Siitä on tänään tasan...

  • 463 820
  • 4 735
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kyllikki Virolainen syntyi 100 vuotta sitten
Martti Ahtisaari valittiin tasavallan presidentiksi 30 vuotta sitten.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Helsingin suurpommitukset alkoivat 80 vuotta sitten.

Eipä noista Suomenkaan sota-ajoista kovin pitkä aika ole.
Joo. Aina "yllättää" että sota-ajoista on mun syntymään paljon lyhyempi aika kun syntymästä tähän päivään. Joskus 23 vuotta sitten tuo meni jo näin päin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ensimmäisestä Jatkoaika Winter Classicista (tai ainakin sen otteluraportista) 15 vuotta (ilmeisesti seuraavana päivänä viimeistelty). Omat vedet ja kaasunaamarit mukaan!

 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
60 vuotta sitten Ed Sullivan Show'ssa lausuttiin legendaariset sanat: "Ladies and gentlemen, The Beatles!" Tässähän oli sellainen hieno sattuma taustalla, että Ed Sullivan sattui olemaan Liverpoolin lentokentällä samaan aikaan kun The Beatles. Bändi herätti sellaista hysteriaa tyttöjen keskuudessa, että Sullivan kysyi joltakin henkilöltä "ketä nuo oikein ovat?". Kun sai vastauksen että ovat The Beatles ja erittäin suosittu Englannissa, Sullivan bookkasi heidät samantien ohjelmaansa. Loppu on historiaa.


 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nimimerkkini täyttää tänään 10 vuotta (en juhli).
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Tasan 3 vuotta sitten äitini pääsi kärsimyksistään pois.
Oli se 8 vuotta kärsitty muistisairaus vaan sen verran raskas, että hienoa että vihdoin pääsi pois.
Viimeiset 3 vuotta oli täysin liikuntakyvytön.
Nostettiin hoitolaitoksessa nosturilla pyörätuoliin aamulla ja illalla takaisin sänkyyn.
Ei pystynyt puhumaan eikä syömään ilman, että joku syötti häntä.
Toivottavasti ei kukaan joudu samaan tilanteeseen vaikka tiedän, että Suomessakin on varmasti tuhansia ihmisiä tälläkin hetkellä, jotka ovat täsmälleen samassa jamassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään tuli kuluneeksi 40 vuotta siitä, kun ukkini (faijani isä) kuoli syövän uuvuttamana vain hieman yli 70-vuotiaana. Muistikuvia minulla ei hänestä juurikaan ole, koska olin taapero noihin aikoihin, mutta jonkin verran valokuvia meistä kahdesta olen nähnyt vuosien saatossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös