ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Mitä veikkaat mikä auto löytyy miltäkin nimimerkiltä, jos oletetaan että ajavat autoa. Leimataan ihmisiä! Jooko?
@Pisin Kääpiö 186cm Chevrolet Corvette vm. -68.
Sanoisin, että ennemmin G-sarjalainen. Siis se ökymaasturi. Voisi olla myös Cadillacin tai Infinitin iso citymaasturi.@Jeffrey MB SLK
Perheautona hyrskyttää Chrysler Town & Country, nimenomaan tämä jenkkituontimalli.@Pisin Kääpiö 186cm Chevrolet Corvette vm. -68. Toki tallista löytynee myös joku iso ja turvallinen perheautokin.
@Jaws ajaa mopoautolla
.
Mikä ois semmonen hyvä naisille sopiva auto? Kaikki palstan hameväestä vois vetää niillä. Ja varmaan vetävätkin.
Isolla rinnetontillaan @Noitarumpu dominoi puoli miljoonaa ajetulla mutta hyväkuntoisella kolmannen sukupolven Range Roverilla.Vittu äijä vei mun.
Mikä ois semmonen hyvä naisille sopiva auto? Kaikki palstan hameväestä vois vetää niillä. Ja varmaan vetävätkin.
Näppärä cityauto varmaan. Ei tällaisella puolitoistametrisellä jampalla polvetkaan tule heti suuhun.@pettter ajaa italialaisella pikkukinnerillä polvet suussa. Esim. Fiat Uno.
Haluaisin ajatella samoin, mutta tiedostava kirjastonhoitaja ajaa joko polkupyörällä tai saippualaatikko-Ladalla. Ellei sitten ihan sähköautolla. Tesla ei ole Noitarummun juttu, mutta Nissan Leaf kenties.Isolla rinnetontillaan @Noitarumpu dominoi puoli miljoonaa ajetulla mutta hyväkuntoisella kolmannen sukupolven Range Roverilla.
VW Poloilla päristelevät tai Toyota Avensiksella.Vittu äijä vei mun.
@Kirjoittelija on Toyota-mies, vaikka ei sitä varmaan myönnäkään.
Ei vielä mutta haaveilen kyllä Toyotassa. Ehkä vielä joku päivä ostan 8-10 vuotta vanhan Corollan.
Itse asiassa en ole eläessäni ajanut polkupyörää järeämmällä kaksipyöräisellä. Maa meni sentään oikein. Punainen Ferr..... *kröh* fiat.
[USER=115]@Moto pärisyttelee keikoille Moto-Guzzilla tai huonommilla keleillä vintage-Vespalla[/USER]
Missä Toyotassa haaveilet? Eikö nykyjään opeteta suamen_kieltä yläkoulussa?