Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 903 771
  • 5 385

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Toivottavasti Henri Ikosen diiliä ei aleta leikkimään Poterovartion kautta tässä tilanteessa.
Jos Lukko siitä itse tekee sellaisen niin menköön, mutta kaikki turha voitaisiin jättää sieltä pois. Mielummin Henri Ikosesta sieltä luen kuin jotain täysin turhaa.
 

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Nyt sit palstalaiset rauha, myönnän ehkä vähän mauton näin kovimmalla odottamisen hetkellä mut omaan makuun poterivartioketju on elänyt jo kulta-aikansa..
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt sit palstalaiset rauha, myönnän ehkä vähän mauton näin kovimmalla odottamisen hetkellä mut omaan makuun poterivartioketju on elänyt jo kulta-aikansa..
Pidä se sitten omana makunasi!
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt sit palstalaiset rauha, myönnän ehkä vähän mauton näin kovimmalla odottamisen hetkellä mut omaan makuun poterivartioketju on elänyt jo kulta-aikansa..

Pääsit vielä kevyesti. Kuvittele mestaruussauna ketjun nostaminen ennen kuin Lukko voitti lopulta. Se oli kaaos ja kyllä se vitutti, kun sen nosti joku oma kannattaja fiiliksissä.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä minua nyt ketuttaa. Jokerien kausi päättyi ja sen pelaajat leviteltiin Liigaan ja muualle. Mikä minua ketuttaa? Olen ihan ulalla siitä, missä vaiheessa ja millä ansioilla nämä Savinaiset, Leskiset yms. ovat lähtökohtaisesti tähtivahvistuksia?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä minua nyt ketuttaa. Jokerien kausi päättyi ja sen pelaajat leviteltiin Liigaan ja muualle. Mikä minua ketuttaa? Olen ihan ulalla siitä, missä vaiheessa ja millä ansioilla nämä Savinaiset, Leskiset yms. ovat lähtökohtaisesti tähtivahvistuksia?
KHL-status.
 
KHL-status.
Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.
Leskinen 6 X Montreal Canadiensin paidassa NHL:ssa.
Kyllä nää just "tähtivahvistuksista" kotimaan Liigan osalta kelpaa?

(Meillä Lukossa muuten kun laskee maailmanmestaruudet ja NHL-ottelut yhteen koko jengistä - saadaan lopuutulokseksi 2. Artulla 1 maailmanmestaruus ja Zagilla 1 NHL-ottelu. Meidän tähtiä nämä herrat. )
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.
Leskinen 6 X Montreal Canadiensin paidassa NHL:ssa.
Kyllä nää just "tähtivahvistuksista" kotimaan Liigan osalta kelpaa?

(Meillä Lukossa muuten kun laskee maailmanmestaruudet ja NHL-ottelut yhteen koko jengistä - saadaan lopuutulokseksi 2. Artulla 1 maailmanmestaruus ja Zagilla 1 NHL-ottelu. Meidän tähtiä nämä herrat. )
No on sitä ollut ennenkin monen sadan NHL-ottelun kokemusta ja Stanley Cup -voittajiakin, mutta eipä menestystä Lukolle siitä seurannut.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.
Leskinen 6 X Montreal Canadiensin paidassa NHL:ssa.
Kyllä nää just "tähtivahvistuksista" kotimaan Liigan osalta kelpaa?

(Meillä Lukossa muuten kun laskee maailmanmestaruudet ja NHL-ottelut yhteen koko jengistä - saadaan lopuutulokseksi 2. Artulla 1 maailmanmestaruus ja Zagilla 1 NHL-ottelu. Meidän tähtiä nämä herrat. )
Savinaisella olis kieltämättä ollut käyttöä, kuten myös Pakarisella tai Turusella. Näitä ei Lukko kuitenkaan olisi saanut, kun nuo halusivat nimenomaan mennä joukkueisiin mihin menivät. Sama pätee Junttilaan ja Sklenicka taisi mennä Kärppiin Marjamäen perässä. Jos Tappara ei olisi Leskistä väksin halunnut (Haapalan kustannuksella), niin eiköhän tuo olisi mennyt KalPaan ja Haapala päätyi Leskisen tieltä Ilvekseen. Ymmärrän kyllä v***ksesi, mutta en näiden pelaajien takia. Kyllä mulleki olisi yksi nimimies tuonne hyökkäykseen kelvannut, mutta ymmärrän kyllä miksi sellaista ei saatu. Audettea ja Tyuanulinia kuitenkin yritettiin, mutta eri syistä ei näitä saatu. Toinen kaatui rahaan ja toinen byrokratiaan.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.
Leskinen 6 X Montreal Canadiensin paidassa NHL:ssa.
Kyllä nää just "tähtivahvistuksista" kotimaan Liigan osalta kelpaa?

(Meillä Lukossa muuten kun laskee maailmanmestaruudet ja NHL-ottelut yhteen koko jengistä - saadaan lopuutulokseksi 2. Artulla 1 maailmanmestaruus ja Zagilla 1 NHL-ottelu. Meidän tähtiä nämä herrat. )
Ole kiltti ja lopeta tuo meuhkaaminen. Kukaan ei jaksa noita tilastojasi. Käy joskus hallilla katsomassa, miltä jääkiekon pelaaminen näyttää .
 
Ole kiltti ja lopeta tuo meuhkaaminen. Kukaan ei jaksa noita tilastojasi. Käy joskus hallilla katsomassa, miltä jääkiekon pelaaminen näyttää .
Mitä tilastoja?
Tuossa oli muutamia meriittejä pelaajien uralta. Joilla osallistuin keskusteluun, siitä, miksi joitakin ukkoja kutsutaan mediassa tms. "tähtivahvistuksisksi".
Siinä ei ollut minkäänlaista kannanottoa suuntaan tai toiseen. Minusta voidaan Raumalla puhua "tähtipelaajista" jos meriittinä vyöllä on maailmanmestaruus tai NHl-status?

Veikkaisin, että olen nähnyt jokusen tuhatta kiekko-ottelua sinua enemmän. Etkä muuten edusta täällä kuin yhtä ääntä (kuten meistä jokainen). Ei sun tarvitse esiintyä minään "jeesuksena", joka pelastaa kansan vääriltä mielipiteiltä - tänne voi jokainen meuhkata oman halunsa/ajattelunsa mukaan. Tämä on kiekkofanien oma pieni foorumi - ei paikka, jossa Lukon tai jääkiekon tulevaisuudesta päätetään. Ota rauhassa.
 
Viimeksi muokattu:

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä tilastoja?
Tuossa oli muutamia meriittejä pelaajien uralta. Joilla osallistuin keskusteluun, siitä, miksi joitakin ukkoja kutsutaan mediassa tms. "tähtivahvistuksisksi".
Siinä ei ollut minkäänlaista kannanottoa suuntaan tai toiseen. Minusta voidaan Raumalla puhua "tähtipelaajista" jos meriittinä vyöllä on maailmanmestaruus tai NHl-status?

Veikkaisin, että olen nähnyt jokusen tuhatta kiekko-ottelua sinua enemmän. Etkä muuten edusta täällä kuin yhtä ääntä (kuten meistä jokainen). Ei sun tarvitse esiintyä minään "jeesuksena", joka pelastaa kansan vääriltä mielipiteiltä - tänne voi jokainen meuhkata oman halunsa/ajattelunsa mukaan. Tämä on kiekkofanien oma pieni foorumi - ei paikka, jossa Lukon tai jääkiekon tulevaisuudesta päätetään. Ota rauhassa.
Kiitos palautteesta, otan sen nöyrästi vastaan. Ainoastaan sitä en niele, että olisit nähnyt minua enemmän jääkiekko-otteluita ainakaan livenä, mutta olkoon.
Pidä toki linjasi, yritän ottaa viestisi jatkossa hyvänä viihteenä.
 
Kiitos palautteesta, otan sen nöyrästi vastaan. Ainoastaan sitä en niele, että olisit nähnyt minua enemmän jääkiekko-otteluita ainakaan livenä, mutta olkoon.
Pidä toki linjasi, yritän ottaa viestisi jatkossa hyvänä viihteenä.
Kiitos samoin. Hyvää kiekkokevättä katsomoon. Nämä on pieniä, nämä meidän "ongelmat".
 

lugufani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tampa Bay Lightning, Chelsea
Vielä 20 minuuttia sitten luki CMorella että lähetys alkaa 18.15, alkanutkin tasan 18.00. Vahvaa suorittamista taas CMorelta.
 
Tämän (kts.alla) ottelunseurantakejussa julkaistun viestini myötä vetäydyn palstalta pitkän viikonlopun mittaiselle tauolle.
(Katson tietysti pelit kuten aina.)
Tuli vaan mitta täyteen. Sitä ottaa niin isosti tunteella nämä Lukon jutut. Tsemppiä siskot ja veljet.

"Peliä katsellessa ajatus hiipi sohvan alta aivokuoreeni.
Mietin millaisin fiiliksin mies, jota jotkut tälläkin palstalla kutsuvat keisariksi, suhtautuu kesken kauden hankkimiinsa kenttäpelaajiin. Mitä hän miettii, kun peiliin katsoessaan joutuu tunnustamaan, että edes lukumääräisesti ei päästy kilpailijoiden tasolle, ei lähellekään.

Tuli kerralla niin paljon makeaa Raumalla - keväällä 2021, että ei kukaan, edes keisari osannut sitä käsitellä.
Seurasi ylimielisyyttä, epärealistista optimismia ja vaisto katosi. Inhimillistä.

Jos oletusarvo on se, että kesken kauden hankitut pelaajat vahvistavat ryhmää, joka on syksyllä aloittanut sarjan, niin tässä jää väkisin leijumaan ilmaan sellainen melkoinen mestaruusaamua säestänyt krapulapierun lemu.
Yksikään näistä pelaajista ei vahvista, ei esitä kentällä mitään sellaista, mitä joukkueen pelaamista parantamaan hankitulta henkilöltä voi odottaa.
Huolimatta profiilista, hinnasta tai oletusarvosta - on vaikea nähdä, mikä Lukon kokonaistekemisessä olisi mennyt eteenpäin sen myötä, että joukkueeseen ovat liittyneet Ondrej Slovacek, Niclas Almari, Janis Svanenbergs ja Henri Ikonen.

Näistä jokainen on hankinta, jota tosissaan mestaruutta puolustava/tavoitteleva johto ei tekisi.
Ikosessa voi nähdä energiaketjun (3-4) kärkiosaamista liigatasolla, sen ymmärtää.
Kaikki muut ovat pelaajia, jotka eivät tämän hetkisellä osaamisellaan nosta joukkueen tasoa kokonaisuutena - ei vaikka heidät on sillä ajatuksella/perusteella tuotu/hankittu/ostettu/palkattu Rauman Lukkoon.

Ja täällä huudetaan vaan, että Keisarin suuri suunnitelma etenee. Paskat, sanon minä.
Kritiikkiä kun on paikka, kehuja sitten kun on niiden aika."
 

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman ärsyttää, kun muutamat nimimerkit laittavat noin viisikymmentä kertaa päivässä viestin, kuinka paska Lukko on ja kuinka Lukko ei hankkinut pelaajia. He olisivat itse tehneet paljon parempaa työtä yms. Kiitos ymmärsimme jo emme tarvitse aiheesta viittäkymmentä viestiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös