Sijoituspaikkasi kuoleman jälkeen

  • 1 686
  • 39

Mihin seuraavista allaolevista paikoista luulet päätyväsi kuoleman jälkeen?


  • Äänestäjiä
    40
K

Kiekkokatsoja

Tuhkaksi, purkkiin ja jokeen. Jos saastutan jokea liikaa, niin sitten tuhkat syvälle maaperään, ja paikkaan jonne jätettä ok laittaa.
 

redpecka

Jäsen
Kyllä se on niin, että kun valot sammuu niin ne todella sammuu. Siihen loppuu tietoisuus eikä jatkumoa ole missään. Maalliset jäänteet toivon mukaan joku sirottelee tuhkana mereen tmv.
En tuhkaukseen jaksa reagoida (vai onko jollain niin kiire ettei jaksa odottaa omien atomiensa kiertokulkuun pääsyä kuolleena pariakymmentä vuotta?), mutta tämä valojen sammuminen on hyvä ajatus vaikkakin aluksi outo konsepti, kunnes hiffaa ettei muista omaa syntymääkään edeltävää aikaa mitenkään. Antaa vinkkiä siitä millaista on olla ei-olemassa.

Minut voidaan syväjäädyttää ja herättää henkiin taas 2000v päästä, kun teknologia on kehittynyt tarpeeksi.
Minä jos heräisin horroksesta, tai minut olisi ihan tehty joko perinteisesti nussimalla tai labrassa tuolloin ja syntyisin pällistelemään parin tuhannen vuoden kuluttua meininkejä niin en osaisi olla jotenkin itsekäs että pitäisikö just olla redpecka vai voisiko suosiolla olla ihan se joka sieltä seuraavaksi poolimaljasta pulpahti.

Eli äänestin sitten tuon pimeyden.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yritän olla vaivaamatta tällä kysymyksellä liikaa päätäni. Toisaalta pimeys vaikuttaa helpolta ja loogiselta mutta mielellään sitä olisi osa valoa eikä pimeyttä. Tulee mitä tulee, elän vielä kun saan elää.

En siis vastaa itse äänestykseen mitään. Vastaukseni olkoon yhtä mysteeri kuin tämä elämä itsessään.
 

redpecka

Jäsen
Yritän olla vaivaamatta tällä kysymyksellä liikaa päätäni. Toisaalta pimeys vaikuttaa helpolta ja loogiselta mutta mielellään sitä olisi osa valoa eikä pimeyttä. Tulee mitä tulee, elän vielä kun saan elää.
Mutta eläähän Aleksis Kivikin. Ihmeen paljon tunnutaan stressaavan mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Ja jos ei satu olee A.K. niin hienoa puurtaa siinä letkassa mukana vaikkei tiedäkään minne ollaan menossa vai minnekään. Rolling stones.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen? Ei oikeastaan kiinosta. Keskityn siihen mitä tapahtuu elämässä.

Myöskin mitä tapahtuu ruumille... Ei oikeastaan kiinosta. Olen allekirjoittanut elinluovutuskortin joten olisi mukavaa jos lääkärit saisivat ne korjattua talteen, mutta jos tämä ei tulisi syystä tai toisesta onnistumaan niin ei oikeastaan väliä mitä tapahtuu omille jäännöksille. Tuhkaus, hautaus, ojaan heittäminen, tai vaikka syöttäminen sioille, ei oikeastaan väliä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tuhkaksi, purkkiin ja jokeen. Jos saastutan jokea liikaa, niin sitten tuhkat syvälle maaperään, ja paikkaan jonne jätettä ok laittaa.

Luulen, että verottaja ympäristöviranomaiset saattavat kiinnostua kohdallasi tästä. Hyvä ettei verottajakin. Kannattaa pohtia kahteen kertaan, niin ei tule maksettavia.
 
K

Kiekkokatsoja

Luulen, että verottaja ympäristöviranomaiset saattavat kiinnostua kohdallasi tästä. Hyvä ettei verottajakin. Kannattaa pohtia kahteen kertaan, niin ei tule maksettavia.
Nooh, ehken ole maksamassa.
Lähinnä pointti, että äijä tuhkaksi, ja tuhkat voi mun puolesta laittaa minne vaan. Ei ole tarkoitus myöskään tehdä tuhkapaikasta "pyhiinvaellus kohdetta", tai käynti paikkaa. Kävijöitä kun ei ole, ellen keksi vaikka ikiliikkujaa, ennen lähtöä.
Ketju äänestysvaihtoehdoissa ei ole soveltuvaa vaihtoehtoa, joten en äänestykseen osallistu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jatkoajassa on ainakin jonkun verran sellaista porukkaa, joiden maksa ei sovi uusiokäyttöön.

Kun nyt tuosta elinten luovuttamisesta puhuttiin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kyllä kai sitä körttiläisenä taivaaseen pääsee vaikka itse ei usko... Totta puhuen niin oma arvelu on, ettei päädy yhtään mihinkään kuoleman jälkeen. Lakkaa. Loppuu. Päättyy. Se oli siinä. Juna meni. Hei hei.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikuinen pimeys, tai ennemminkin tietoisuuden ja olemassaolon täys loppu. "Toimitustapoihin" en ole kovin tarkkaan perehtynyt kun toivottavasti omaa aikaa on vielä enemmän edessä kuin takana, mutta sen verran kyllä ohjeistin vaimoa yllättävän poistumisen sattuessa, että kunhan on mahdollisimman vähän (mieluiten ei yhtään) virsiä ja ristejä niin käy.

Arkunkanto on kyllä riittinä mielestäni hieno, etenkin jos lähtö tulee vanhana ja kantajiksi löytyy omia lapsia ja lapsenlapsia / kumppaneitaan, mutta tuhkaus myös ok.

E: monet toivovat tuhkiensa sirottelua jonnekin, mutta eikö tuo käytännössä mene niin että ne haudataan hautausmaalle tai sirotellaan srkn toimesta esim. muistolehtoon? Omaiset eivät niitä taida mukaansa saada Suomessa.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Sijoituspaikkani kuoleman jälkeen?

Saunan takana on tilaa. Eiköhän se minun "loppusijoituspaikka" ole siellä, ysimillisellä "hiljennettynä".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tällä nimimerkillä tietää mihin sitä mennään. Mutta helvetissä lienee paremmat bileet. Jos taivas on täynnä päiviräsäsiä, ei se ole minulle mikään taivas. Helvetissä jos on Hendrix keikalla, tissibaari auki 24 h ja kalja halpaa, niin sinne menen mielelläni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös