Kyllä taas täytyy hämmästellä miten nopeasti nää vuodet kuluu. Muistan onnettomuuspäivän uutiset kuin eilisen ja olin peruskoulussa.19 vuotta Konginkankaan onnettomuudesta.
Olin Lanzarotella perheen kanssa tuolloin ja katsottiin kisaa siellä. Hauska sattuma muuten, Matti Hautamäki teki samana viikonloppuna silloisen maailmanennätyksen Planican lentomäessä ja sitäkin seurattiin siellä. Hautamäki itse asiassa teki kahtena päivänä peräkkäin ennätykset ja ainakin se ensimmäinen niistä katsottiin.Räikkösen Kimi otti uransa ensimmäisen F1- voiton tasan 20 vuotta sitten Malesiassa.
Malesian Grand Prix 2003 – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Sitä päivää odotellessa kun suomalaiset pärjäis taas näissä lajeissa. Onneksi siellä on sentään Tuukka Taponen formuloissa ja Vilho Palosaari mäkihypyssä tulossa. Nyt vaan toivotaan, että se huippumenestys ei jää rahasta kiinni...Olin Lanzarotella perheen kanssa tuolloin ja katsottiin kisaa siellä. Hauska sattuma muuten, Matti Hautamäki teki samana viikonloppuna silloisen maailmanennätyksen Planican lentomäessä ja sitäkin seurattiin siellä. Hautamäki itse asiassa teki kahtena päivänä peräkkäin ennätykset ja ainakin se ensimmäinen niistä katsottiin.
Mitä muutakaan sitä suomalaiset tekisi reissussa kun katsoisivat formuloita ja mäkihyppyä.
EDIT:
Piti ihan tarkistaa, Hautamäki teki kolme kertaa ennätyksen. Ekan kerran karsinnoissa, sitten lauantain kisassa ja vielä sunnuntain kisassa. Tuon lauantain kisan muistan katsoneeni ja varmaan joku pätkä tuli nähtyä myös siitä sunnuntain kisasta.
Vähän myöhässä, mutta eilen 24.02 tulee kuluneeksi 20 vuotta kun joku skeittipunkkihevirässin basisti liittyi Metallicaan.
Orion-täyteinen kuukausi kuten joka helmikuu.
P.S. Tykkään Suicidalista!!