Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 925 848
  • 5 463

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämsä koutsina, niin päätin laittaa 2 pitkävetoon kun huvä kerroin.

Nyt vituttaa Kuhlmanin maali, mikä antoi Lämsällä hetken lisähappea ja vei hyvät rahat. Ja kirsikkana kakun päälle rankku tappio...
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän pelkään, että Kalle ei uskalla antaa potkuja Lämsälle. Kalle olisi taas uuden valinnan edessä. Kaksi edellistä on epäonnistuneet. Markkinoilla ei ole paljoa vaihtoehtoja. Kallen epäonnistuminen loppukauden valmentajan suhteen on jopa melko todennäköinen verrattuna siihen, että onnistuisi.

On tietysti yksi mies, jonka palkkaamisen siunaa jokainen kannattaja todennäköisesti - siitäkin huolimatta, että ei usko menestymiseen uudestaan Pekan kanssa. Pekan paluu Raumalle olisi joka tapauksessa nostalginen ja Pekan preesens tuo halliin kivekset, mitä Lämsän läsnäolon aikana on puuttunut.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kai Jukka Rautakorpikin on vapaana? Vaikkei ihan Virran veroinen olekaan niin onhan Rautakorpi kumminkin Lämsään verrattuna valmentaja isolla Veellä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai Jukka Rautakorpikin on vapaana? Vaikkei ihan Virran veroinen olekaan niin onhan Rautakorpi kumminkin Lämsään verrattuna valmentaja isolla Veellä.

Jukasta voi jopa sanoa, että ottaa aina materiaalista irti sen mitä odotetaan. Se olisi juuri sitä, mitä Lukko ja tämä yhteisö kaipaa.

Kyllä mulle käy moni muukin vaihtoehto. Lämsä oli mulle palkkaushetkenä jo sellainen, että huonommaksi ei voi mennä.

Jos ei hyvää löydy, niin Eepi tai joku muu organisaatiosta kärkeen ja säästetään rahaa. Soisin sen jopa Kauvolle, jota kritisoitu täällä, mutta todennäköisesti ei olisi ensimmäinen vaihtoehto sisältä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jukasta voi jopa sanoa, että ottaa aina materiaalista irti sen mitä odotetaan. Se olisi juuri sitä, mitä Lukko ja tämä yhteisö kaipaa.
Juuri näin.

Miinuksena tietysti se että jos ei Virta ole kaikkein miellyttävimpiä persoonia joidenkin organisaation henkilöiden mielestä niin tuskin Rautakorpikaan sellainen on. Ainakin uusien pelaajien vaatiminen alkaisi heti ja siitä ei Kallekaan varmaan tykkäisi.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jukasta voi jopa sanoa, että ottaa aina materiaalista irti sen mitä odotetaan. Se olisi juuri sitä, mitä Lukko ja tämä yhteisö kaipaa.
Jyväskylästä voi kysellä lisätietoja. Lisäksi Jukka sai U20 kenkää jo kesken kisojen, Tomi sai sentään valmentaa kisat loppuun.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jyväskylästä voi kysellä lisätietoja. Lisäksi Jukka sai U20 kenkää jo kesken kisojen, Tomi sai sentään valmentaa kisat loppuun.

Ne menikin hyvin Tomilta. Hävisivätkö vikalla minuutilla johtoaseman vai mitä tapahtui? Paikka majussa toki ansaittiin suhteilla Erkkaan.

JYP nyt sössi sen sijaan täysin itse organisaationa hommat. Rautakorven ja Niemisen potkuille nauroi koko kiekkokansa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ne menikin hyvin Tomilta. Hävisivätkö vikalla minuutilla johtoaseman vai mitä tapahtui? Paikka majussa toki ansaittiin suhteilla Erkkaan.

JYP nyt sössi sen sijaan täysin itse organisaationa hommat. Rautakorven ja Niemisen potkuille nauroi koko kiekkokansa.
En mä sitä meinaa että hyvin olisi mennyt, mutta ei ne Jukalla sen paremmin ainakaan sujuneet. Jypissä kerkesi olemaan kyllä ihan täyden kaudenkin ja 13 taisi olla.

Jos vaihtoon joudutaan ja päädytään niin toivon sydämestäni, että mitään menneen talven lumia ei palkata.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kolme kotipeliä 4/9 pistettä. Tämä vituttaa lähes yhtä paljon kuin se mitä kentällä on tuon 188 minuutin 50 sekunnin aikana nähty. Tänään Lukon jänne katkesi 1-0 maaliin ja pysyikin sitten piilossa pari erää.

10 minuuttia ja 14 sekuntia johdettu, noin 62 minuuttia oltu tasoissa ja noin 116 minuuttia oltu takeissa näiden kolmen pelin aikana.

Onko tämä nyt jonkun mielestä hyvin, vai onko vaan käynyt huono tuuri ja vastustajat ovat olleet niin hyviä? Kertokaa nyt joku viisaampi mulle, kun edistyneiden tilastojen mukaan pisteitä pitäisi olla varmastikin 7-8 tuon 4 pinnan sijaan. Viime kausihan meni ihan tuohon muottiin paskoine ylivoimineen ja maalivahtineen ja sama vaan jatkuu (Lethemon ei kyllä ole ollut paska).

E: (Lisäys) + pari typoa
 
Viimeksi muokattu:

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
En ole viisaampi enkä tiedä edistyneistä tilastoista juurikaan, mutta paljon kyseenalaistetun maaliodottaman pohjalta Lukko on ollut kaikissa kolmessa ottelussa parempi. Paikan päällä nähneenä mielestäni sama. Heikkoa on ollut ylivoima ja maalinteon tehokkuus, montako vedetty jo tyhjistä ohi, ainakin kolme. Varmaan olen kykenemätön arvioimaan pelin rakennetta, mutta minun puusilmiini siinä on rakennetta. Ja kyllä, Lämsä tuntuu löysältä ja se heijastuu mielestäni hieman pelaajien asenteeseen. Hyvällä "agitaatiolla" ei olisi ehkä eilen napsahtanut omiin heti erän alussa, vaikka alivoimalla oltiinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös