Iivon 50km olympiakullasta 4 vuotta.
Turha nosto, ei ollut NHL-pelaajia mukana joten merkityksetön tapahtuma.Miracle on ice tapahtui 42 vuotta sitten.
Ai nii joo, mutakisat.Turha nosto, ei ollut NHL-pelaajia mukana joten merkityksetön tapahtuma.
On jännä homma, tuo tupakoinnin muuttuminen. Hyvin mielessä vielä, kun eräässä hotellissa tein aamiaista ja ruuat esille saatuani menin kahvikupin kanssa tupakalle "henkilökunnan" pöytään ruokasaliin. Toinen puoli salista tupakoiville, toinen savuttomille. Kuulostaa nykyisin melko absurdille kyllä.Siitä on tasan 50v kun Finskin koneisiin tuli ensimmäiset rivit tupakoitsemattomille. Pari-kolme ensimmäistä riviä, muuten sai poltella ihan vapaasti.
Tuntuu hassulta - kyllähän silloin aikoinaan kun ensimmäisillä lennoilla oli mukana, niin sai siellä polttaa, mutta jako oli toisin päin. Tänä päivänä tuntuu ihan käsittämättömältä että koneessa ylipäätään sai polttaa. No, poltettiin silloin muutenkin vähän missä sattuu ja ihan luvan kanssa.
Tämä oli kyllä järkyttävä tapaus. Muistaakseni pääsuoralla Prycen vauhti oli 270 km/h. Ajoi ratavirkailijan päälle ja samassa rytäkässä sai itse osuman ratavirkailijan jauhesammuttimesta päähänsä.Toisella tavalla perverssi tapahtumasarja on se, joka vei hengen vapaaehtoiselta ratavirkailijalta Jansen van Vuurenilta ja F1-kuljettaja Tom Prycelta. Siitä on nyt kulunut 45 vuotta.
Olen päivän verran myöhässä. Saksalainen kauhuelokuvaklassikko Nosferatu tuli ensi-iltaan tasan 100 vuotta (+ 1 päivä) sitten. Tämä lienee yksi legendaarisimmista Dracula-elokuvista koskaan. Lienee myös ensimmäinen Dracula-aiheinen elokuva ylipäätään. Todella ikonisia kohtauksia sisältävä teos.
Cinemassacre on julkaissut juhlapäivän kunniaksi jakson Youtubeen.
Olen tämän joskus katsonut ja hyi saatana. Olin jo unohtanut, mutta kiitos muistutuksesta, en katso kuitenkaan uudestaan. Miten sitä nuorempana katsoi kaikki rotten.com videot, vai mikä se sivusto oli jossa oli pelkkää hardcore verimössö actual livevideo sisältöä. Ei pysty enää näin vanhentuneena.Tämä oli kyllä järkyttävä tapaus. Muistaakseni pääsuoralla Prycen vauhti oli 270 km/h. Ajoi ratavirkailijan päälle ja samassa rytäkässä sai itse osuman ratavirkailijan jauhesammuttimesta päähänsä.
Ratavirkailija levisi aivan riekaleiksi ja tunnistamattomaan kuntoon. Pryce kuoli välittömästi päävammaan, itse asiassa pää lähes irtosi kokonaan. Auto jatkoi ajamista suoran päähän saakka törmäten ratareunuksiin ja lopulta toiseen autoon.
Jauhesammutinpullo kuulemma lensi radan pysäköintialueelle saakka ja osui jonkun katsojan autoon.
Suttuinen video löytyy Youtubesta, mutta en sitä linkitä tänne.