Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 890 547
  • 5 356

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten voi kerta kerran jälkeen mennä vaan komeammin päin vittua kaikki, luulisi että se pohja nyt joskus tulisi vastaan.

Erästä kohta entistä poliitikkoa lainatakseni: miten te kehtaatte? Ja kyllähän te kehtaatte.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kyllä hyökkäjätkin saa jotain piikkiinsä ottaa. 0-3 maaliin johtaneen tilantteen alussa kentällä ei ollut yhtään hyökkääjää. Aivan kauhea vaihtovirhe.

Saisi Virtakin hieman tarkastella Reunasen otteita, vaikka tänäänkin koko joukkue homman kusee.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kyllä ylivoimakin voi haistaa pitkän v***n. Kolmas erä tähän mennessä lähes kokonaan ylivoimaa ja kaksi kertaa minuutin 5-3 yv. No toinen pelaa nöyrästi joukkueena ja hakkaa lukkolaisia päähän...kirjaimellisesti.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Virran pitäisi kyllä ottaa Ilomäki pois ylivoimasta kokonaan. Aivan luokattomia ratkaisuja ja kiekon hautomista.
Ja Reunanen. Homma pysähtyy joka kerta tähän hautojaan, vittu.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Niin tietty ja kuka niitä pelaajia sitten loppupeleissä peluuttaa. Danforth itse?

Tästä voidaan saivarrella maailman tappiin asti, mutta mun mielestä tuollaisella perseilyllä ei voida osoittaa pelkästään valmentajaa. Itse asiassa hän lienee vähiten syyllinen.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästä voidaan saivarrella maailman tappiin asti, mutta mun mielestä tuollaisella perseilyllä ei voida osoittaa pelkästään valmentajaa. Itse asiassa hän lienee vähiten syyllinen.
Jep jep, joku vastuussa oleva olisi voinut yritellä herätystä 0-2/0-3 tilanteessa mutta se tehdään kaiketi muualla missä voitetaankin joskus jotain.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vitun vittu! 20(!!!) min yvtä, hierotaan syöttöjä kulmasta toiseen ja viivassa ees taas. Ainoa haku on syöttö maalin edessä kyykkivällä Keräselle/Koivistolle, jonka vastustaja pelaa pois.

Täys lamaantuminen ekasta maalista. Kyllä sen näki katsomoon jo heti, että ei tästä nousta. Tällä joukkueella on pahoja ongelmia pään sisällä. Paineessa ei pystytä suorittamaan vaadittavalla tasolla.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jep jep, joku vastuussa oleva olisi voinut yritellä herätystä 0-2/0-3 tilanteessa mutta se tehdään kaiketi muualla missä voitetaankin joskus jotain.

Kannattaa nyt muistaa, että tällä rungolla mennään ensimmäistä kautta ja Pekan kädenjälki alkaa vasta näkyä. Eli jotkut realiteetit olis suotavaa pitää mielessä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koko päivä meni päin persettä oikeastaan, tai ainakin puolenpäivän kellonlyönnistä alkaen. Meinasin jo jättää koko perkeleen pelin välistä mutta ajattelin tuulettaa hiukan päätä ja lähteä sittenkin katsomaan kun Lukko ottaa ne kolme pinnaa mitkä oli tarjolla.

No ei ottanut. Nyt mua vasta vituttaakin.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Olisin voinut lukea yo-kokeisiin ja parantaa omia tulevaisuudennäkymiä, mutta käytin ajan katsoen, kun Lukko hakkaa kiekkoa Salmiseen.

Salmiset ovat Lukon kryptoniitti. Porilainen Sakari nöyryytti paikallisissa Lukon pakkeja ja peippaili komeita maaleja ja tämä maalivahti nappasi marjat pois.

Inspiraationa viestiin @Roku
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Selostajan mukaan Salminen nappasi 42 torjuntaa. Kyllähän joku niistä olisi voinut sisäänkin pomppia.

Kolmannen erän katseleminen herätti samanlaisia "itkeäkö vaiko nauraa"-tunteita kun runkosarjan päätösottelu Ilvestä vastaan kaudella 2008-2009. Useamman kierroksen ajan oltiin jo odoteltua säälejä, kunnes viimeisellä kierroksella TPS nousee ohi voittamalla satumaisesti HIFK:n Helsingissä. Samanaikaisesti Lukko takoo päätä seinään Äijänsuolla ja Ilves nappaa voiton, jolla ei ole heille mitään merkitystä. Ottelun päätyttyä saadaan kuulla, miten Sakke Pietilä on joukkueineen käynyt jossain Huittisten Shellillä pelaamassa pitkävetoon varman kakkosen.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Pekan pahvi loppuu ensi kauteen, mitä jos kaikki eivät opikaan siihen mennessä?

No se nähdään sitten. Turha sitä kai vielä on murehtia tai spekuloida.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös