Toivottavasti Henri Ikosen diiliä ei aleta leikkimään Poterovartion kautta tässä tilanteessa.Lopettakaa se Poterovartion käyttäminen huomionsaamiseksi.
Jos Lukko siitä itse tekee sellaisen niin menköön, mutta kaikki turha voitaisiin jättää sieltä pois. Mielummin Henri Ikosesta sieltä luen kuin jotain täysin turhaa.Toivottavasti Henri Ikosen diiliä ei aleta leikkimään Poterovartion kautta tässä tilanteessa.
Pidä se sitten omana makunasi!Nyt sit palstalaiset rauha, myönnän ehkä vähän mauton näin kovimmalla odottamisen hetkellä mut omaan makuun poterivartioketju on elänyt jo kulta-aikansa..
Nyt sit palstalaiset rauha, myönnän ehkä vähän mauton näin kovimmalla odottamisen hetkellä mut omaan makuun poterivartioketju on elänyt jo kulta-aikansa..
KHL-status.Kyllä minua nyt ketuttaa. Jokerien kausi päättyi ja sen pelaajat leviteltiin Liigaan ja muualle. Mikä minua ketuttaa? Olen ihan ulalla siitä, missä vaiheessa ja millä ansioilla nämä Savinaiset, Leskiset yms. ovat lähtökohtaisesti tähtivahvistuksia?
Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.KHL-status.
No on sitä ollut ennenkin monen sadan NHL-ottelun kokemusta ja Stanley Cup -voittajiakin, mutta eipä menestystä Lukolle siitä seurannut.Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.
Leskinen 6 X Montreal Canadiensin paidassa NHL:ssa.
Kyllä nää just "tähtivahvistuksista" kotimaan Liigan osalta kelpaa?
(Meillä Lukossa muuten kun laskee maailmanmestaruudet ja NHL-ottelut yhteen koko jengistä - saadaan lopuutulokseksi 2. Artulla 1 maailmanmestaruus ja Zagilla 1 NHL-ottelu. Meidän tähtiä nämä herrat. )
Savinaisella olis kieltämättä ollut käyttöä, kuten myös Pakarisella tai Turusella. Näitä ei Lukko kuitenkaan olisi saanut, kun nuo halusivat nimenomaan mennä joukkueisiin mihin menivät. Sama pätee Junttilaan ja Sklenicka taisi mennä Kärppiin Marjamäen perässä. Jos Tappara ei olisi Leskistä väksin halunnut (Haapalan kustannuksella), niin eiköhän tuo olisi mennyt KalPaan ja Haapala päätyi Leskisen tieltä Ilvekseen. Ymmärrän kyllä v***ksesi, mutta en näiden pelaajien takia. Kyllä mulleki olisi yksi nimimies tuonne hyökkäykseen kelvannut, mutta ymmärrän kyllä miksi sellaista ei saatu. Audettea ja Tyuanulinia kuitenkin yritettiin, mutta eri syistä ei näitä saatu. Toinen kaatui rahaan ja toinen byrokratiaan.Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.
(Meillä Lukossa muuten kun laskee maailmanmestaruudet ja NHL-ottelut yhteen koko jengistä - saadaan lopuutulokseksi 2. Artulla 1 maailmanmestaruus ja Zagilla 1 NHL-ottelu. Meidän tähtiä nämä herrat. )
Ole kiltti ja lopeta tuo meuhkaaminen. Kukaan ei jaksa noita tilastojasi. Käy joskus hallilla katsomassa, miltä jääkiekon pelaaminen näyttää .Savinainen 5x MM-kisat, olympialaiset, maailmanmestaruus (ja hopea), 3 x Suomen mestari.
Mitä tilastoja?Ole kiltti ja lopeta tuo meuhkaaminen. Kukaan ei jaksa noita tilastojasi. Käy joskus hallilla katsomassa, miltä jääkiekon pelaaminen näyttää .
Kiitos palautteesta, otan sen nöyrästi vastaan. Ainoastaan sitä en niele, että olisit nähnyt minua enemmän jääkiekko-otteluita ainakaan livenä, mutta olkoon.Mitä tilastoja?
Tuossa oli muutamia meriittejä pelaajien uralta. Joilla osallistuin keskusteluun, siitä, miksi joitakin ukkoja kutsutaan mediassa tms. "tähtivahvistuksisksi".
Siinä ei ollut minkäänlaista kannanottoa suuntaan tai toiseen. Minusta voidaan Raumalla puhua "tähtipelaajista" jos meriittinä vyöllä on maailmanmestaruus tai NHl-status?
Veikkaisin, että olen nähnyt jokusen tuhatta kiekko-ottelua sinua enemmän. Etkä muuten edusta täällä kuin yhtä ääntä (kuten meistä jokainen). Ei sun tarvitse esiintyä minään "jeesuksena", joka pelastaa kansan vääriltä mielipiteiltä - tänne voi jokainen meuhkata oman halunsa/ajattelunsa mukaan. Tämä on kiekkofanien oma pieni foorumi - ei paikka, jossa Lukon tai jääkiekon tulevaisuudesta päätetään. Ota rauhassa.
Kiitos samoin. Hyvää kiekkokevättä katsomoon. Nämä on pieniä, nämä meidän "ongelmat".Kiitos palautteesta, otan sen nöyrästi vastaan. Ainoastaan sitä en niele, että olisit nähnyt minua enemmän jääkiekko-otteluita ainakaan livenä, mutta olkoon.
Pidä toki linjasi, yritän ottaa viestisi jatkossa hyvänä viihteenä.
Palataan asiaan kauden loputtua.KHL-status.
Ja Juti kommentaattorina. Onkohan kaukalon laidalla Pekka Järvelä vai itse Inka.Saukkonen tänään selostajana :-)
Aika outoa, kuitenkin jo päiviä ja viikkoja sitten joissakin paikoissa sanottu että lähetys alkaa klo 18.Vielä 20 minuuttia sitten luki CMorella että lähetys alkaa 18.15, alkanutkin tasan 18.00. Vahvaa suorittamista taas CMorelta.
Juu, ei pystyisi - olen opetellut synkronoimaan nettiradion kautta Ramonan samaan tahtiin, niin en joudu kuuntelemaan CMorea.Nyt on kyllä sellainen parivaljakko selostamassa ettei melkein pysty kattomaan:)