Sijoituspaikkasi kuoleman jälkeen

  • 1 691
  • 39

Mihin seuraavista allaolevista paikoista luulet päätyväsi kuoleman jälkeen?


  • Äänestäjiä
    40

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sukuhauta Hietsussa. Sen verran hyvällä paikalla, että sanoisin että ollaan lähempänä taivasta kuin helvettiä. Maan alle kuitenkin mennään, joten siinä mielessä ikuinen pimeys on kaiketi annetuista vaihtoehdoista se todennäköisin.
 

Glove

Jäsen
Saapa nähdä tämän elämän ansiot sitten seuraavan alussa. Saako vielä olla ihminen vai joutuuko kukoksi tunkiolle? Vai kenties liejutokoksi usikentelemaan syvimpiin pohjamutiin?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En usko raamatun satuihin ja kirkkoonkaan en kuulu, joten taivas ja helvetti lienevät poissuljetut vaihtoehdot. Kunhan nyt ei ruhoni mihinkää kompostiin joudu jonkun psykopaattisen murhaajan jäljiltä, niin olen tyytyväinen. Vaikka silläkään ei niin hirveästi ole väliä, kun itse en sitä ole enää silloin todistamassa.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Minä jään haamuna kummittelemaan kuolinpaikkaani. No mutta kai se tietoisuus sitten vaan päättyy ja lakkaan vain olemasta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sukuhauta Hietsussa. Sen verran hyvällä paikalla, että sanoisin että ollaan lähempänä taivasta kuin helvettiä. Maan alle kuitenkin mennään, joten siinä mielessä ikuinen pimeys on kaiketi annetuista vaihtoehdoista se todennäköisin.
Ihan samat sanat. Mut jos siellä joku käytävä menee maan alla, niin etippä mun tuhkat joutessasi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En oikeasti vielä tiedä minne fyysiset jäännökseni laitetaan, mutta tuhkasi muutun. Mutta se on vain uuden alku. Olen varma, että sieluni jatkaa vaeltamista ja uuden kodin löydän sinivalaasta. Siinä elelen merten valtiina ilman huolia n.70v kaataen muutaman troolarin delfiinien pyynnöstä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Äähh... ku ei tiätsä oo sitä kristallipalloo.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Sitten kun on aika niin minun tuhkat saa levittää Harjulan koulunkentälle. Siellä pelasin pienenä kiekkoa ja siellä olin onnellinen
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minun maallisen tomumajani voisi mieluusti palauttaa luonnon kiertokulkuun esim. jättämällä sen vaikka kalliolle eläinten syötäväksi. Tämä ei kuitenkaan lakiteknisistä syistä taida olla mahdollista, joten tuhkaksi minut laitettakoon ja jälkeläiset tehköön niillä mitä haluavat.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tähtien välinen avaruus olisi mielenkiintoinen paikka. Tai sitten Aurinkoon lähettäminen (Alfa Centauri käy myös). Pääsisi nopeasti siihen tilaan josta nämä atomit ovat lähteneet liikkeelle miljardeja vuosia sitten.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Joo vaihtoehdot olivat varsin suopeat...varsinkin tällaiselle ei kirkkoon kuuluvalle.

ainakin tällähetkellä tuntuu että senkun teette ruumiilleni kuoleman jälkeen mitä tahdotte....vaikka balsamoitte ja laitatte nähtäväksi jälkipolville varoittavana esimerkkinä kuinka elossa olevaa kehoa ei saa kohdella noin kaltoin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olisi myös komeaa jos lapsenlapseni tekisivät ihostani Ed Geinin tyyliin oman Malkkinen-asun. Voisivat pukeutua vuorotellen vaariksi koulun halloweennaamiaisiin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläisen ruumiin saa sirotella Turun Kauppatorille. Ei tuhkausta.
Tää oli kyllä huikee. Vieraille kerrottu, että jäämistö sirotellaan kauniisti mikon toiveesta kauppatorille. Jokainen tossa vaiheessa luulisi, että tuhkat. Sitten alkaakin tulemaan reittä, jalkaterää, ranteet, kädet, jne...Mikko pääsi yllättämään vielä kuoltuaankin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Toivottavasti synnyn uudestaan joksikin muuttolinnuksi. Miten lepposta lennellä aina välillä etelään vetämään herkkuja ja nauttimaan lämmöstä ja täysin ilmaiseksi. Maailmaa nähny lintu, mutta afrikkaa en puhu sanaakaan. Sen sijaan paikalliset linnut ymmärtää suomea varsin hyvin. Loput sulkakielellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lähtökohtaisesti en ole ajatellut kuolla. En ole koskaan sitä halunnut. Toisesta elämästä en ole kiinnostunut, olen mielestäni ikuinen jo nytkin. Mutta jos satun kuolemaan, niin tuhkat voi heitellä Kenkäkukkulalle Lumon Areenan viereen. Se olisi hieno paikka. Siellä olisi maassa Nummiksen tuhkaa, kun joku paikallinen rokkari tumppaisi tupakkansa tai kaataisi vahingossa viinaa maahan. Alhaalla lavalla soittaisi kouvolalaisia bändejä. Siinä säilyisi se hieno Nummiksen henki. Vieressä olisi halli, jossa mustaoranssi pelaisi joka vuosi mestaruudesta. Voi ne tuhkat toki tumpata Mielakkaankin tai Kuusaanmäelle, aika vankkoja lähtöpaikkoja nekin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tuhkaus. Sen jälkeen mulle ihan sama et minne ne tuhkat kipataan. Lapsuudenkodin takapihalle, vaiko jonnekkin Jyväskylän mm-rallin pikataipaleen varrelle. (tää olis kyllä salainen haave mutta toisaalta pilaisin jonkun kauniin paikan sillä et mun haamu ripoteltaisiin jonnekkin metsikköön)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kummittelu olisi kyllä kova veto. Jotain jekkua voisi tehdä jälkeen jääville. Voisi ottaa vaikka tavoitteeksi, että edesottamuksiani pähkäillään Jatkoajan Kummittelu-ketjussa sitten aikoinaan. Sillä onhan Jatkoaika vielä seuraavan vuosisadan alussakin olemassa. Tai no, ehkä se menee vielä vähän myöhemmässäs, kun täytän vuonna 2100 vasta 120 vuotta. Ja se ei ole ikä eikä mikään. On maailmassa ollut useampikin noille lukemille yltänyt...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös