Olen edelleen sitä mieltä, että chl olisi keksinyt uuden säännön tämän estämiseksi.
CHL oli jo hyväksynyt kaikkien finaalihakemukset. En usko tuohon kyllä
Olen edelleen sitä mieltä, että chl olisi keksinyt uuden säännön tämän estämiseksi.
Antoiko Tomi Lämsä tulla tästä ohipeli?? Ei aikalisää, ei maalivahdin vaihtoa, ei mitään.
Kassari olisi ainakin pitänyt vaihtaa toiseen erään. Ehkä jo aiemmin.Antoiko Tomi Lämsä tulla tästä ohipeli?? Ei aikalisää, ei maalivahdin vaihtoa, ei mitään.
Mä olisin kans ehkä vaihtanut heti toisen maalin jälkeen molkea ennemminkin herätelläkseni joukkuetta kuin sen takia että Lebe olisi ollut niinkään huono. Voi olla että Lebelle haluttiin antaa nyt väkisin pelituntumaa poissaolojensa jälkeen ja Gibsonille taas huilia.Kassari olisi ainakin pitänyt vaihtaa toiseen erään. Ehkä jo aiemmin.
Jogurtit painoi kaksi yli maaliodottaman Lebelle.
Samoja mietteitä. Lisäksi saatettiin myös haluta osoittaa luottamusta takaiskuista huolimatta. Mulla on pieni kutina siitä, että Lebe taitaa kliseisesti ilmaistuna itse olla itsensä pahin vihollinen, siis siinä mielessä, että miten pääkoppa pysyy kasassa. Joku viisaampi sitten voi arvioida, että kumpi olisi ollut itseluottamuksen kannalta parempi ratkaisu.Voi olla että Lebelle haluttiin antaa nyt väkisin pelituntumaa poissaolojensa jälkeen ja Gibsonille taas huilia.
Kyllä mua suoraan sanottuna vähän vituttaa, että nyt sen hyvän jakson (luen Geneve-pelin taistelun hyvään jaksoon) jälkeen hävittiin YKSI ottelu, ja täällä on meininki kuin jossain JYPin tai SaiPan osiossa olisi.
Hyvä! Ja mikä parasta, valitsit juuri oikean ketjun tähän helpotukseen.Huh, kylläpä helpotti...
Kova suoritus.Ajoin Tampereelta 3 tuntia lumimyräkässä katsomaan ulos puhallusta.
Eiköhän harkinta-aika ole käytössä kuten avioeroissa, tässä tapauksessa loppuu 15.2.Jälleen ollaan mahdollisesti tilanteessa, missä yksi kova pelimies täytyisi ehkä hankkia. Ja huhut kertoo, että joukkue olisi tässä, eikä uutta miestä olla edes harkittu sisään.
Juuri gregoiren sopimus purettu röglessä ;)Eiköhän harkinta-aika ole käytössä kuten avioeroissa, tässä tapauksessa loppuu 15.2.
Jos Fontaine meni kunnolla rikki ja Almarilla pidempää kremppaa, pakko niihin on reagoida. Ei Kimmo N Dominosta kuntouduttuaan paikkaa Fontainea mitenkään.
Saa suorittaa! Mutta hyökkäys ehkä enemmän huolettaa..Juuri gregoiren sopimus purettu röglessä ;)