Reunanen- Heinola hasardipari omassa päässä onko Tarmolla jo -3. Virta herätys.
Mun mielestä oli Krejcik jäällä Heinolan kanssa 2. maalissa.Reunanen- Heinola hasardipari omassa päässä onko Tarmolla jo -3. Virta herätys.
Mitä vittua Ilomäki.
Liigan huonoin ykkösylivoiman pyörittäjä. Ei yhtään syöttöä neliön tai kolmion läpi tänään. Surkea.Virran pitäisi kyllä ottaa Ilomäki pois ylivoimasta kokonaan. Aivan luokattomia ratkaisuja ja kiekon hautomista.
Mitä vittua Ilomäki.
Ja Reunanen. Homma pysähtyy joka kerta tähän hautojaan, vittu.Virran pitäisi kyllä ottaa Ilomäki pois ylivoimasta kokonaan. Aivan luokattomia ratkaisuja ja kiekon hautomista.
Ja Reunanen. Homma pysähtyy joka kerta tähän hautojaan, vittu.
Huikeeta. Pekka hoitaa aina.
Niin tietty ja kuka niitä pelaajia sitten loppupeleissä peluuttaa. Danforth itse?Ihan turha alkaa tästä Pekkaa syyttelemään. Pelaajilla nyt joku moraali pitää olla.
Niin tietty ja kuka niitä pelaajia sitten loppupeleissä peluuttaa. Danforth itse?
Jep jep, joku vastuussa oleva olisi voinut yritellä herätystä 0-2/0-3 tilanteessa mutta se tehdään kaiketi muualla missä voitetaankin joskus jotain.Tästä voidaan saivarrella maailman tappiin asti, mutta mun mielestä tuollaisella perseilyllä ei voida osoittaa pelkästään valmentajaa. Itse asiassa hän lienee vähiten syyllinen.
Jep jep, joku vastuussa oleva olisi voinut yritellä herätystä 0-2/0-3 tilanteessa mutta se tehdään kaiketi muualla missä voitetaankin joskus jotain.
Pekan pahvi loppuu ensi kauteen, mitä jos kaikki eivät opikaan siihen mennessä?Kannattaa nyt muistaa, että tällä rungolla mennään ensimmäistä kautta ja Pekan kädenjälki alkaa vasta näkyä. Eli jotkut realiteetit olis suotavaa pitää mielessä.
Pekan pahvi loppuu ensi kauteen, mitä jos kaikki eivät opikaan siihen mennessä?