Siitä on tänään tasan...

  • 461 797
  • 4 722

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Viime viikolla näköjään tullut tasan kymmenen vuotta palstalle rekisteröitymisestä. Ja jokainen viesti on aika järkyttävää paskaa.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Karen Carpenterin kuolemasta tulee tänään kuluneeksi 40 vuotta. Edelleen kuuntelen päivittäin Carpentersin musiikkia, kuten olen tehnyt jo 1980-luvulta lähtien.
Mielestäni paras lauluääni, minkä olen ikinä kuullut. Melkein päivittäin kuuntelussa. Surullinen kohtalo todellakin, omien demoniensa ja ilkeiden ihmisten uhri. Tänään muuten 73 vuotta Karen Carpenterin syntymästä.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Time-aikakauslehti ilmestyi ensimmäisen kerran 100 vuotta sitten.

Jalkapallolegenda Arthur Antunes Coimbra, tuttavallisemmin Zico, syntyi 70 vuotta sitten.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Syntymästäni on minuutilleen 33 vuotta.
Mitäköhän minä tein silloin? Oli varmaan hiihtoloma kun nytkin on. Olin lukion kakkosella. Varmaan soitettiin bändin kanssa, saatoin juopotellakin. Ehkä sekstailtiin tyttöystävän kaa.

Onneksi olkoon, toiseksi paras Bond.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Isoisäni (faijani isän) kuolemasta tuli tänään kuluneeksi 39 vuotta. En muista hänestä yhtään mitään, mutta olen nähnyt lukuisia valokuvia hänestä ja minusta vuosien saatossa, sillä vanhempani kävivät useammin faijani vanhempien luona kuin äitini vanhempien luona. Syöpä vei hänet nopeassa tahdissa, mutta viimeisinä elinkuukausinaan hän ennätti nähdä minua ainakin viisi tai kuusi kertaa. Lepää rauhassa, Åke.
 

Glove

Jäsen
Oho, onnittelut! En osaa laskea minuutteja, mutta minun syntymästä on 47 vuotta ja 11,56 tuntia.
No onnittelut sinullekin.

esikoiseni syntymästä on 24 vuotta ja kaksi päivää.

Ja miksi tämä on niin yleinen aika syntälle? No juhannus oli 9 kk sitten.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No onnittelut sinullekin.

esikoiseni syntymästä on 24 vuotta ja kaksi päivää.

Ja miksi tämä on niin yleinen aika syntälle? No juhannus oli 9 kk sitten.
Haha, mie olen syntynyt syyskuun lopulla. Näen mielessäni, kun faija korkkaa joulupullon ja sanoo mutsille, että tulehan Anna- Maija tänne viereen…
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Haha, mie olen syntynyt syyskuun lopulla. Näen mielessäni, kun faija korkkaa joulupullon ja sanoo mutsille, että tulehan Anna- Maija tänne viereen…
Kyllä syyskuun lopulla on Anna-Maija ollut jo kuukauden yliajalla, jos jouluna ovat hommiin alkaneet.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tasan 75 vuotta sitten Larry Kwong pelasi ensimmäisenä ei-valkoisena ja aasialaista syntyperää olevana NHL:ssä. Joukkue oli New York Rangers.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös