Viimeksi muokattu:
Piti itse asiassa ihan tarkistaa, tuo taisi olla ylipäätään ensimmäinen kerta kun Suomi ja Venäjä kohtasivat jääkiekon arvokisoissa. 1992 talviolympialaisissa oli vielä IVY:n joukkue ja vuoden 1992 ja 1993 MM-kisoissa Suomi ei kohdannut Venäjää.Eilen 30 vuotta sitten Suomi kaatoi Lillehammerin olympialaisten alkusarjassa Venäjän ensimmäistä kertaa arvokisoissa.
Piti itse asiassa ihan tarkistaa, tuo taisi olla ylipäätään ensimmäinen kerta kun Suomi ja Venäjä kohtasivat jääkiekon arvokisoissa. 1992 talviolympialaisissa oli vielä IVY:n joukkue ja vuoden 1992 ja 1993 MM-kisoissa Suomi ei kohdannut Venäjää.
Joo oli, mutta alkuperäisessä viestissäsi sanoit että "Suomi kaatoi ensimmäisen kerran Venäjän", joten otin ihan vaan siihen kantaa. Tuo oli ensimmäinen kohtaaminen Suomen ja Venäjän välillä, IVY kohdattiin Albertvillen olympialaisissa (tuli takkiin) ja Neuvostoliittoa vastaan pelattiin sitten sitä ennen.Neuvostoliittohan kaatui jo Calgaryssä. Oliko tuo sitten toinen kerta kun Venäjä/NL voitettiin missään arvokisoissa.
Kiss julkaisi ensimmäisen albuminsa Kiss 50 vuotta sitten.
Miika Tenkula poistui 15 vuotta sitten. Musiikki onneksi elää. Miehen elämäkerran julkaisuun enää muutama viikko aikaa.
Pari viestiä ylempänäJohn Travolta syntyi 70 vuotta sitten.
Oho! Olin huolimaton, enkä nostanut katsetta viesteihin riittävän ylös. Mitä mahdan huomata enää Travoltan ikäisenä, kun nytkin tekee näin tiukkaa.Pari viestiä ylempänä
:)
Kuusamakujallahan on jo pian 74 vuotta matkamittarissa. Siellähän asiat nähdään ja tiedetään kaikkia muita paremmin. Timanttinen @Patarouva siis huomaa asiat siinä iässä nykyistä paremmin. Take my word !!Oho! Olin huolimaton, enkä nostanut katsetta viesteihin riittävän ylös. Mitä mahdan huomata enää Travoltan ikäisenä, kun nytkin tekee näin tiukkaa.