Siitä on tänään tasan...

  • 463 706
  • 4 734

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Harmillista kun kukaan ei muistanut täällä 11.9.2001 tapahtunutta merkkipäivää. Se oli merkittävä päivä sillä Slayer julkaisi levyn nimeltä God Hates Us All sinä päivänä ja olipa vielä melko hyväkin levy. Taisipa silloin New Yorkissa jotain muutakin tapahtua...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palefacea mukaillen, tasan seitsemän vuotta sitten "lahtas Kauhajoen Matti toistakymmentä".

Kyseessä siis tuo surullisen kuuluisa kouluammuskelu.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Siitä siis oltava jo ylikin 10 vuotta kun Märtin voitti Jyväskylässä.
Kaverin kanssa mentiin Jämsän porttiin juuri sisään, kun paikassa rupesi raikumaan "Markko!Markko!Markko!Markko!", siellä oli aikamoinen riemu.
Todella harmilliset tapahtumat sitten hänen uransa lopettivat ja kaverin uran missä tahansa.

Tänään on tasan 60 vuotta siitä kun isäni syntyi. Eipä taas uskoisi, kun itse muistaa hyvinkin kun ukko ei vielä lähennellyt neljääkymmentä. Aika menee äkkiä, kun ajattelee taakse päin. Hyvin muistuu mieleen isän äidin 60v juhlat. Omituinen fiilis tulee näistä. Onnittelut isäukolle! Wallinheimon sinkkukin oli onnittelut laittanut.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...1 vuosi, kun HIFK nousi Veikkausliigaan. Tänä vuonna samalla päivämäärällä olisi mahdollisuus lopullisesti varmistaa säilyminen, vaikka melko varmalta se muutenkin näyttää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
...1 vuosi, kun HIFK nousi Veikkausliigaan. Tänä vuonna samalla päivämäärällä olisi mahdollisuus lopullisesti varmistaa säilyminen, vaikka melko varmalta se muutenkin näyttää.

KTP on varma Ykkösen mestari.

Voin vain kuvitella tunnelman hifkin ottelussa... Hieno päivä suomalaisessa futiksessa. Puhumattakaan kuinka hieno KAUSI tämä on ollut suomalaisessa futiksessa.

T. Kateellinen Kuopiosta...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KTP on varma Ykkösen mestari.

Voin vain kuvitella tunnelman hifkin ottelussa... Hieno päivä suomalaisessa futiksessa. Puhumattakaan kuinka hieno KAUSI tämä on ollut suomalaisessa futiksessa.

T. Kateellinen Kuopiosta...

Juuri tuosta ensimmäisessä lauseessa mainitusta syystä olen koittanut olla liian optimistinen ennen kuin säilyminen on matemaattisestikin varmaa... Mutta kieltämättä ollut kokonaisuutena hieno kausi. Todennäköisesti niin mestaruus- kuin putoamistaistoon jää ainakin jotain panosta viimeiselle kierrokselle asti.
 
On kyllä ollut hieno seurata futiskautta. Harmi vain KTP:n kannalta, että yli puolet kaudesta mentiin ilman hyökkääjiä ja sitten kun niitä alkoi vähän ilmaantua näytti punainen lanka touhusta muuten katoavan. Jos nyt sitten edes kuitenkin karsintoihin eikä suoraan... No pianhan sen näkee. Huh!

Kyllä oli kamala fiilis tasan vuosi sitten, mutta samalla jo tuollakin hetkellä kuitenkin yksi parhaista penkkiurheilun saralla. Ei tämän suljetun paskaliigan pohjilla mitään aitoja tunteita voi kuitenkaan kokea.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Siitä on tänään tasan yksi vuosi kun liityin Jatkoajan peheeseen. Nopeasti on mennyt kyllä aika. Vuosi on ollut hyvin opettavaista aikaa ja olen oppinut esim. sen että jos on riitaa, niin kannattaa syödä poppareita tai ainakin laittaa ne valmiiksi. Tästä syystä pidän aina huolen siitä, että kaapissa on ainakin kaksi pakettia mikropoppareita. Ja jos alkaa tekemän poppareita mieli, niin klikkaamalla pakolaisketjua saa yleensä hyvän syyn poppareiden syömiselle. Urheilutriviaalina knoppitietona olen oppinut, että Maarit Björgen kyykkää sukset jalassa 170kg ja on parempi jalkapalloilija kuin Lionel Messi. Ja pesee Suomalaiset kestävyysjuoksijat koska ja missä vaan ja leuanvetoon ei Maaritia kannata haastaa mikäli ei halua joutua naisen nöyryyttämäksi. Sen olen kulttuureista oppinut, että Aasialainen nainen on Suomalaiseen ja yleensä maailman kaikkiin naisiin verratuna ylivoimainen yksilö, nainen ja vaimo. Olenkin ostanut omalle vaimolleni paljon kirjoja Aasialaisesta kulttuurista, jotta oppisi käyttäytymään kuten naisen tulee käyttäytyä. Vaimosta tuli mieleen, että olen tosiaan tämän vuoden aikana mennyt naimisiin about 24 vuoden seurustelun jälkeen.

Se täytyy vielä tähän loppuun todeta, että kun selailee eri ketjuja, niin täällä on monia kirjoittajia joilla on kyky saada teksti elämään ja se on hieno taito se. Ja mahtuu toki joukkoon niitäkin, jotka hakevat vastakkainasettelua asiasta kuin asiasta ja ketjussa kuin ketjussa. Mutta näitä varten on kai moderaattorit olemassa ja ne popparit kaapissa. Kiitos kuluneesta vuodesta!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
onko @attendo ollut vasta vuoden Jatkoajassa? No vissiin sitten. Mä oon ollut n. 2 ja puoli vuotta ja yhä vähän hermostuttaa skrivata jonnekin lätkäosioon, kun siellä on tietoa ja taitoa, mutta tänne lööperipuolelle sitä suoltaa sontaa mielellään, mistä pahoittelut. attendo on muuten niitä kirjoittajia, joita seuraan ts. jos näen että kaveri on johonkin sanasensa sanonut niin käyn katsomassa että mitähäh. Ja onhan suosikkijoukkue Hyvinkään Ahmat upea juttu, perkele, siellä joskus itekin junnuilin (huonolla menestyksellä vaikka joukkueena voitimme muutamia alueellisia mestaruuksia).
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Joo vuosi on oltu ja niin mäkin aina tsekkaan että mitäs se @Turha Kaukalo on nyt tällä kertaa suoltanut palstalle. Hyvinkään Ahmat tulee siitä, että lopetin siellä ihan vitun maineikkaan jääkiekkoilijan urani 1996 nousuhuumassa. Jäi hyvä fiilis ja olin jo ennen kyseistä 95-96 kautta ajatellut, että tää on tässä ja aika keskittyä täysillä perheeseen ja muuhun elämään. Sillä, että olin paska pelaaja ei ollut mitään tekemistä lopettamispäätöksen kanssa. Lätkäosiot on joo vähän sellaista vakavaa osastoa. Hyviä kirjoittajia siellä on, ei siinä mitään, mutta leikki sieltä on kaukana.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
20.11.1955 eli tasan 60 vuotta sitten Bill Haley & His Cometsin "Rock Around The Clock" nousi listaykköseksi Briteissä ja samalla valot syttyivät maailmaan eikä mikään palannut enää ennalleen, ikinä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Siitä on tänään tasan 150 vuotta kun Jean Sibelius syntyi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
-John Lennonin kuolemasta 35 vuotta
-Dimebag Darrelin kuolemasta 11 vuotta
-Pekka Siitoinin kuolemasta 12 vuotta

Tällä päivällä syntyneitä on mm. Sibelius, Jim Morrison, Corey Taylor, Drew Doughty ja Teri Hatcher.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
25v sitten muuan Antti Yrjö Hammarberg kuoli. Tunnetaan myös Irwin Goodmanina.

Melkoinen sattuma myös se että 4v aiemmin Rauli Badding Somerjoki heitti veivinsä samana päivänä. Eli oikeastaan 2 suomimusiikin suurehkoa taiteiljaa heittänyt samana päivänä lusikan nurkkaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melko jännittävä sattuma. Kävin keskiviikkona Irwinin Wikipedia-sivulla aivan muissa asioissa ja olin autuaan tietämätön tuosta.
Ja tästä päästäänkin siihen, että Wikipedia täyttää tänään 15v. Luulin kyllä muutamaa vuotta vanhemmaksi sivuksi.
 

Ralph

Jäsen
Tasan 30 vuotta sitten Torinossa syntyi tuleva huippujalkapalloilija Claudio Marchisio. Hyvää syntymäpäivää sinne Italiaan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Carl Perkins kuoli 18 vuotta sitten. Elvis pölli Carlilta Blue Suede Shoesin, jota ei tietenkään ikinä täällä anneta hänelle anteeksi.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Carl Perkins kuoli 18 vuotta sitten. Elvis pölli Carlilta Blue Suede Shoesin, jota ei tietenkään ikinä täällä anneta hänelle anteeksi.

Jösses, noin kauan jo tuostakin. Tulitikkuboxin sentään Elvis jätti rauhaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös