Onnittelut lapsellesi, hän valitsi erinomaisen päivän syntymiseen. Liputuspäivä ja kaikkea.20 vuotta kun tulin isäksi. Tuon päivän muistaa kyllä erittäin hyvin vieläkin.
Onnittelut lapsellesi, hän valitsi erinomaisen päivän syntymiseen. Liputuspäivä ja kaikkea.20 vuotta kun tulin isäksi. Tuon päivän muistaa kyllä erittäin hyvin vieläkin.
Onnea itsellesi myös juhlapäivänäsi!Onnittelut lapsellesi, hän valitsi erinomaisen päivän syntymiseen. Liputuspäivä ja kaikkea.
Kiitos paljon.Onnea itsellesi myös juhlapäivänäsi!
Mielestäni paras lauluääni, minkä olen ikinä kuullut. Melkein päivittäin kuuntelussa. Surullinen kohtalo todellakin, omien demoniensa ja ilkeiden ihmisten uhri. Tänään muuten 73 vuotta Karen Carpenterin syntymästä.Karen Carpenterin kuolemasta tulee tänään kuluneeksi 40 vuotta. Edelleen kuuntelen päivittäin Carpentersin musiikkia, kuten olen tehnyt jo 1980-luvulta lähtien.
Mitäköhän minä tein silloin? Oli varmaan hiihtoloma kun nytkin on. Olin lukion kakkosella. Varmaan soitettiin bändin kanssa, saatoin juopotellakin. Ehkä sekstailtiin tyttöystävän kaa.Syntymästäni on minuutilleen 33 vuotta.
Hyvää syntymäpäivää.Syntymästäni on minuutilleen 33 vuotta.
Oho, onnittelut! En osaa laskea minuutteja, mutta minun syntymästä on 47 vuotta ja 11,56 tuntia.Syntymästäni on minuutilleen 33 vuotta.
No onnittelut sinullekin.Oho, onnittelut! En osaa laskea minuutteja, mutta minun syntymästä on 47 vuotta ja 11,56 tuntia.
Haha, mie olen syntynyt syyskuun lopulla. Näen mielessäni, kun faija korkkaa joulupullon ja sanoo mutsille, että tulehan Anna- Maija tänne viereen…No onnittelut sinullekin.
esikoiseni syntymästä on 24 vuotta ja kaksi päivää.
Ja miksi tämä on niin yleinen aika syntälle? No juhannus oli 9 kk sitten.
Kyllä syyskuun lopulla on Anna-Maija ollut jo kuukauden yliajalla, jos jouluna ovat hommiin alkaneet.Haha, mie olen syntynyt syyskuun lopulla. Näen mielessäni, kun faija korkkaa joulupullon ja sanoo mutsille, että tulehan Anna- Maija tänne viereen…
Laskehan uudelleen jos sormet riittää.Kyllä syyskuun lopulla on Anna-Maija ollut jo kuukauden yliajalla, jos jouluna ovat hommiin alkaneet.
Jessus mikä aivopieru oli. Onneksi on kaikki sormet tallella ja maisterismiehiä, jotka korjaavat.Laskehan uudelleen jos sormet riittää.