Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 896 403
  • 5 377

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
- Joku neverheard ässäfani selostuskopissa
- Härkälän eiliset ulinat siitä, että Lukko jäi eilen jäähyittä. Tätä seeprat paikkailivatkin sitten ihan urakalla.
-Edellisestä nostona tapahtumaketju 1) tuomarin käsi nousee pystyyn, 2) Hämeenaho kaatuu, 3) Piippo hipaisee Hämeenahoa.
- ja vaikka jäähyistä huolimatta maalipaikkoja oli vaikka kuinka paljon, niin plekseihin meni
- viikon kolmannessa pelissä ei jakseta luistella, vaikka träpissä useasti istutaan. Kaukana ollaan playoff-kunnosta.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua vituttaa että teidän hallissa on liian vähän vessoja ja ne muutamakin aivan täynnä ja oli eilen v**un moinen kusihätä.
Olen kyllä samaa mieltä, että Rauman jäähallissa vessakopit ovat todella pieniä ja ahtaita, ja niitä on liian vähän. Sellainen kuva minulle on ainakin niistä jäänyt.

Samaten, jos haluaa kiertää lasten kanssa hallin ympäri käytäviä pitkin, niin muuten menee ihan hyvin, mutta suurimmassa tilassa eli ylätorilla saa tetsata ihan tosissaan päästäkseen koko porukalla läpi. Kioskijonot tukkivat kulkureitin, samaten paikallaan seisovat keskusteluporukat. Mun mielestä ylätorilla saisi olla selkeä kulkuväylä, jossa ei saa seisoskella paikallaan, vaan se olisi ainoastaan liikkumista varten.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Olen kyllä samaa mieltä, että Rauman jäähallissa vessakopit ovat todella pieniä ja ahtaita, ja niitä on liian vähän. Sellainen kuva minulle on ainakin niistä jäänyt.

Samaten, jos haluaa kiertää lasten kanssa hallin ympäri käytäviä pitkin, niin muuten menee ihan hyvin, mutta suurimmassa tilassa eli ylätorilla saa tetsata ihan tosissaan päästäkseen koko porukalla läpi. Kioskijonot tukkivat kulkureitin, samaten paikallaan seisovat keskusteluporukat. Mun mielestä ylätorilla saisi olla selkeä kulkuväylä, jossa ei saa seisoskella paikallaan, vaan se olisi ainoastaan liikkumista varten.
Ylätorilta puuttuivat jonotusaidat ainakin takavuosina. Puuttuuko edelleen?
Olisi kivempi jos jonot saataisiin kiertämään serpentiiniä eikä menemään suoraan käytävän tukkien.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mua vituttaa se ettei tuosta nipusta saada täyttä panosta jokaiseen otteluun. Asennepelihän tämä on myös. Välillä on mahtava fiilis ja toi jengi näyttää ällistyttävän kovalta. Silloin nousee aina se fiilis, et hitto kyllä me välieriin kairataan ittemme tällä kaudella vähintään. Mut sit tuleekin lujaa pudotus aina.

Pitänee kyllä jatkossa voittojen jälkeen sisäistää se, että eiköhän kohta tuu taas paskaa niskaan.

Tällä tasaisuudella kevät alkaa sääleissä. Kuuden joukossa on ammattijengit.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kyllä mua vituttaa se ettei tuosta nipusta saada täyttä panosta jokaiseen otteluun. Asennepelihän tämä on myös. Välillä on mahtava fiilis ja toi jengi näyttää ällistyttävän kovalta. Silloin nousee aina se fiilis, et hitto kyllä me välieriin kairataan ittemme tällä kaudella vähintään. Mut sit tuleekin lujaa pudotus aina.
Varmaankin Ässien ja Sportin tyyppiset joukkueet saavat Lukon pelistä vauhdin pois ja siten myös Lukon pelistä pois sen jonkin. Syötöt ei toimi, puolustuspeli saattaa pettää, kiekkoja ei saada maalille, ei saada vaarallisia maalipaikkoja jne. Tuntuu tämä sama ongelma olleen koko kauden. Lukon lähes kaikki pelit ovat tasaisia yhden maalin erolla. Tämä kaikki ei oikein luo luottamusta kevääseen. Ei tässä voi olla vihainen tai pettynyt eiliseen häviöön, kun kuitenkin Lukko on tällä kaudella juuri näin hyvä ja näitä tämmöisiä häviöitä on tullut liukuhihnalla.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Varmaankin Ässien ja Sportin tyyppiset joukkueet saavat Lukon pelistä vauhdin pois ja siten myös Lukon pelistä pois sen jonkin. Syötöt ei toimi, puolustuspeli saattaa pettää, kiekkoja ei saada maalille, ei saada vaarallisia maalipaikkoja jne. Tuntuu tämä sama ongelma olleen koko kauden. Lukon lähes kaikki pelit ovat tasaisia yhden maalin erolla. Tämä kaikki ei oikein luo luottamusta kevääseen. Ei tässä voi olla vihainen tai pettynyt eiliseen häviöön, kun kuitenkin Lukko on tällä kaudella juuri näin hyvä ja näitä tämmöisiä häviöitä on tullut liukuhihnalla.

Lukon ja Lämsän kunniaksi on sanottava perjantain paikallispelistä, että ensimmäisellä erätauolla reagointi onnistui. Karvauspeli ja oikea-aikainen ässäpakkien paineistaminen kuntoon takasi sen, että Lukko vei vähintään pelin jälkimmäisen puolikkaan aivan selvästi.

Hyvä tästä voi vielä tulla. Satakunnan paikallinen ensimmäisellä kierroksella olisi kova juttu.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uskomatonta kuraa. Se kai tästä päällimmäisenä jää mieleen voitosta huolimatta. Sekä se että taas hukattiin aivan turhaan yksi piste. Voitaisko pikkuhiljaa myös opetella pelaaamaan niitä erikoistilanteita?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä itken verta tällä hetkellä. Mihin on hävinnyt se Lukko joka voitti halutessaan kaiken mahdollisen

Ei ku tää nimenomaan on Lukko tällä kaudella. Pelataan jos kiinnostaa tai huvittaa. En nähnyt peliä, mutta pistemenetys SaiPalle kertoo oleellisen. Mä sanon vaan, että päävalmentajan pitää saada joukkueen asenne joka iltaan kohdalleen. Ei tämmösellä touhulla ansaita mitään. Ei me olla mikään vanha Kanada tai Ruotsi jääkiekossa et voidaan fiilistellä vähän ja hoitaa tärkeät pelit. Niin hyvä Lukko ei edes parhaimmillan ole.

Tekis mieli sanoa, että häpeän, mutta kyllä tähän alkaa jo tottua.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ehkä ensimmäistä kertaa tällä kaudella tuli olo että olen nähnyt tämän ennenkin, about vuosi sitten
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se ihan helvetin suuri ero esimerkiksi JVDT-kiekkoon ja muihinkin mestarijoukkueisiin on de että kun pelataan näitä saipoja ja muita paskoja vastaan, niin taululle lyödään 8-0 lukemat tyyliin jo ensimmäisessä erässä ja niihin sytytään aina täysillä, oli vastassa kuka tahansa.

Lukko on niin käsittämättömän epätasainen joukkue peliesityksien suhteen, että on ihan satavarmaa ettei tule tällä kaudella sen takia menestymään.

Eikä sen puoleen kyllä ansaitsekaan menestystä, ellei kaukalossa kiinnosta vaikka vastassa olisi rupusakki.
 

lätkäniilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, NHL, Jalkapallo
Huvittavaa edelleen nämä ketkä valittaa siitä, että täällä meuhkataan tappion jälkeen. Totta kai täällä kirjotellaan suutuspäissään pelin jälkeen. Eri asia sitten se jos päivittäin täällä kirotaan ja valitetaan, mutta cmon nyt. Tunne jos menetetään, niin jäljellä ei ole mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös