengistä lähti pihalle muistaakseni 17? pelaajaa. Vuori joutui aloittamaan aika epäreiluista olosuhteista. Olihan se Vuoren suorittaminen heikkoa, mutta hänen piikkiinsä se sukellus ei yksin mene.
Lindforsin aika, sekä myös Tuomen aika oli jatkumoa siitä Bosman päätöksestä. Lukon pajatso ei pelkästään tyhjennyt, vaan koko pajatso vietiin. Sitten Raumalle raijattiin jotain kiirunan poikia yms.
Omat pojat projektissa oli jalo ajatus. Muutamalla oikeasti kovalla täsmähankinnalla tulos olisi voinut olla toinen. Vidman- Viinanen - Normio nevöfoget.
Tolvanen oli huono, ja se aika myönnettäköön aivan kamalaa.
Mäkin olisin valinnut noin jos olis tarjolla. Itse meen peliin.Olisin päässyt Derbyyn perjantaina. Kyydit, ruoat, juomat, jne. Ei vaan pysty nyt. Liian hapokasta. Pyllypano ilman liukkaria tiedossa.
Tamä. ×100. +hammaskipu mikä tältä reissulta tuliRauman Lukko. Perjantain fanimatka
Vielä raskaampaa on seurata joka ikisen tappion jälkeen itkua tällä palstalla. Voittoja ja tappioita tulee ja menee ja ne kuuluvat kilpaurheiluun. Ei mikään ihme jos joukkue alisuorittaa, jos julkisella paikallakin saavat arvosteluaKyllä on raskasta seurattavaa Lukon pelit tällä hetkellä. Täytynee pitää parin pelin tauko ja katsoa vaan tulokset. Ehkä se siitä. Tai ei.