Miten se aika kuluu niin nopeasti?
E: Teemu siis rikkoi tulokas ennätyksen ja latoi parikymmentä lisää ennen runkosarjan loppumista. Se oli hieno Teemu se.
Mitäköhän minä tein silloin? Oli varmaan hiihtoloma kun nytkin on. Olin lukion kakkosella. Varmaan soitettiin bändin kanssa, saatoin juopotellakin. Ehkä sekstailtiin tyttöystävän kaa.Syntymästäni on minuutilleen 33 vuotta.
Hyvää syntymäpäivää.Syntymästäni on minuutilleen 33 vuotta.
Oho, onnittelut! En osaa laskea minuutteja, mutta minun syntymästä on 47 vuotta ja 11,56 tuntia.Syntymästäni on minuutilleen 33 vuotta.
No onnittelut sinullekin.Oho, onnittelut! En osaa laskea minuutteja, mutta minun syntymästä on 47 vuotta ja 11,56 tuntia.
Haha, mie olen syntynyt syyskuun lopulla. Näen mielessäni, kun faija korkkaa joulupullon ja sanoo mutsille, että tulehan Anna- Maija tänne viereen…No onnittelut sinullekin.
esikoiseni syntymästä on 24 vuotta ja kaksi päivää.
Ja miksi tämä on niin yleinen aika syntälle? No juhannus oli 9 kk sitten.
Kyllä syyskuun lopulla on Anna-Maija ollut jo kuukauden yliajalla, jos jouluna ovat hommiin alkaneet.Haha, mie olen syntynyt syyskuun lopulla. Näen mielessäni, kun faija korkkaa joulupullon ja sanoo mutsille, että tulehan Anna- Maija tänne viereen…
Laskehan uudelleen jos sormet riittää.Kyllä syyskuun lopulla on Anna-Maija ollut jo kuukauden yliajalla, jos jouluna ovat hommiin alkaneet.
Jessus mikä aivopieru oli. Onneksi on kaikki sormet tallella ja maisterismiehiä, jotka korjaavat.Laskehan uudelleen jos sormet riittää.
Ja Dee Snider täyttää 68v.Merkkipäiviä tänään viettävät:
David Cronenberg - 80 vuotta
Renny Harlin - 64 vuotta
Bret Michaels - 60 vuotta
Sabrina Salerno - 55 vuotta
Darcy Tucker - 48 vuotta
Mikael Forssell - 42 vuotta