Varmasti tulee lisäkakkua jos kaveri tosiaan keihästi. Itse aiheutti koko hässäkän ja jos sen keihästykseen päätti niin saa olla sivuissa säälitkin.Jos Danforth on oikeasti keihästänyt niin todennäköisesti Lukko aloittaa pleijarit ilman häntä. Hyvin menee mutta menkööt.
Ei tuosta mitään kakkua tule. Joku piti vaihtoaitiossa Danforthin mailasta kiinni ja JD riuhtaisi sen irti. Virkaintoinen linjamies oli nohevana.Varmasti tulee lisäkakkua jos kaveri tosiaan keihästi. Itse aiheutti koko hässäkän ja jos sen keihästykseen päätti niin saa olla sivuissa säälitkin.
Joo ei tule, näin sen uusintana kun palattiin erätauolta. Typerä jäähy silti kun fiksumpi kaveri olisi irrottanut otteen mailasta.Ei tuosta mitään kakkua tule. Joku piti vaihtoaitiossa Danforthin mailasta kiinni ja JD riuhtaisi sen irti. Virkaintoinen linjamies oli nohevana.
Ja nyt Markku Flinck, vittu MARKKU FLINCK, teki hattutempun. Morjes.
Ilman mitään kettuilua niin tuo on kyllä tosi paha juttu kaiken muun lisäksi. Ei käy kateeksi, Lukolla piti olla etukäteen kohtuullisen helppo loppuohjelma mutta ei saanut Pekka viritettyä joukkuetta tarvittaviin "pakko"voittoihin. No jos jotain posia tästä on pakko hakea niin nähtävästi säästyin karvaalta vedonlyöntitappiolta, joka näytti jo hetki sitten varmalta kun Lukko oli tukevasti kuuden sakissa...
Juu ja Porissakin johdettiin jo 0-3, josta ei jumalauta voi hävitä sarjajumbolle!!! Turusta saatiin näköjään 3 pinnaa ainoastaan siksi, että TPS on myös jotenkin sekaisin.-Sääleistä alkaa (ja loppuu)
-Jos jollain ilveellä sääleistä mennään jatkoon, niin vastaan tullee Kärpät. Ei paljon naurata.
Täytyy sanoa, että kaikenlaisiin worst case scenarioihin yleensä varaudun Lukon touhuissa, mutta sitä en minäkään kyllä ihan sitä osannut odottaa, että hävitään kauden ratkaisuhetkillä kolme peliä putkeen Liigan bottom-3:lle. Ja kaksi näistä vielä kotona. Surrealistista.
Ja nyt Markku Flinck, vittu MARKKU FLINCK, teki hattutempun. Morjes.
Onneksi on strategia. Muutenhan ne hommaisivat toin ensi kaudeksi Lukkoon, tai ainakin sitten kun sen sopimus Jukureihin päättyy.Ja nyt Markku Flinck, vittu MARKKU FLINCK, teki hattutempun. Morjes.
Vituttaa nuo Vuorion kommentit pelien jälkeen. Ei mitään annettavaa haastatteluun. Helvetin ärsyttävän kuuloista änkytystä kerrasta toiseen.
Se vituttaa kun Länsi-Suomi ei huomenna tule. Joutuu netistä lukemaan jutut pelistä. Mä olen niin vanha äijä jo että ei toi nettilehden lukeminen oikein tunnu mun jutulta.
Vaan mitäs ne valmentajat pelin jälkeen radioon sanailivat, muuta kuin että "joo pelattiin hyvä peli joo, ei vaan saatu paikoista maaleja, kaveri teki sitä ja kaveri teki tätä" jne?
Entä jos Lukko voittaa? Päivä lepoa ja sitten Hakametsään levännyttä Tapparaa vastaan.
Kuka on keksinyt tämän sääliplayoffs-järjestelmän? Mikäli Lukko sijoittuu seitsemänneksi, tapahtuu seuraavaa:
RD:n valtra pääsee levänneenä lauantain otteluun. Tämä on todella suuri etu, sillä JYPin joukkue on silmin nähden huonossa kunnossa. Lukko pelaa tiistaina, torstaina, lauantaina ja sunnuntaina. Tämä tekee neljä ottelua viikkoon ja kolme neljän päivän sisään. Mikäli mennään tiistain puolelle, tulee täyteen neljä ottelua kuuteen päivään. Voi herraisä.
Entä jos Lukko voittaa? Päivä lepoa ja sitten Hakametsään levännyttä Tapparaa vastaan.
Eikö kauden vain voisi lopettaa, jos taso ei riitä playoffseihin?
Eikö 7-10 sijoilta vastustajaksi tule puolivälieriin runkosarjan voittaja eli Kärpät?
Aivan. No, ei se muuta keskeisesti asetelmaa.Sääleistä jatkoon meneville tulee vähintään kaksi päivää lepoa, koska aloittavat jatkopelit vasta perjantaina.
Ei. Kärpät tulee vastaan jos 10. tai 9.-8. menee jatkoon. 7. saa vastaansa runkosarjan kakkosen.
Kärpät saa vastaansa runkosarjassa heikoimmin sijoittuneen.