Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 899 095
  • 5 378

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tilanne on siinä pisteessä, ettei tuota paskaa voi katsoa ilman, että tekis mieli repiä hiuksia päästä. Se on surullista.
Onneksi mulla ei ole enää hiuksia päässä niin en voi niitä repiä. Muuten kyllä kaksin käsin kiskoisin. Täällä kotikatsomossakin meinaan.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se ketuttaa, että perjantain pelin katsominen jäänee välistä enkä tällä hetkellä tiedä onko se enemmän tämän vai positiivisuusketjun asioita.

Saisi pikkuhiljaa nämä järkyttävät sulamiset loppua. Varsinkin kun nämä tuntuvat tapahtuvan jatkuvasti kotona. Kaukana ollaan siitä kotilinnakkeestakin mikä vielä jossain vaiheessa oltiin.
 

JarOfFlies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ketuttaa kun ei ketuta. Intohimo seuraa kohtaan on väljähtänyt kuin porilainen vaahtokalja. Joku tuossa hommassa mättää ja pahasti, ei tällä rosterilla pitäisi olla tällästä via dolorosaa mitä se nyt on. Juha Vuori takaisin penkille?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Onneksi on perjantaina muuta tekemistä, niin ei tule seurattua peliä ollenkaan. Näin turtunutta oloa ei ole vähään aikaan ollut Lukkoa kohtaan. Tämä tunne on sellainen, jota olen tietyllä tapaa "pelännyt" Lukkoa kannattaessani aina.

Onneksi elämässä on paljon muutakin. Työ, koti, perhe, harrastukset, kaverit jne.

Lukko on vaan ollut aina niin iso osa sitä kaikkea. Harmittaa, että kipinä alkaa olla hiipumaan päin tätä menoa. Hiljattainen mestaruus pitää kipinää yllä, mutta nyt saa kyllä puhkua vähän isommilla palkeilla, jottei se sammu.

Olen miettinyt useasti niitä, jotka ovat jättäneet Lukon jossain vaiheessa taka-alalle. En ole millään voinut ymmärtää heitä. Ehkä nyt ymmärrän vähän paremmin, tai ainakin luulen ymmärtäväni. En tiiä saatana.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllä tästä on vielä hirvittävän pitkä matka siihen, kun Juha Vuori oli päävalmentajana. Ja siitä hetkestä vielä pidempi matka siihen, kun Lapa Laiho oli "UTJ". Ja siitä taas vielä pidempi matka Jarmo Tolvasen aikakauteen, ja siitä taas Omat pojat-projektiin, Freddy Lindforsiin ja oikeasti kamaliin vuosiin kasarilla ja ennen. Asiat on siinä mittakaavassa paremmin kuin ookoo.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kyllä tästä on vielä hirvittävän pitkä matka siihen, kun Juha Vuori oli päävalmentajana. Ja siitä hetkestä vielä pidempi matka siihen, kun Lapa Laiho oli "UTJ". Ja siitä taas vielä pidempi matka Jarmo Tolvasen aikakauteen, ja siitä taas Omat pojat-projektiin, Freddy Lindforsiin ja oikeasti kamaliin vuosiin kasarilla ja ennen. Asiat on siinä mittakaavassa paremmin kuin ookoo.
Vuorta ei voi syyttää yksinään siitä katastrofista. Täysin johdonmukainen jatkumo pitkän kakkosvalmentajan pestin jälkeen. Dufvan viimeisen välikauden jälkeen jengistä lähti pihalle muistaakseni 17? pelaajaa. Vuori joutui aloittamaan aika epäreiluista olosuhteista. Olihan se Vuoren suorittaminen heikkoa, mutta hänen piikkiinsä se sukellus ei yksin mene.

Lindforsin aika, sekä myös Tuomen aika oli jatkumoa siitä Bosman päätöksestä. Lukon pajatso ei pelkästään tyhjennyt, vaan koko pajatso vietiin. Sitten Raumalle raijattiin jotain kiirunan poikia yms.

Omat pojat projektissa oli jalo ajatus. Muutamalla oikeasti kovalla täsmähankinnalla tulos olisi voinut olla toinen. Vidman- Viinanen - Normio nevöfoget.

Tolvanen oli huono, ja se aika myönnettäköön aivan kamalaa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vuorta ei voi syyttää yksinään siitä katastrofista. Täysin johdonmukainen jatkumo pitkän kakkosvalmentajan pestin jälkeen. Dufvan viimeisen välikauden jälkeen jengistä lähti pihalle muistaakseni 17? pelaajaa. Vuori joutui aloittamaan aika epäreiluista olosuhteista. Olihan se Vuoren suorittaminen heikkoa, mutta hänen piikkiinsä se sukellus ei yksin mene.

Lindforsin aika, sekä myös Tuomen aika oli jatkumoa siitä Bosman päätöksestä. Lukon pajatso ei pelkästään tyhjennyt, vaan koko pajatso vietiin. Sitten Raumalle raijattiin jotain kiirunan poikia yms.

Omat pojat projektissa oli jalo ajatus. Muutamalla oikeasti kovalla täsmähankinnalla tulos olisi voinut olla toinen. Vidman- Viinanen - Normio nevöfoget.

Tolvanen oli huono, ja se aika myönnettäköön aivan kamalaa.
Joo en mä sitä meinannutkaan, mitkä syyt oli noiden aikojen takia, vaan ihan subjektiivisesta näkökulmasta nuo olivat ihan helvetisti raskaampia aikoja kuin tämä nykyaika. Tai jos tilanne on se, että tämän ollessa kamalampi aika, niin onko sen ajan kokeva henkilö muuttunut? Kenties mestaruus muuttanut asennoitumista/ajattelutapaa, eikä suinkaan pitänyt kipinää yllä? Enkä nyt henkilökohtaisesti tarkoita millään lailla, mutta kyllä mä ainakin itse keksin heittämällä ihan vuositolkulla synkempiä aikoja näin kannattajan näkökulmasta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ja tottakai tässä korpeaa varmasti montaa muutakin kuin pelkästään itseä se tosiseikka, että tällä kaudella on lipsautettu kotipeleissä pitkälle toistakymmentä pistettä. On joko oltu tuloksessa kiinni ihan loppuun (KooKoo, Sport) tai sitten tukevasti pelillisesti kuskin paikalla (Ilves, Tappara, SaiPa) tai sitten osin molempia (HIFK).

Vieraissa tulos on ollut ihan mallikas, mutta kotona on löydetty useita ja mielikuvituksellisiakin tapoja hävitä.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Oli pakko ottaa viikon takaisen jälkeen pieni tuumaustauko tältä palstalta ja kerätä kokoon vähän omia ajtuksiani siitä mitä Rauman Lukon kannattaminen minulle oikeasti merkitsee. Olen ollut Lukon kannattaja jo yli 10v ja siihen väliin mahtuu monet itkut ja surut sekä seuran vaihto (Ala-asteella olin hetken aikaa ässäfani, jotta pääsin "piireihin") mutta siitäkin huolimatta jokin on vetänyt minut aina takaisin kannattamaan Lukkoa. Monesti olen miettinyt myös sitä, että miksi joka kerta palaan takaisin kannattamaan Lukkoa vaikka uhoan etten koskaan enää kannata Lukkoa, koska en halua kärsiä siitä että joukkue pelaa päin helvettiä. Esimerkiksi viime kevään 6 playoff ottelu Hifkiä vastaan meni itselläni niin pahasti tunteisiin ettei edes sauna ja olut saanut mieltäni rauhoittumaan, joten katsoin paremmaksi siirtyä suorasn saunasta nukkumaan. Loppujen lopuksi tällä hetkellä tuntuu siltä, että mikäli Lukon rämpiminen jatkuu niin se palo mikä Lukkoa kohtaan on syttynyt vuonna 2007 ei palaa enää koskaan takaisin
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Mielipiteitä on toki monia, mutta ei tällaiset heikommat ajanjaksot millään lailla vaikuta omaan kannattajuuteen eikä edes siihen, missä määrin tulee pelejä katsottua. Isossa kuvassa heikot pelilliset ajat, oli ne sitten 10 pelin pituisia tai vaikka kahden vuoden pituisia, ovat kuitenkin aika merkityksettömiä vaikka tottakai ne siinä hetkessä aina vituttaa. Ei tää oikein tunnu miltään valinnalta. Sikäli kannattaminen on hyvin syklistä, että mitä paskempaa on ollut, sitä paremmalta tuntuu taas menestyksekkäämmät ajat. Rehellisesti sanottuna kuvittelisin Tapparan kannattamisen olevan vähän pitkästyttävää pidemmän päälle.

On tämä paljon muutakin kuin itse pelien seuraaminen. Loppujen lopuksi vaikka Vuoren aikakin on sittemmin ollut sellainen, että vähän hyväntahtoisesti on muisteltu että huh huh olipa se kausi melkoista paskaa silloin. Tuolla ihmiset kuitenkin kannattaa SaiPaa, Forssan Palloseuraa ja Panelian Raikasta vuodesta toiseen, että en sillä lailla koe että meillä Lukko-kannattajilla olisi jotenkin erityisen synkkä osa. Ja siis ei sillä, että nämä olisivat sarjassaan huonoja joukkueita, mutta vähän nyt perspektiiviä hain.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin ei sitä itsekään haluaisi tän touhun vaikuttavan siihen, että kiinnostaako Lukko vai ei. Mutta kieltämättä muitakin menoja on. Jos joskus olen katsonut kaikki pelit, mitä vähääkään mahdollista vaikka olisi millaista menoa, niin nyt ei todellakaan ole sellainen tunne.

Katsoin Lämsänkin haastattelun. Tuntuu olevan yhtä haluton kuin koko sakki jäällä. Tarvisin nyt jotain sellasta, että kiinnostus Lukkoon palaisi ennalleen. Useimmiten paras lääke on se, mitä jäällä tehdään. Mutta moni pieni asia jään ulkopuolella vaikuttaa myös siihen, mitä jäällä sitten tapahtuu.

Nyt munaa siihen touhuun kaukalossa ja toimistossa. Se Pardubice -ottelu tulee olemaan hävettävän tyhjä tätä menoa etenkin, kun hinnat oli taattua Suomikiekkoa.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Mulle on tarjottu kausaria huomiseen peliin.

Mennäkkö siis huomenna jäähallille vaiko kuitenkin Pohjoiskehän puolapuusaliin katsomaan salibandyn vitosdivaria? En vittu tiiä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Miten tuntuu siltä, että viime vuosina on sattunut normaalia enemmän näitä uskomattomia emämunauksia, joiden takia saa repiä hiukset irti päästä? Lähinnä Virtasen ja Lämsän aikana.

Viime kaudella Zagidulin perseili välillä oikein huolella. Ainakin Lahdessa lahjoitti sen yhden pelin samalla tavalla kuin Harvey tällä kaudella. Lisäksi Antti Saarela lahjoitti Kärpille pisteet sillä maalinedustan syötöllään. Jukurikin imaisi Kuopiossa puolesta kentästä.

Tänään Harveylta kunnon imaisu ja Reunanen kompuroi keskiviikkona. Lisäksi Henri Ikosen puiset kädet

Tomi Mälsän Lukon spesiaaliksi on näiden henkilökohtaisten munauksien lisäksi kuulunut ainakin seuraavat kotikaukalossa: 3-0 johdosta sulaminen HIFK:ta vastaan käytännössä erän aikana, 4-0 johdosta sulaminen KooKoota vastaan, Sportin tasoitus viimeisellä sekunnilla. Lisää on luvassa!
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Kyllä osaa korveta tapa millä hävittiin. Tänäänkin oli kaikki paikat lyödä sinettiä ja tulosta mutta on kammottava vaikeus tuottaa maaleja. Sitten joku helvetin pomppu loppuun mistä ratkasu omiin. Syljettää.

Tuntuu käyvän vastakkainasettelut kuumana nyt joka ketjussa. Isossa kuvassa näkisin silti että jos pystytään muitakin vastaan hallitsemaan näin niin otteita ohjaa jatkossa myös myönteisemmin tulos. Nyt ollaan onnistuttu häviämään monella eri tavalla.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä on raskasta seurattavaa Lukon pelit tällä hetkellä. Täytynee pitää parin pelin tauko ja katsoa vaan tulokset. Ehkä se siitä. Tai ei.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Kyllä on raskasta seurattavaa Lukon pelit tällä hetkellä. Täytynee pitää parin pelin tauko ja katsoa vaan tulokset. Ehkä se siitä. Tai ei.
Vielä raskaampaa on seurata joka ikisen tappion jälkeen itkua tällä palstalla. Voittoja ja tappioita tulee ja menee ja ne kuuluvat kilpaurheiluun. Ei mikään ihme jos joukkue alisuorittaa, jos julkisella paikallakin saavat arvostelua
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös