scholl kirjoitti:Joissain vaiheessa scholl pyrkii tekemään sellaisen investoinnin, missä vaatteisiin kiinnitettäisiin jonkinlainen viivakooditarra tai joku vastaava systeemi (pitää selvittää teknologiaa) ja scholl skannaa tuotteen sen mennessä pesukoppaan, sen tullessa pesusta ja kun se silitetään kaappiin. Näin scholl pystyy valvomaan vaatteiden kiertonopeuttaa, huomaa hävikit, huomaa joidenkin tuotemerkkien laatuheikkoudet jne. Mutta tosiaan se ei ole nyt prioriteettiykkösenä, vaan scholl hankkii järjestelmän joskus myöhemmin.
J.Petke kirjoitti:Siivoominen on tuskaa mutta olen lanseerannut idean siivoomiskaljasta. Eli kun on siivoominen tehty niin voi istua sohvalle puhtaassa ja siistissä asunnossa ja avata kylmän oluen. Myöskin siivoomissiideri käy.. Ja sitten kun siivotaan niin siivotaan kunnolla ja koko kämppä..
turisas kirjoitti:Sattuskohan kellään olemaan jotain niksiä, millä saisi oksennuksen pyyhittyä tapetista?
bisnesman kirjoitti:Siivoukseen liittyen sain tänään iloisen kirjeen Hoasilta.
173 euroa siivouskuluja jotka pidätetään takuuvuokrasta.
Kämppä jäi vähintään yhtä siistiin kuntoon kuin sisäänmuuttaessani. Oma huone imurouduksi, lattia luututuksi ja yhteiset tilat peruskuntoiseksi. ...
Lexa kirjoitti:Kysymys kuuluu: Mitä ajattelet siivoamisesta? Onko se välttämätön paha, vai mukavaa puuhastelua silloin tällöin? Kuulutko "siisteihin", "siivottomiin" vai sille välille?
Lexa kirjoitti:Vielä lopuksi se, että en voi ymmärtää ihmisiä, jotka siivoavat krapulassa. Ei onnistuisi minulta ilman parabellumin piippua...
Target kirjoitti:Hankkikaa siivooja. Ei hirveen kallista 1 krt/ viikkossa. Vaimo tykkää ja jää aikaa muihin aktiviteetteihin.
Nännimäinen kirjoitti:Jep. Meillä käy kerran kuussa, mikä sopii omaan tahtiin mainiosti eikä kaada taloutta. Välit mennään imuroinnilla ja pölyjen pyyhinnällä. Ongelmana on vain kerätä jälkikasvun lelut, vaatteet ym. sälä jonnekin piiloon, ennenkuin tädit tulevat. Mutta tuleepahan ainakin järjesteltyä.
Mä menen lauantaisin yleensä nukkumaan tuohon aikaan.FinJeevel_86 kirjoitti:Viime lauantaina heräsin seiskalta siivoamaan.
Blackie kirjoitti:Pölyjä pyyhin silloin kun rupeaa pölyt itseänikin häiritsemään. Imurointi ei ole niin vittumaista. Yleensä jonkin verran siistin kämppää, jos on tiedossa, että mutsi tulee käymään. On oikein Frendien Monica, joten pakko jotain tehdä.
Voisin melkein kompata tuota, että mitä suurempi kämppä, niin sitä vähemmän pölyä näkyy. Tämä ihan oman kokemukseni perusteella.scholl kirjoitti:Tuohon pätee muuten se, että mitä isompi kämppä niin sitä vähemmän näkyy pölyjä. Jos itselläni on sattunut tilanne, ettei siivooja ole käynyt ja olen itse esim. matkustellut paljon niin saattaa mennä joskus se mainitsemasi 3kk ilman pölyjen pyyhkimistä tai imurointia, eikä sitä huomaa. Mutta parempi tietysti että joku käy säännöllisesti pari kertaa kuukaudessa vähän siistimässä niin ei lähde homma lapasesta.
Niin, miksi sitä itse venyisi, kun ammattilaiset on sitä varten. Ihan oikea asenne.scholl kirjoitti:Samalla hän voi viedä sukset kellarivarastoon ja viedä ja tuoda oluita olutkellarin ja asunnon välillä ja viedä yksi kuollut kukka ulos roskikseen. Pari pussia roskiakin olisi. Loistava fiilis. Äsken ei jaksanut laittaa edes takkia narikkaan, kun huomenna tulee siivous anyway.
scholl kirjoitti:Tuohon pätee muuten se, että mitä isompi kämppä niin sitä vähemmän näkyy pölyjä.
Nimenomaan näin. Tällä hetkellä asun yksiössä, mutta olen asunut myös yksin kolmiossa. Ei liene vaikea arvata, kummassa kämpässä joutuu useammin imuroimaan. Näyttää siis siistimmältä, eli on siistimpi (miesten kielellä) johtuen nimenomaan mainitsemastasi seikasta.Jamina kirjoitti:Minä olen tullut siihen johtopäätökseen, että pölyn määrä per asukas on vakio. Isommassa kämpässä se pöly vaan levittäytyy laajemmalle alueelle.
Jamina kirjoitti:Minä olen tullut siihen johtopäätökseen, että pölyn määrä per asukas on vakio. Isommassa kämpässä se pöly vaan levittäytyy laajemmalle alueelle.