Sijoita nimimerkit autoille

  • 7 549
  • 69

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@-OO- ajaa Nissanilla, vm. 05 Primeralla.

Aloitin kyllä autoilu-urani Nissan Sunnylla mutta eiköhän siinä ollut minulle tarpeeksi Nissania, joten en ole katsonut sen jälkeen tarpeelliseksi koskea kyseisiin tuulipusseihin.

@-OO- rakastui jo nuorena miehenä UAZiin eikä ole kokenut tarpeelliseksi vaihtaa merkkiä.

UAZissa on kyllä kieltämättä tiettyä viehätysvoimaa, ja muistan nuorena varusmiehenä ihailleeni tehdasrasvoissa olevia UAZeja Kainuun Prikaatin luolastoissa, mutta sen verran laiska auton rassaaja olen että olen pitänyt tämän UAZ-haaveen kaukana taka-alalla ja pyrkinyt pysyttelemään autoissa jotka viettävät aikaansa enemmän tiellä kuin pukkien päällä korjattavana.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Päinvastoin, olen vasta hiljattain keksinyt yksityisautoilun ilot. Päälle 30 vuotta kinasin vastaan, mutta kun talouden koirakanta kasvoi, tunnustin realiteetit ja olen jo tällä lyhyellä oppimäärällä tajunnut, että kaikki Fordit kannattaa jättää väliin. Audi nyt noista sakuista parhaiten istuisi toki, mutta ei osu sekään.
Kannattaa muistaa että kaikista autoista tulee Fordeja, kun niillä tarpeeksi ajaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Jupe ovat bemarimiehiä. Vähintään parin vuoden välein vaihtuu uusimpaan malliin. Jos sattuu huonompi mallivuosi niin vaihtuu heti seuraavaan.
Kun Autoiluketjuun kirjoittelee niin paljastaa sisimpänsä. Eikä se salaisuus ole että F31 bemari löytyy taloudesta, loistava maantiejuna mutta kun se on nurkka-ajoon mielestäni liian kömpelö ja painava niin vaimo ajaa sillä, mulla kaupunkiraaserina oli pitkään 120hp fiesta ja nykyään Polo blueGT.
Olen huono muistamaan muiden kirjoituksia pidempään joten vaikea veikkailla mitään, @Fordél taisi ajella pitkän pohdinnan jälkeen kaasuautolla ja kirjoitteleekin asiallista tietoa siitä koulukunnasta, enää puuttuu se palstan käytetyn hybridin omistaja ja sähköautoilija, niin saadaan niihinkin autoilumuotoihin perspektiiviä, myös käytettyjen autojen osalta mikä kiinnostaa allekirjoittanutta, omatkin bimmerit ostan aina kun uuden auton tuoksu on hävinnyt ja 20-30t€ hinnastakin, maailman kallein tuoksu. :)
Hiukan pettynyt olen jos F1-ketjuun kirjoittaneet @Turder @SamSal @Dev ei ole jossain vaiheessa elämää omistaneet jotain raaseria missä ajo-ominaisuuksia, @-OO- lienee hiukan konservatiivisempi valinnoissaan vaikka omaakin vankaa asiantuntemusta tältä saralta. Niin ja @Pavlikovsky täytyy olla vähintään kesäautona joku chevy ja farkkuliivit missä fhra:n kangasmerkki rinnuksissa. Heh. Keep on Rockin'. Se tästä arvailusta.

_
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hiukan pettynyt olen jos F1-ketjuun kirjoittaneet @Turder @SamSal @Dev ei ole jossain vaiheessa elämää omistaneet jotain raaseria missä ajo-ominaisuuksia. Se tästä arvailusta.

_

Heh, ei ole ollut mitään kunnon ns. driver's car-tyyppistä. Ehkä radalla nopein nelipyöräinen on mikroauto millä tullut ajettua. Enemmän ratakokemusta kaksipyöräisistä ja niiden kanssa päässyt tutustumaan renkaiden, alustan ja ajotekniikan suohon, jossa tieto lisää tuskaa. Viimeksi keskiviikkona Ahvenistolla sähläämässä rengaspaineiden ja uuden alustan kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää oli kiva! Emmä täällä Suomessa viitsisi. Luulisivat varmaan vegaaniksi, mutta eiköhän me @pettter in kanssa Eurooppa ja itäkin tolla kierrettäisi! Jos ei lapsia olisi, niin saattaisin pitää jopa suunnitelmana.
Joo sovittu! Samalla reissulla voisi käydä Pernistäkin moikkaamassa, jos se vaan pussailuiltaan ehtii. Nuori rakkaus tissit ja pimppi uulalaa. Sitä se on. Hyvä mies menee pilalle kun ei kaljottele.

Mutta noi kleinbussit on hienoja.
 
Tää oli kiva! Emmä täällä Suomessa viitsisi. Luulisivat varmaan vegaaniksi, mutta eiköhän me @pettter in kanssa Eurooppa ja itäkin tolla kierrettäisi! Jos ei lapsia olisi, niin saattaisin pitää jopa suunnitelmana.
Heh. melkein voin kuvitella kun jäbien kleinbus on pysähtynyt levähdyspaikalle Via Baltian varrella. Bussi hytkyy, jäbillä on läpsystä mimmin vaihto ja kuski koittaa nukkua korvatulpat korvissa.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heh..kaikenlaisia mielikuvia eri autot ja nimimerkit saavatkin aikaan. Yleisesti kusipäinä pidetään bemarin, mersun, Saabin, Audin ja Volvon kuskeja. En sano muuta kuin että kuulun sitten tähän joukkoon ja pakosta, kun ei voi olla ilmankaan autoa töiden takia.

Sen verran vinkkiä, johon vastausta en kuitenkaan anna, että kyllästyin jatkuvaan peltien korjauksiin. Ei siis kolareiden takia, vaan käytän autot ihan niin loppuun kuin mahdollista ja pellit ovat ainakin japseissa se kurja puoli. Nykyisessä autossa ei sitä ongelmaa miesten näkemysten mukaan tule koskaan olemaan. Mitään kiintymystä peltilehmiin en omaa, paitsi, että Almeraa on vähän ikävä, kun oli niin nättiruokainen ja kulutti älyttömän vähän öljyä. No, moottorikin oli nykyistä pienempi, joten kai se on ymmärrettävää.

Omia mutuja joidenkin, mieleen tulevien nikkien autoista, se mitä ny edes autoja tiedän! Jos joku ehdottomasti haluaa puuttuvan nikkinsä arvosteluuni, niin voi laittaa sen tähän. Vastuu vastauksesta ei tuu kuuloonkaan=) En ole katsonut kuin hutaisten vastauksia, joten jos jonkun nikin oikea automerkki on paljastunut, niin sitten on.

@pettter ajaa sakemannikoslalla, ehkä vanha bemu, kun kaljaan menee pirusti rahaa;)

@Pisin Kääpiö 186cm varakkaana porvarina uusi auto ilman muuta ja uskoisin olevan joku Mersu. Farkkumalli kenties, että saa rahdattua enemmän omaisuutta.

@tulevaton kaveri vaikuttaa reissujätkältä ja seikkailijalta, joten ehkäpä sitikka tai Renu passaisi kuvioon. Nehän saattaa jännittävästi jättää tien päälle, eikä ikinä tiedä minkä mutkan takana joku halukas nainen outoine pyyntöineen kapsahtaa kaulaan.

@Daespoo vähän kapinamielinen ja aggressiivinen, käytöstapoja hiomaton jätkä, joten tien penkalta saatamme löytää tän miehen nokkapelti ylhäällä ja luotettava laatuhan on Lepo, eiku siis Opel ja vanhempaa mallia.

@Käyttäjänimetön suht nuori jannu ajelee vanhemmalla japsilla olettaisin. Tuunattu jollain lailla, että neitosten päät kääntyisivät ja kääntyyhän ne.

@JHag ajelee Volvolla. Suomenruotsalaisuus velvoittaa?

@vlad ajelee korven metsäteitä jollain vanhalla maasturilla. Jatkiksessa välillä vieraileva herrasmies vlad kiroilee kuin aropiru höyryn noustessa sekä päästään että konepellin alta. Täytyyhän tossa miehessä jotain sivistymätöntäkin olla!

@erku on sitkeä sissi vastarinnan edessä ja kunnioitettavan uskollinen omissa näkemyksissään. Eihän tälle sankarille voi ojentaa muut kuin Ladan avaimet. Sehän on ainut auto, joka käynnistyy Siperiankin pakkasissa ja ilman mitään hemmetin lämmityslohkoja! Takuuvarma suorittaja. Ihan sama pinnallisille jutuille. itse ydin ja sen toimivuus on se juttu.

@Zinetula on järkikaveri ja ajaa kenties tuollaisella alle 10 v länsiautolla. Veikkaisin "kansanvaunua".

Tässähän näitä nyt tulikin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
@Moderaattorit ajelee Morris Minillä. Etupenkki on otettu pois, koska kuski ei muuten mahdu ajamaan. Erikoisluvalla ko. nimimerkki saa ajaa siten, että pää on katon ulkopuolella, koska muuten ei mahdu. Talvipakkasilla karvalakki on päässä ja meno on huimaa.

@FASlapsi ajelee polkuautolla. Meno on niin huimaa, että sai kerran ylinopeusssakot moottoritiellä.

@Käyttäjänimetön suht nuori jannu ajelee vanhemmalla japsilla olettaisin. Tuunattu jollain lailla, että neitosten päät kääntyisivät ja kääntyyhän ne.
No nyt mentiin kyllä niin pieleen kuin voi mennä. Japsiautoa en ostaisi mm. ruostumisen takia. Eurooppalaisella autolla ajelen ja se ei vie yhtään öljyä. Ei minulla sitä paitsi edes koskaan ole autoja, minulla on vaan kulkuneuvoja. Tuunaaminen on varmaan melkoisen viimeinen asia mitä elämässäni tekisin. Jaa että suht nuori.... Öövinin kanssa ei kuitenkaan olla kappikellontekokurssille menossa...
@Käyttäjänimetön ja Hindustan Ambassador Nova.
No tuohan on ihan komea auto. Olet jäljillä! (silleen henkisesti)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Pisin Kääpiö 186cm varakkaana porvarina uusi auto ilman muuta ja uskoisin olevan joku Mersu. Farkkumalli kenties, että saa rahdattua enemmän omaisuutta.
Sikäli olet jäljillä, että viimeiset muutamat autoni ovat olleet joko farmarimalleja tai tila-autoja, ihan käytännön syistä. Pikkuautoihin mahtuu tosiaan niin huonosti ihmisiä ja omaisuutta. Ja vetokoukku on ehdoton lisävaruste, koska peräkärryllä on niin verrattoman kätevää kärrätä porvarillista omaisuutta paikasta toiseen!

Useampikin nimimerkki epäilee minua mersumieheksi, mutta joudun valitettavasti tuottamaan tässä pettymyksen. En ole koskaan ollut M-B:n omistaja tai haltija. Korkeintaan lainaaja, vuokraaja ja koeajaja. S-Mercedeksen kyydistä tykkään kyllä kovasti, se on myönnettävä. Kyllä sen tapainen menopeli vielä pitää jonakin päivänä hankkia.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös