Jos ne on (väri)sokeita?Siel on ne punaset kehikot
Jos ne on (väri)sokeita?Siel on ne punaset kehikot
On hyviä voittajia, ja sitten on niitä huonoja voittajia. Saat itse valita, kumpaan kuulut.Hyvää lauantai-illan jatkoa, tärkeät pisteet!
Edit. Väärä ketju, anteeksi...
Olen kyllä samaa mieltä, että Rauman jäähallissa vessakopit ovat todella pieniä ja ahtaita, ja niitä on liian vähän. Sellainen kuva minulle on ainakin niistä jäänyt.Mua vituttaa että teidän hallissa on liian vähän vessoja ja ne muutamakin aivan täynnä ja oli eilen v**un moinen kusihätä.
Ylätorilta puuttuivat jonotusaidat ainakin takavuosina. Puuttuuko edelleen?Olen kyllä samaa mieltä, että Rauman jäähallissa vessakopit ovat todella pieniä ja ahtaita, ja niitä on liian vähän. Sellainen kuva minulle on ainakin niistä jäänyt.
Samaten, jos haluaa kiertää lasten kanssa hallin ympäri käytäviä pitkin, niin muuten menee ihan hyvin, mutta suurimmassa tilassa eli ylätorilla saa tetsata ihan tosissaan päästäkseen koko porukalla läpi. Kioskijonot tukkivat kulkureitin, samaten paikallaan seisovat keskusteluporukat. Mun mielestä ylätorilla saisi olla selkeä kulkuväylä, jossa ei saa seisoskella paikallaan, vaan se olisi ainoastaan liikkumista varten.
Varmaankin Ässien ja Sportin tyyppiset joukkueet saavat Lukon pelistä vauhdin pois ja siten myös Lukon pelistä pois sen jonkin. Syötöt ei toimi, puolustuspeli saattaa pettää, kiekkoja ei saada maalille, ei saada vaarallisia maalipaikkoja jne. Tuntuu tämä sama ongelma olleen koko kauden. Lukon lähes kaikki pelit ovat tasaisia yhden maalin erolla. Tämä kaikki ei oikein luo luottamusta kevääseen. Ei tässä voi olla vihainen tai pettynyt eiliseen häviöön, kun kuitenkin Lukko on tällä kaudella juuri näin hyvä ja näitä tämmöisiä häviöitä on tullut liukuhihnalla.Kyllä mua vituttaa se ettei tuosta nipusta saada täyttä panosta jokaiseen otteluun. Asennepelihän tämä on myös. Välillä on mahtava fiilis ja toi jengi näyttää ällistyttävän kovalta. Silloin nousee aina se fiilis, et hitto kyllä me välieriin kairataan ittemme tällä kaudella vähintään. Mut sit tuleekin lujaa pudotus aina.
Yks pläjäys kerran vielä:Mukahauska toistohuumori alkaa kyllä olemaan jopa itselleni vähän liikaa tällä palstalla. Ihan helvetin rasittavaa luettavaa.
Varmaankin Ässien ja Sportin tyyppiset joukkueet saavat Lukon pelistä vauhdin pois ja siten myös Lukon pelistä pois sen jonkin. Syötöt ei toimi, puolustuspeli saattaa pettää, kiekkoja ei saada maalille, ei saada vaarallisia maalipaikkoja jne. Tuntuu tämä sama ongelma olleen koko kauden. Lukon lähes kaikki pelit ovat tasaisia yhden maalin erolla. Tämä kaikki ei oikein luo luottamusta kevääseen. Ei tässä voi olla vihainen tai pettynyt eiliseen häviöön, kun kuitenkin Lukko on tällä kaudella juuri näin hyvä ja näitä tämmöisiä häviöitä on tullut liukuhihnalla.
Mä itken verta tällä hetkellä. Mihin on hävinnyt se Lukko joka voitti halutessaan kaiken mahdollisen
Oles sääki masokistiMaksoin tänään reissun Lappeenrantaan kattomaan peliä muutaman viikon päästä. No ehkä sillon huvittaa taas poikia.