Siitä on tänään tasan yksi vuosi kun liityin Jatkoajan peheeseen. Nopeasti on mennyt kyllä aika. Vuosi on ollut hyvin opettavaista aikaa ja olen oppinut esim. sen että jos on riitaa, niin kannattaa syödä poppareita tai ainakin laittaa ne valmiiksi. Tästä syystä pidän aina huolen siitä, että kaapissa on ainakin kaksi pakettia mikropoppareita. Ja jos alkaa tekemän poppareita mieli, niin klikkaamalla pakolaisketjua saa yleensä hyvän syyn poppareiden syömiselle. Urheilutriviaalina knoppitietona olen oppinut, että Maarit Björgen kyykkää sukset jalassa 170kg ja on parempi jalkapalloilija kuin Lionel Messi. Ja pesee Suomalaiset kestävyysjuoksijat koska ja missä vaan ja leuanvetoon ei Maaritia kannata haastaa mikäli ei halua joutua naisen nöyryyttämäksi. Sen olen kulttuureista oppinut, että Aasialainen nainen on Suomalaiseen ja yleensä maailman kaikkiin naisiin verratuna ylivoimainen yksilö, nainen ja vaimo. Olenkin ostanut omalle vaimolleni paljon kirjoja Aasialaisesta kulttuurista, jotta oppisi käyttäytymään kuten naisen tulee käyttäytyä. Vaimosta tuli mieleen, että olen tosiaan tämän vuoden aikana mennyt naimisiin about 24 vuoden seurustelun jälkeen.
Se täytyy vielä tähän loppuun todeta, että kun selailee eri ketjuja, niin täällä on monia kirjoittajia joilla on kyky saada teksti elämään ja se on hieno taito se. Ja mahtuu toki joukkoon niitäkin, jotka hakevat vastakkainasettelua asiasta kuin asiasta ja ketjussa kuin ketjussa. Mutta näitä varten on kai moderaattorit olemassa ja ne popparit kaapissa. Kiitos kuluneesta vuodesta!