1963_Neveragain
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
The Day, Kohta taas tulee listoja.
On se vaan jännää kun joku on päässyt pahasti toisen ihon alle ja jaksaa vahtia pelikieltojen päättymistäkin.The Day, Kohta taas tulee listoja.
On teillä murheet. Mä olin eilen K-Espoon kotipelissä ja poika sanoi, että Huhtala on hänen suosikkipelaaja.
Niin, elämä on tulkintoja, joskus ne osuvat, joskus eivät.On se vaan jännää kun joku on päässyt pahasti toisen ihon alle ja jaksaa vahtia pelikieltojen päättymistäkin.
On teillä murheet. Mä olin eilen K-Espoon kotipelissä ja poika sanoi, että Huhtala on hänen suosikkipelaaja.
Listat ovat tervetulleita.On se vaan jännää kun joku on päässyt pahasti toisen ihon alle ja jaksaa vahtia pelikieltojen päättymistäkin.
Hienoa että joku jaksaa päivittää vapaita pelaaja, niitä tässä onkin jo kaivannut.
Tietty on kannattajia joiden mielestä ollaan jo niin hyviä että ei me ketään ja mitään enää tarvita.
Samaa tuossa katselin. Harmi homma. Mutta toki pitää ymmärtää ettei ihan kaikkien lompakko kestä vaikka kuinka olisi tasokas matsi luvassa.Siihen nähden kuinka tärkeä, tasokas yms matsi tänään Äijänsuolla pelataan, on lippukauppa käynyt hävyttömän huonosti.
Tuskin saadaan edes 3000 henkeä katsomoon.
Joulun alla on monella paljon muuta menoa, sekä rahallista että ajallista.Samaa tuossa katselin. Harmi homma. Mutta toki pitää ymmärtää ettei ihan kaikkien lompakko kestä vaikka kuinka olisi tasokas matsi luvassa.
Tästä jo tuonne ottelutapahtuma-ketjuun kirjoitinkin.Mutta toki pitää ymmärtää ettei ihan kaikkien lompakko kestä vaikka kuinka olisi tasokas matsi luvassa.
Ei ne listat, mutta kohta on palsta taas sekaisin. Tässä palstan tasossa huomasi ison eron edellisen pelikiellon aikaan ja myös tämän pelikiellon aikana. Koskee ehkä (varmasti) myös itseäni, mutta monen kirjoittajan taso laskee helvetisti kun yksi trollaa ja jos asiasta huomauttaa, niin kohta tulee vuodatus ”isojen bemarialfaurosten kiusaamisringistä”. Meidän palstan oma paavoväyrynen.Niin, elämä on tulkintoja, joskus ne osuvat, joskus eivät.
Ei se tulos, vaan miten se tuli.Ei mua vituta. Joskus hävitään ja sillä hyvä. Ei kaikki aina kestä ikuisuuksia ja sen tappion oli hyvä tulla nyt.
Tästä on helppo olla samaa mieltä.Ei se tulos, vaan miten se tuli.
Marko vei Tokmannin parhaan joulukuusen nenän edestä...
Marko meinaa kuitenkin nähdä joulun Raumalla vaikka täällä kesällä muuta väitettiin?Marko vei Tokmannin parhaan joulukuusen nenän edestä...
Tuossa sanotaan että vei... Ei siis maksanut edes ja vielä keskellä "kirkasta" päivää.Olikohan Kunnas maksanut joulubonuksen, niin tarttui heti premium-kuusi kainaloon?
Tuossa sanotaan että vei... Ei siis maksanut edes ja vielä keskellä "kirkasta" päivää.