Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 894 792
  • 5 377
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tapparan voitolle saa näköjään 3,50 kerrointa. Pistelinko87 laittaa varmaan omakotitalonsa tuohon kertoimeen.
Mä laitan vielä auton siihen päälle.

Eepi voisi laittaa bussin TV:stä syksyn pelejä kotimatkalle katsottavaksi. Jokaiselle pelaajalle ruutu kielto matkan ajaksi. Sitten viimeistään Murtamon kohdalla tossut jalkaan ja siitä Äijänsuolle.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tapparan voitolle saa näköjään 3,50 kerrointa. Pistelinko87 laittaa varmaan omakotitalonsa tuohon kertoimeen.
Satasen pitkävetolapun olin pistämässä tänään, mutta sitten iski epävarmuus. Olisi pitänyt luottaa siihen ekaan vaistoon eikä epäröidä.

Huomenna pitää kyllä kokeilla Tapparaa, eikä epäröidä. Juuri nyt näyttää tosi helpolta rahalta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Satasen pitkävetolapun olin pistämässä tänään, mutta sitten iski epävarmuus. Olisi pitänyt luottaa siihen ekaan vaistoon eikä epäröidä.

Huomenna pitää kyllä kokeilla Tapparaa, eikä epäröidä. Juuri nyt näyttää tosi helpolta rahalta.

Kiroan joka kerta, että miksi en lyönyt taas Tapparaa. Jotenkin sellainen olo, että jos nyt teen sen niin Lukko voittaa. Jos en tee, niin Lukko häviää. Tiedä mitä tekis. Jos ei betsais ollenkaan ja hiljentyisi johonkin kauas pois hetkeksi.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Satasen pitkävetolapun olin pistämässä tänään, mutta sitten iski epävarmuus. Olisi pitänyt luottaa siihen ekaan vaistoon eikä epäröidä.

Huomenna pitää kyllä kokeilla Tapparaa, eikä epäröidä. Juuri nyt näyttää tosi helpolta rahalta.
No vittu, satanen meni mutta se on vain rahaa.
 
Katsomme tyttöystävän kanssa Lukon ottelua. Sanon 3-2 tilanteesta lähtien, että JYP tasoittaa ja hän vieressä sanoo, että älä kehtaa. Lopulta se tasoitusmaali tulee, niin tyttöystävää nauraa, että oho olit oikeassa. Minä nousen ja menen viinakaapille. Otan viinapullon ja shottilasin ja tyttöystäväni nauraa, että vaikka sulla on lomakausi töistä niin etkai sinä vain...? Ja katson häntä alta kulmien ja vetäisen ekan shotin huiviin ja sanon, että vituttaa. Rankkarit katoin ja vaikka Lukko voitti menin makaamaan sohvalle vittuuntuneena.

JUMALAUTA VOISIKO LUKKO HERÄTÄ KEVÄÄSEEN?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Katsomme tyttöystävän kanssa Lukon ottelua. Sanon 3-2 tilanteesta lähtien, että JYP tasoittaa ja hän vieressä sanoo, että älä kehtaa. Lopulta se tasoitusmaali tulee, niin tyttöystävää nauraa, että oho olit oikeassa. Minä nousen ja menen viinakaapille. Otan viinapullon ja shottilasin ja tyttöystäväni nauraa, että vaikka sulla on lomakausi töistä niin etkai sinä vain...? Ja katson häntä alta kulmien ja vetäisen ekan shotin huiviin ja sanon, että vituttaa. Rankkarit katoin ja vaikka Lukko voitti menin makaamaan sohvalle vittuuntuneena.

JUMALAUTA VOISIKO LUKKO HERÄTÄ KEVÄÄSEEN?
Minä vetäisin yhden karhun ihan pystyyn. Huuhtaisin sitä katkeruutta hieman alas. Toki vapaatkin alkoi sopivasti. Mutta kaljoittelut oli tältä illalta siinä, tai sitten ei. Yksi vehnäinen nakottaa jääkaapissa kyllä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katsomme tyttöystävän kanssa Lukon ottelua. Sanon 3-2 tilanteesta lähtien, että JYP tasoittaa ja hän vieressä sanoo, että älä kehtaa. Lopulta se tasoitusmaali tulee, niin tyttöystävää nauraa, että oho olit oikeassa. Minä nousen ja menen viinakaapille. Otan viinapullon ja shottilasin ja tyttöystäväni nauraa, että vaikka sulla on lomakausi töistä niin etkai sinä vain...? Ja katson häntä alta kulmien ja vetäisen ekan shotin huiviin ja sanon, että vituttaa. Rankkarit katoin ja vaikka Lukko voitti menin makaamaan sohvalle vittuuntuneena.

JUMALAUTA VOISIKO LUKKO HERÄTÄ KEVÄÄSEEN?
Itse en tohtinut tuota tehdä, vaikka mieli tekisikin ja lomakin on mukavasti päällä. Vituttaa tuo viimeinen erä + jatkot viiskolmosineen ja läpsyttelyineen niin, ettei edes viinaa tee mieli. Mahtaakohan edes uni tulla?
 

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä, mihin ketjuun nämä sijoituslaskennat parhaiten sopivat. Laitan laskelmat nyt sitten tänne, sillä tämän viestin voi tulkita vaikka negatiiviseksi. Lukon sijoitus on runkosarjan jälkeen 1-4. Ilves ei voi enää ohittaa. Todennäköisesti kolmen kärki tulee olemaan Lukko, HIFK, TPS. Järjestys vielä avoin. Kärppien mahdollisuus Lukon ohittamiseen on hyvin pieni.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katsomme tyttöystävän kanssa Lukon ottelua. Sanon 3-2 tilanteesta lähtien, että JYP tasoittaa ja hän vieressä sanoo, että älä kehtaa. Lopulta se tasoitusmaali tulee, niin tyttöystävää nauraa, että oho olit oikeassa. Minä nousen ja menen viinakaapille. Otan viinapullon ja shottilasin ja tyttöystäväni nauraa, että vaikka sulla on lomakausi töistä niin etkai sinä vain...? Ja katson häntä alta kulmien ja vetäisen ekan shotin huiviin ja sanon, että vituttaa. Rankkarit katoin ja vaikka Lukko voitti menin makaamaan sohvalle vittuuntuneena.

JUMALAUTA VOISIKO LUKKO HERÄTÄ KEVÄÄSEEN?
Juuri tuon tunteen takia käytän lievennyslääkettä: vedonlyönti. Eilenkin taas niin maukkaat kertoimet, joita ei vain voinut ohittaa. Pitää myöntää, että jatkoajalla ihan jopa toivoin, että JYP olisi sen voittomaalin tehnyt, hyvät paikatkin oli. Olisi tullut n. 300€. Nyt oli tyytyminen reiluun 150€:oon tasurin muodossa. Että kyllä se raha vaan lievittää (ainakin minulla) vitutusta.

Varsinkin liveveto Lukon johtoasemassa on aivan verraton kaveri! Suht pienillä panoksilla pääsee kiinni kunnon voittoihin. Usein jäätävät kertoimet (pl. Veikkauksen liveveto, vittu mitä paskaa) ja kun miettii Lukon viime aikaisia sulamisia johtoasemasta, niin perusteita löytyy pelaamiseen muutakin kuin pelko tappiosta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mua ketuttaa tämän palstan ilmapiiri. Lukko johtaa sarjaa, pelaa ajoittain helvetin hyvää kiekkoa, pystyy varmasti parantamaan kunhan peleihin tulee oikeaa panosta. Ja 8/10 kirjoittajasta huutaa kriisiä ja varmaa tappiota pudotuspelien ekalla kierroksella ja jollekin vitun Tepsille kolmea häviötä putkeen. Noin niin kuin karrikoidusti.
Kuinka helvetin hyvin joukkueella pitää kulkea, että raumalaiset on tyytyväisiä? 60 voittoa runkosarjassa ja mestaruuteen ilman yhtään tappiota?
Peli ei ole ollut viimeisen 1-2 kuukauden aikana parasta mahdollista mutta pisteitä tulee ja sarjakärkenä on pysytty? Eikö riitä?
Ja jokaisessa pelissä nämä muutama sama tyyppi tulee ja haukkuu tietyt pelaajat lyttyyn. Vaikka joukkueesta löytyy kyseisessä pelissä 10 huonommin suorittavaa.
Jumalauta joukkueen kultakypärää haukutaan pelistä toiseen ja silti tuo omaan pussiin neppaileva pelaaja painaa 1-2 syöttöpistettä.
Nyt vittu herätys. On tältä liejua ja lehmänpaskaa muistuttavalta joukkueelta nähty aika saatanan paljon huonompia kausia ja otteita tässä aikojen saatossa.
Nyt ne vanteet pois kiristämästä ja ollaan joukkueen puolella.
Tiedän kyllä, että itelläkikin kiristää aika ajoin ja paljon mutta nyt tällä kaudella meillä on mahdollisuuksia vaikka mihin. Nautitaan kerrankin matkasta!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuinka helvetin hyvin joukkueella pitää kulkea, että raumalaiset on tyytyväisiä? 60 voittoa runkosarjassa ja mestaruuteen ilman yhtään tappiota?
Ei riitä mihinkään. Silloin haukutaan muutama pelaaja joka ei teekään 30 maalia niinkuin pitäisi vaan pelkästään 24, ja otetaan esimerkiksi Reino Kuusava jonka aikana Lukko sentään pelasi paljon hienompaa jääkiekkoa vaikka pari peliä hävisikin kauden aikana.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei riitä mihinkään. Silloin haukutaan muutama pelaaja joka ei teekään 30 maalia niinkuin pitäisi vaan pelkästään 24, ja otetaan esimerkiksi Reino Kuusava jonka aikana Lukko sentään pelasi paljon hienompaa jääkiekkoa vaikka pari peliä hävisikin kauden aikana.
Ja tuollakin pelaajalla 98 syöttöpistettä ja kultakypärä päässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua ketuttaa tämän palstan ilmapiiri. Lukko johtaa sarjaa, pelaa ajoittain helvetin hyvää kiekkoa, pystyy varmasti parantamaan kunhan peleihin tulee oikeaa panosta. Ja 8/10 kirjoittajasta huutaa kriisiä ja varmaa tappiota pudotuspelien ekalla kierroksella ja jollekin vitun Tepsille kolmea häviötä putkeen. Noin niin kuin karrikoidusti.
Kuinka helvetin hyvin joukkueella pitää kulkea, että raumalaiset on tyytyväisiä? 60 voittoa runkosarjassa ja mestaruuteen ilman yhtään tappiota?
Peli ei ole ollut viimeisen 1-2 kuukauden aikana parasta mahdollista mutta pisteitä tulee ja sarjakärkenä on pysytty? Eikö riitä?
Ja jokaisessa pelissä nämä muutama sama tyyppi tulee ja haukkuu tietyt pelaajat lyttyyn. Vaikka joukkueesta löytyy kyseisessä pelissä 10 huonommin suorittavaa.
Jumalauta joukkueen kultakypärää haukutaan pelistä toiseen ja silti tuo omaan pussiin neppaileva pelaaja painaa 1-2 syöttöpistettä.
Nyt vittu herätys. On tältä liejua ja lehmänpaskaa muistuttavalta joukkueelta nähty aika saatanan paljon huonompia kausia ja otteita tässä aikojen saatossa.
Nyt ne vanteet pois kiristämästä ja ollaan joukkueen puolella.
Tiedän kyllä, että itelläkikin kiristää aika ajoin ja paljon mutta nyt tällä kaudella meillä on mahdollisuuksia vaikka mihin. Nautitaan kerrankin matkasta!

Ymmärrän osittain ketutuksesi. Toisaalta olisi helppo vain laittaa ignoreen tietyt nimimerkit, joilta ei koskaan tule mitään positiivista. Nämä tietyt nimimerkit eivät ole koskaan paikalla, kun pelit kulkevat. Kirjoituksesi tosin suuntautuu melko paljon koko palstaa kohden, joten siitä ono oltava hieman eri mieltä. Kyllähän täällä jengi on toistaiseksi tyytyväinen siihen, että johdamme sarjaa, mutta samaan aikaan ollaan huolissaan kevään suhteen aiheestakin. Lukko ei ole pelannut aikoihin omalla parhaalla tasollaan edes yksittäisiä pelejä. Joitakin pilkahduksia 20 tai 40 minuutin osalta voi tulla, mutta 60 minuuttia ei pystytä. Tässähän on aikaa parantaa vielä ja tosipeleissä varmasti on myös eri tunnelataus, kuten itsekin sanoit. Mutta silti mitään varmuutta tason noususta ei voi tuon varaan laskea.

Etenkin Virran poissaolo nostaa huolta varmasti kaikissa. Usein sitä ajattelee, että olisiko Pospisilin turhautumiset yms tapahtuneet Peksin aikana. Kyllähän niitä välillä silloinkin tapahtui, mutta mielestäni Pekka myös teki joukkueen edun mukaisia ratkaisujakin sitten. Saatan nyt nostaa ehkä turhan asian esille, mutta muutamissa peleissä olen nähnyt mailalla hakkaamisia jäähän, jos kaveri ei ole syöttänyt. Mun mielestä tuo ei ole hirveän hyvä juttu, mutta en myöskään tiedä pitääkö olla huolissaan siitä. En ainakaan ala varmaksi väittää, että se olisi huono juttu, koska en tiedä täysin mitä joukkueen sisällä puhutaan jne. Mutta kyllä se sitten nostaa ihokarvat pystyyn, kun tuollaisen jälkeen laitetaan selkä suoraksi ja mennään vaihtoon.

Palstaan palatakseni vielä pakko sanoa, että kyllähän se on ihan inhimillistä, että joskus kesken pelien kuohuu. Etenkin kun ei ole omaa Pekkaa kotona koputtamassa olalle, että "mietippäs uudelleen ennen kuin painat enteriä". Joka tapauksessa näen palstan kokonaisuutena melko asiallisena. Eri mieltä tosin tunnutaan olevan asioista tällä hetkellä melko paljon, mutta se kuuluu asiaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minua ketuttaa tämä pistekeskiarvo. Lukon saadessa 2 pisteen voiton, pistekeskiarvo laskee. Muilla joukkueilla 2 pisteen voitto nostaa pistekeskiarvoa. Ei ole reilua
Se on hinta siitä huikeasta 2,1 - 2,3 pistekeskiarvosta, jolla Lukko on puksuttanut menemään pitkänaikaa ;)

Kertoo kyllä hyvää joukkueen tasosta, kun edes Virran joutuminen sivuun ei ole estänyt hyvää menoa. Eli raamit ja työkalut on aikas pätevät.
Jollain jengillä 1.koutsin saikku olis voinut tehdä sen, että pakka alkaa hajota hitaasti mutta varmasti, Lukolla meno edelleen vahvaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuinka helvetin hyvin joukkueella pitää kulkea, että raumalaiset on tyytyväisiä?

Tyytyväisyys tappaa kehityksen. Eletään raumalaisessa kiekkoilussa melko isoja muutoshetkiä, kun sarjan piikkipaikka ja voitot eivät enää riitä, elleivät ne ole tulleet näytöstyyliin. Mikä toisaalta on ihan hyvä, kun rima on arjen ja tekemisen kannalta korkealla, myös kannattajilla.

Mutta mitä itse viestiin tulee, niin itse en ole kokenut reiluun puoleentoista vuoteen, että olisi syytä huudella oikeastaan mitään, vaikka huonoja hetkiä on osunutkin kohdalle ja niitäkin itseasiassa melko vähän. Tässä on kuitenkin saanut todistaa aivan täysin poikkeuksellista Rauman Lukkoa, joka on ollut kaikilla mittareilla menestyvä jääkiekkojoukkue, joten olen pikemminkin koittanut vain nauttia hetkestä, vaikka tappiotkin harmittaa ja peliesitykset välillä sakkaa. Oikeastaan kovin paljon parempaa tekemistä mitä joukkue on nyt sen 1.5 vuotta esittänyt on lähes turha edes odottaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Olen samaa mieltä Bakaun Imaamin kanssa.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, jos joku pelaaja - kultakypärällä tai ilman - pelistä toiseen kuskailee yksin kiekkoa usein sen menettäen ja aiheuttaen näin vastahyökkäyksiä, kehua vaan pitäisi kun Lukon paidassa pelaa? Samoin jos joku hölmöilee kiekon kanssa jatkuvasti, kehua pitää, kriittisesti ei saa suhtautua. Tuollaisella pelillä se kärkipaikka pidemmässä juoksussa karkaa, vaikka pisteitä onkin tullut.

Eiköhän tässä jokainen voi olla kannattaja omalla tavallaan, ei ole yhtä oikeaa tapaa. Jokainen on varmasti sijoitukseen tyytyväinen, mutta kovasti ihmetyttää, jos peliin pitäisi vain tyytyväinen olla kun se on kauniisti sanoen hirveältä ajoittain näyttänyt.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Sama. Helvetin negatiivista porukkaa ollaan välillä.
Satakuntalainen ominaisuus. Ei sille voi mitään. Kun menee hyvin, ollaan hiljaa tai korkeintaan murahdetaan. Kun menee huonosti, päristään partoihin. Kateus siihen päälle, niin avot.

Siltikin mielestäni siisti on Lukon palsta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mahtoiko se joku Jypin jämäpakki hoitaa Saarelan sairaslomalle viikatteellaan. Katsoin jo pelin aikana, että suoraan käsivarteen ja ihmettelin, kun Allu jatkoi pelaamista...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tiivola aivan kuumana, jes! Ei helvetti kuinka paljon nämä paikallispelit tuottaa iloa nykyään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös